sobota, 6 marca 2021

1,000,000 wyświetleń!

 Witajcie kochani!

Ah... po raz kolejny Was zawiodłam. Po raz kolejny zniknęłam na długie miesiące nie pisząc ani jednego słowa. Sama już nie wiem, co powinnam pisać w takich chwilach. Jest mi jednocześnie głupio i wstyd, że nie dotrzymałam słowa. Czy pomimo tego przestałam tutaj zaglądać? Ależ skądże. Nigdy nie zapomniałam o swojej stornie i zaglądałam tutaj w każdym tygodniu. I właśnie nadszedł czas na pewien wpis. 

Ten post jest podziękowaniem za ponad milion wyświetleń mojej strony. To by się nie wydarzyło, gdyby nie Wy. Gdyby nie Wasza obecność, Wasze wsparcie, miłość, cierpliwość i oczekiwanie na nowości. Jestem Wam wdzięczna z całego serca, że trwacie przy mnie i blogu, chociaż ostatnio rzadko się pojawiam. 

Tacy czytelnicy jak Wy to prawdziwy skarb, którego nie chcę zaniedbać i wiedzcie, że nigdy stąd nie zniknę. To jeszcze nie koniec mojej obecności tutaj i bądźcie tego pewni. 

Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo mocno dziękuję za milion odsłon mojej strony, która z resztą pod koniec tego miesiąca będzie obchodzić swoje urodziny! 

Kocham Was ze szczerego serca moi kochani ❤️


7 komentarzy:

  1. z niecierpliwością czekam na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś Ty, nie zawiodłaś nas. My zawsze będziemy na Ciebie czekać ^^ Gratuluję miliona wyświetleń, nie mogę doczekać się urodzin bloga! Mam nadzieję, że u Ciebie już lepiej i niedługo zaskoczysz nas świetną reakcją lub opowiadaniem, ale pamiętaj, że w tym wszystkim najważniejsza jesteś Ty. Trzymaj się <33

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa gratulacje, zasluzone w 100%!!!! doslownie codziennie zagladam tutaj od baaaardzo dlugiego czasu i patrze czy dodalas moze cos nowego i nie moge doczekac sie na przyszle posty!!🥺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zasłużyłaś🌺
    Trzymaj się💜

    OdpowiedzUsuń