poniedziałek, 21 marca 2016

Reakcja BTS : sprośne, podniecające słowa

SEOKJIN

Jin po raz pierwszy w życiu pokazałby się ze strony, której wcześniej nie miałaś okazji poznać. Ten zawsze najbardziej opanowany i co prawda w miarę grzeczny Jin przeszedłby w tej chwili transformację, która byłaby dla Ciebie na ogromny plus. Od zawsze był znany jako różowa księżniczka, z której pokazałaby się jego nowa twarz niegrzecznego Jin'a. Twoje brudne słowa doprowadzałyby go do szaleństwa. Siedząc wygodnie na dywanie mając w ręku lampkę białego wina uniósłby jedną brew ku górze, nieco przechylając głowę w bok i patrząc raz na Twoje usta a raz w Twoje oczy, w których się zatracał przybliżyłby do Ciebie swoją twarz oblizując usta, mówiąc przy tym cichym, lecz bardzo stanowczym tonem głosu ''Powtórz to, chcę żebyś powtórzyła to wszystko co powiedziałaś, skarbie'' i ugryzłby Twoją wargę, nie mogąc oprzeć się tym słowom, które ponownie mógł usłyszeć, chciałby, abyś była jedyną, która codziennie powtarzałaby do niego słowa pobudzające go na każdy sposób. 



YOONGI

Suga z pełną uwagą słuchałby Twoich słów, które były wypowiadane tylko dla niego dzięki czemu czuł, że niczego więcej nie potrzebuje, tylko Ty byłaś w stanie go uszczęśliwić a jego podwójnym szczęściem było to kiedy postanowiłaś wybudzić w nim zwierzaka mówiąc pierwszy raz bardzo pociągające, podniecające i brudne słowa jakie tylko mogły przyjść Ci na myśl. Chłopak nie śmiałby Ci przerywać, odpowiadać na Twoje słowa a jedynie kodowałby w swojej głowie każde zdanie, każde słowo, które usłyszał od Ciebie. Twój głos i sposób w jaki wprawiałaś chłopaka w euforię był idealnym sposobem, aby Yoongi mógł być zrelaksowanym a w trakcie wyobrażałaby sobie rzeczy, które tej nocy chciałby z Tobą zrobić powtarzając te brudne słowa do Twojego ucha, które wypowiadałaś Ty. W pewnym momencie wtopiłby swoje palce w Twoje włosy, niechętnie Ci przerywając, aby móc dodać tylko małe ''Mów dalej kochanie, mów dalej'' i wróciłby do magicznego świata, w który go wprowadziłaś. 

HOSEOK

Hoseok dopiero teraz zrozumiałby, że można się po Tobie spodziewać wszystkiego, co prawda w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu tego słowa. Byłby oszołomiony i szalałby z zachwytu w środku kiedy władałabyś jego umysłem i duszą dzięki Twoim tekstom, które od pierwszej sekundy płynęły w jego żyłach. Nie byłby przygotowany na Twoje zachowanie, które pomogłoby mu rozwinąć swoją wyobraźnię. Z początku byłby nieco spanikowany, ale co drugie słowo relaksowałoby go bardziej i bardziej aż w końcu dłonią wylądowały za Twoją koszulą, krążąc opuszkami palców obok piersi, majstrując coś równocześnie przy Twoim prześwitującym przez koszulę staniku i rzucałby uwodzicielskie spojrzenia w Twoją stronę, czując jednocześnie jak mocno bije Ci serce kiedy patrzyłby coraz bardziej głęboko w Twoje oczy, aby pomóc Ci znaleźć nowe sprośne słowa, które mógłby usłyszeć od Ciebie a następnie wyznałby ochrypniętym głosem ''Przysięgam, że jeśli będziesz kontynuować... będziesz tego żałować'' zaraz delikatnie mówiąc rozpruwając Twoją koszulę przy guziku, który odleciałby jak piłka i mógłby napawać się Tobą, Twoim głosem i ciałem czując się jak w niebie. 

NAMJOON

Jego pierwszą reakcją byłby delikatny uśmiech, mając lekko uniesiony kącik ust do góry i zmysłowe spojrzenie gdzieś przed siebie słuchałby wyraźnie wszystkich słów, które szeptałabyś do jego ucha od czasu do czasu przygryzając go za nie. Wszystko co zachowałoby się w jego umyśle byłoby dla niego jak księga a w niej spis wartościowych zdań, których nie miałby prawa nikt zobaczyć. Korzystając z okazji kiedy Ty nie patrzyłaś, Namjoon z całej siły złapałby Cię za Twój pośladek, który ścisnąłby jak balon i zacisnąłby swoje zęby, zaraz otwierając usta wystawiając język na wierzch a jego ręka nawet nie moment nie oderwałaby się od Twojego pośladka. Chłopak tym razem zachowałby się jak niegrzeczne dziecko a Ty próbowałabyś protestować z gestem, który wykonał Namjoon, ponieważ byłabyś zaskoczona jego ruchem, który wykonał na co on miałby tylko jedną odpowiedź ''Coś nie tak? czy to nie jest to czego właśnie chciałaś ode mnie?''

JIMIN

Jimin oparłby wygodnie głowę, przed tym przygaszając lampkę w Waszej sypialni i słuchałby Twoich sprośnych słów, które byłyby dla niego jak bajka na dobranoc, jak kołysanka i najlepsza opowieść jaką kiedykolwiek słyszał. Przygryzałby swoje wargi mając zamknięte oczy a jego ciało rozpływałoby się na łóżku dzięki Tobie. Czuły się jakby był pod hipnozą i jedynie Twój namiętny pocałunek byłby w stanie zbudzić go z  tej hipnozy, w której się znajdował. Jest chłopakiem, który przy Tobie w niektórych momentach nie jest wytrzymały fizycznie dlatego w Twojej obecności zdarzyłby się pewien mały dla niego nieprzyjemny incydent gdyż jego męskość byłaby wyraźnie widoczna w jego spodniach, która rosłaby stojąc twardo jak kołek na co mógł jedynie pomyśleć ''świetnie... musiałeś teraz?'' i czułby małe skrępowanie. Patrzyłabyś na jego męskość zagryzając swoje wargi i miałaś ochotę pograć z Jimin'em jeszcze bardziej, aby zobaczyć jak zareaguje tym razem, aczkolwiek chłopak spojrzałby na swoje spodnie, zaraz na Ciebie, mówiąc ''Proszę skarbie, pomóż mi z tym'' i położył Twoją rękę na jego twardym miejscu. 

TAEHYUNG

Taehyung otworzyłby buzię ze zdziwienia nie mogąc nadziwić się, że kryjesz w sobie tyle dzikości jak i również zagadek, którą właśnie odkrył w Tobie. Byłby oczywiście lekko zdziwiony, ponieważ odkąd Cię zna i odkąd jesteście razem od zawsze byłaś tą niewinną i jego ukochaną słodką kruszynką. Chłopak rozluźniłby swoją koszulę odpinając guzik przy szyi i pragnąłby małego odwetu, chcąc przejąć władzę, aby i on mógł pokazać Ci jak bardzo potrafi być niegrzeczny także słownie. Chwyciłby Cię za nadgarstek przyciągając do siebie zostawiając na Twojej szyi swój oddech pokrywający Twoją skórę i władający całą Tobą. Tae pragnąłby władać Tobą całą noc a każdy Twój sprzeciw musiałby zostać ukarany przed niego i to w sposób jaki on by zapragnął. W pewnym momencie ucałowałby miejsce na Twojej szyi, zasysając się i zostawiając mocno widoczny czerwony ślad, następnie tak jak chciał odegrałby się sprośnymi słowami do Ciebie będąc jednak bardziej niegrzecznym i erotycznym, mówiąc wszystkie słowa niskim i ochrypniętym głosem, na który Ty mogłaś reagować tylko w jeden sposób - zaczęłabyś ciężko oddychać a Twoje ciało unosiłoby się do góry a Tae w szybkim tempie zdjąłby z Ciebie bluzkę wędrując twarzą w środek Twoich piersi zakrytym lawendowym koronowym stanikiem. 

JUNGKOOK

Jungkook po raz pierwszy w życiu zachowałby swoje dziecinne zachowania i podobnie jak Jin nie byłby niewinnym stworzeniem tylko kimś kogo zaczęłabyś odkrywać na nowo, kogoś kogo zachowanie byłoby czymś nowym, ale dla Ciebie jednocześnie wspaniałym. Podniosłabyś poziom wymawianych sprośnych słów do chłopaka co tylko bardziej rozpalałoby go od wewnątrz i zewnątrz, a jego serce szalałoby z radości nie mogąc wytrzymać tej chwili, cudownej chwili, która mogłaby trwać wiecznie. Kookie nie mogąc się powstrzymać zerwałby się z kanapy, aby móc przeczołgać się z Tobą do ściany, z całej siły uderzając Twoimi plecami o nią a jego dłonie powędrowałyby za Twoją bluzkę, delikatnie badając każdy zakątek Twojego ciała, zupełnie jakby rozwiązywał rebus, Twoje ciało było zagadką a on był na nie odpowiedzią. Muskając Twoje usta odezwałby się dysząc przy tym ''Oh skarbie, nie miałem pojęcia, że tak na Ciebie działam... ale podoba mi się to''. Poczułabyś przyjemne napięcie napływające od dołu do góry coraz szybciej chcąc zrobić tego wieczoru z chłopakiem to o czym zawsze marzyłaś, aczkolwiek miałaś tą świadomość, że Twój mały Kookie będzie dzisiaj prawdziwym tygrysem i pokaże, że może wejść dosłownie wszędzie. 

13 komentarzy:

  1. Więc tak.. Twojego bloga czytam od dawna.. Przeczytałam każdą reakcję.. Odważyłam się pierwszy raz zostawić po sobie ślad i.. Aish! Dziewczyno! Nie zasne teraz przez Ciebie! Każdy mnie pozytywnie zaskoczy, naprawdę 😂 Gify idealnie wpasowane w daną sytuację.. Jak ty to robisz? XD czekam na następne reakcje! Co Ty na to aby zrobić reakcję np.. Albo nie! W sposób w jaki by się oświadczyli 😂 Jestem ciekawa co możesz wymyślić :D Fighting!
    ~ Wierna fanka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi tak bardzo miło, że mogłam poznać kolejną czytelniczkę mojego bloga! ♡ jak to robię? ja jestem ogólnie zbokiem i wiesz te sprawy i takie tam XD ale tak na poważnie - nie wiem jak mi to wychodzi, ale wieczorem mnie ponosi najbardziej, że wszystko bym napisała. A co do pomysłu to.... podoba mi się! poprzedni o poznaniu rodziców a teraz ten... będę miała co robić w święta~~

      Usuń
    2. Hahah domyślilam się już dawno i to nie tylko po tej reakcji XD Oj widać też po godzinach.. Ale cały czas tu zaglądam i odświeżam bo może coś nowego będzie i proszę jest! :D Dobra robota dziewczyno :3 haha jeszcze raz Fighting! :3

      Usuń
    3. Ooo, mój z poznawaniem rodziców <3 Tak bardzo dziękuję, wiem, ze wymyślisz coś mega dla dwóch nowych czytelniczek :D świetny był, Jimin i Kookie, shiiittt~ <3

      Usuń
    4. Oświadczyny..? Jestem za! :D
      chcę mieć 7 pierścionków zaręczynowych ^^

      Usuń
  2. Kooki cudny. Piękne, wspaniałe. Tygrys *-*
    Reszta tez niesamowita. Czytam to na lekcji i po prostu płonę >.< To zakazane *-*
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. JESTEŚ MENDĄ.
    Kiedyś
    Cię uduszę.
    Co Ty z nas robisz? Twoja 'pervert side' zacznie się na nas odbijać XD chociaż pewnie Cię nie uduszę bo szkoda takiej cudownej autorki bloga ❤ więc nigdy.
    Zabijasz mnie kobieto. Nie mam przez Ciebie życia tak samo jak przez BTS, mają comeback w maju a ja jestem gołodupcem i nie mam szmalu a Ty tutaj takie.... CHCĘ BYĆ JAKO DZIEWCZYNA NAMJOONA, niech mnie tak złapie za pupę!
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te reakcje. Uwielbiam takich chłopaków z BTS . Niegrzeczni i w ogóle ;)
    Liczę na to, że już niebawem pojawią się kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmmmm xD
    Uwielbiam te reakcje :3
    V taki oooh *.* Chciałabym być tą dziewczyną xd
    Czekam na kolejną reakcję :*

    ~Kiyoko

    PS. Będzie kiedyś reakcja np. Gdy dowiadują się, że będą mięli trojaczki? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę o trojaczkach jeszcze nie było, to teraz będzie! bardzo podoba mi się ten pomysł na reakcję <3

      Usuń
  6. A JA SIĘ ZASTANAWIAM DLACZEGO MAM PROBLEMY ZE SNEM .-. XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość XD <33 ale wiesz, ja Cię rozumiem, bo po wstawieniu każdej takiej mruuu reakcji sama nie mogę spać, a rano wyglądam jak zombie niach 8D

      Usuń
  7. Mój bosze.. Jin.. Kocham!
    Jego reakcja jest dla mnie #1 <3

    OdpowiedzUsuń