piątek, 18 września 2015

Reakcja BTS : ''Kiedy budzą się rano po Waszym pierwszym razie''


Kookie byłby zbyt podekscytowany tym co się wydarzyło zeszłego wieczoru. Budząc się spojrzałby od razu na Ciebie, tą z którą przeżył najwspanialszą noc i nie mógłby zrobić nic innego jak tylko zbliżyć się do Ciebie, zostawić czuły pocałunek na Twoim czole po czym Ty jednym okiem spojrzałabyś na niego a on posłałby Ci delikatny i uroczy uśmiech, który wyrażałby więcej niż tysiąc słów. 
Opiekuńczo nakryłby Waszą dwójkę miękkim kocem tuląc Cię w swoich ramionach w których czułaś się bezpiecznie, aczkolwiek nie mogło obyć się bez komentarza z Twojej strony : 

-Um.... Kookie.. chcę jeszcze raz... - Kookie zerknąłby ze zdziwieniem i dużymi oczami, które jakby mówiły ''TERAZ!?'' a chłopak westchnąłby i zrozumiałby, że to co było wczoraj to jedynie łagodna gra wstępna, kolejny level nie będzie taki jak wczoraj a samo to, że poprosiłaś o kolejną porcję zeszłej nocy już go motywowało. 


Wraz z Taehyungiem rzucalibyście się po całym łóżku aż do samego ranka nie mogąc przestać cieszyć się tym co się wydarzyło. Po Waszym pierwszym razie urządzalibyście sobie dość intymne igraszki, którymi pobudzaliście swoje rządzę a pragnienie na kolejny raz byłoby niesamowicie silne. 
Chłopak przez kilka sekund turlałby się z Tobą gdzieś wśród pościeli i musiałby wyszeptać Ci do ucha te cztery słowa : 

-Zróbmy to jeszcze raz - zacisnęłabyś tylko dłonie na jego pośladkach a on uznałby to za znak startu dalszej gry.


Jiminnie budząc się oczywiście miałby jedynie ten moment przed swoimi oczami kiedy to wczorajszego wieczoru staliście się jednością. Byłby z siebie bardziej dumny niż ze wszystkiego co w życiu zrobił i w myślach uważałby siebie za niesamowitego ogiera. 
Kiedy zorientowałby się, że i Ty się budzisz odwróciłby się w Twoją stronę opierając się dłonią o poduszkę i zanim cokolwiek by powiedział uśmiechnąłby się w cwaniacki sposób a pierwsze co usłyszałabyś od niego tego ranka po cudownej nocy to : 

-Byłem aż tak dobry? Chcesz zrobić to też dzisiaj wieczorem? - parsknęłabyś w poduszkę próbując dobrze dojść do siebie po wczorajszym a Jimin wyskoczyłby z propozycją następnej nocy pełnej wrażeń. 


Namjoon nadal czułby ten moment, w którym pozbawił Cię ''czystości'' aczkolwiek byłby dumny z tego, że mógł to zrobić właśnie on i był to dla niego wręcz zaszczyt. Pierwszy raz w życiu był tak delikatny kiedy zbliżył się do Ciebie, że czułaś się z nim wspaniale i ufałaś mu do końca. 
Chłopak jednak nie chciał czekać aż i Ty się obudzisz. Przybliżyłby się swoim nagim ciałem do Twojego i łaskotałby Cię po każdej części ciała aż w końcu nie mogłaś tego znieść i zerwałabyś się z łóżka siadając od razu na nim. 
Namjoon jednak nie chciał, abyś dominowała więc zepchnąłby Cię na łóżko i przytulał tak, że nie było mowy o tym abyście wyszli dzisiaj z łóżka. 

-Skoro już tutaj tak leżymy to... - noskiem dotknąłby Twojego i dokończyłby - no wiesz... - a Ty próbując udawać, że nie chcesz nie mogłaś mu się oprzeć więc zgodziłaś się na kolejny raz.


*jest tak szczęśliwy, że nie może w spokoju siedzieć ani leżeć na łóżku i będzie wiercił się dopóki się nie obudzisz* po chwili zerwałabyś się ze swojego miejsca a J-Hope od razu zaskoczyłby Cię pocałunkiem i to tak dzikim jakiego wcześniej nie dostałaś od niego. Chłopak przygryzając jeszcze Twoją wargę odezwałby się ochrypłym głosem : 

-Wybacz, czy obudziłem Cię moja miłości? - byłaś zła, że nie mogłaś poleżeć dłużej zwłaszcza, że chciałaś śnić o Waszej pięknej nocy, aczkolwiek kochałaś chłopaka na tyle, że zostawiłaś złe słowa dla siebie a jego obdarowałaś dużą dawką pieszczot, z których chłopak chodził zadowolony cały dzień.


Podczas kiedy Ty miałabyś ułożoną głowę na klatce piersiowej Yoongiego, on miałby wplecione palce w Twoje włosy a drugą dłonią jeździłby opuszkami palców po Twoich plecach szepcząc do Ciebie same urocze słowa. 
Chłopak czułby, że wcale nie śpisz więc bez wahania, swoim niezwykle pociągającym tonem głosu powiedziałby : 

-Moje kochanie... - i nie mówiłby nic więcej bo te dwa słowa były wystarczająco duże, aby opisać co Yoongi czuje w tej chwili.


Jin może i wygląda na łagodnego chłopaka aczkolwiek nie sądziłaś, że kryje się w nim taki szaleńczy dzikus, który dzisiejszej nocy wprawił Twoje ciało w drżenie a Ty sama krzyczałaś jak opętany dzikus. 
Pierwszy raz, który przeżyliście był i dla Jin'a czymś wyjątkowym i kiedy obudziłabyś się rano chłopak zacząłby atakować Cię niezliczoną ilością pocałunków... nie tylko na ustach, ale i w różnych częściach ciała a Ty ledwo co dodałabyś : 

-Wieczorem odpłacę Ci czymś innym, równie przyjemnym - chłopak przygryzłby dolną wargę a Ty widząc to poczułabyś jak przechodzi przez Ciebie gorąc i pojawiłoby się to samo drżenie to dzisiejszej nocy. 

10 komentarzy:

  1. Przeczytałam to przed samym spaniem w kochanym łóżeczku, ale nie miałam zbytnio możliwości skomentowania. Ale powiem Ci, od razu zasnęłam. Nawet nie pamiętam, kiedy się straciłam. Takie przyjemności z wieczora i teraz z rana: i d e a l n i e. <3
    Ach, Kookie taki słodki i delikatny. Ten motyw z pościelą był taki...taki... no brak mi słów ;-; Jimin jak to on, i ten jego uśmiech! (Chociaż strasznie nie podoba mi się w tych włosach :<). Ty wiesz, jak zakończyć... Ten gif z Jinem... On mnie zabił. Ciągle jak zamykam oczy, to widzę go przed sobą.
    Widzę, że wena Cię rozpiera! Oby tak dalej, czekam na więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakoś mam ostatnio dobre dni więc i wychodzi z tego wena! + piszę jeszcze scenariusz dla znajomej i na bloga z Jiminem i ciastkiem więc może coś niedługo się pojawi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został nominowany do Liebster Awards~! Zapraszam na mojego bloga: http://yaoi-i-inne-opowiadania.blogspot.com/2015/09/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te reakcje w twoim wykonaniu. Najbardziej chyba podobała mi się reakcja Fałka i Rap Mona. Genialni no ~~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat czytam w nocy przed pójściem spać ;) Podobała mi się reakcja J- Hopa, V i Jimin'a ;* teraz na pewno nie żadne P.S pomysł super

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, od dłuższego czasu Suga i jego reakcja do mnie pasują, co mam zrobić?!

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mordko wiem co czujesz bo ja mam tak z hopuśem, przy każdej reakcji którą piszę o nim mam w myślach tekst : ''I can't explain what I feel''!

      Usuń
  7. ♡♡♡♡♡
    ~RM.TAKI.IDEALNY.ŻE.JA.PIERDZIU.♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciastek V Jimin Monster i Jin JAJSBOSIEBE !
    TYLKO TYLE POWIEM OH BOŻE ZAJEBISTE! ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń