środa, 16 marca 2016

Reakcja BTS : kiedy jesteś pijana i pozwalasz im na wspólną noc z Tobą na co zazwyczaj się nie zgadzasz

YOONGI

Suga zwróciłby bardzo dużą uwagę na to, że nie myślisz trzeźwo w tej sytuacji i nawet nie przyszłoby mu do głowy, aby zrobić cokolwiek o czym nie do końca miałabyś pojęcie. Chociaż w środku miałby na to bardzo dużą ochotę nie mógłby zachować się w ten sposób gdyż czułby, że mógłby Cię wykorzystać a tego by nie chciał i kiedy wciąż, ciągle i ciągle powtarzałabyś, aby pomógł Ci całkiem stracić zdrowy rozsądek on w zabawny sposób odpowiedziałby : 

-Aishhhh po co ja Cię zabierałem ze sobą... idź się połóż, jesteś pijana! - i przywlókłby Cię do domu pomagając Ci położyć się do łóżka, robiąc to z ledwością gdyż byłabyś wciąż mocno ''przyklejona'' do niego i jego szyi. 



JIN

Jin podobnie jak Suga nie chciałby mieć wyrzutów sumienia, że mógłby Cię w jakikolwiek sposób wykorzystać a nawet ani na moment nie pomyślałby o tych sprawach kiedy Ty bujałaś w obłokach mając w głowie wszystko co na myśl Ci tylko przyszło, wraz ze sprośnymi rzeczami. Chłopak z przejęciem odezwałby się mówiąc : 

-Nie mogę tego zrobić, nie chciałbym, abyś potem uznała, że miałem złe intencje, będzie lepiej jeśli się położysz a rano obudzisz się jedynie z wielkim kacem - dodałby z uśmiechem na twarzy prowadząc Cię do domu. 

HOSEOK

Hoseok chociaż piłby z Tobą niewiele zachowywałby się tak jakby to on wlał w siebie nie wiadomo ile alkoholu i to różnego rodzaju. Po drodze wyglądalibyście jak dwa urocze napojone napojem szczęścia króliczki widzące przeróżne dziwne przedmioty a buzia nie zamknęłaby Wam się nawet na jedną małą sekundę. Kiedy dotarlibyście do domu Ty z grzecznej łasiczki zamieniałbyś się w kuszącą wiewiórę próbującą przywołać swojego samca do siebie i kusiłabyś go do siebie tak jak tylko potrafiłabyś. Hoseok nie mógłby się oprzeć a ponieważ sam był w stanie upojenia alkoholowego jego jedyną reakcją na Twoje zaloty to : 

-Więc zatem.... już pędzę - zaczynając z wielkim trudem zdejmując z siebie ubrania co wyglądałoby przekomicznie. 

NAMJOON

Namjoon wkroczyłby do działania zanim w ogóle cokolwiek usłyszałby z Twoich ust. Chłopak nie umiałby się powstrzymać od pociągającej Ciebie a zapach Twoich perfum unoszących się w powietrzu doprowadzałby go do szaleństwa a w jego ciele do życia budziłaby się bestia, która miała ochotę pożreć Twoje ciało w całości. Próbowałby uwodzić Cię w drodze powrotnej do domu, ale Ty byłabyś na tyle roześmiana i nietrzeźwa, że podryw chłopaka wcale nie robiłby na Ciebie wrażenia... do czasu kiedy wrócilibyście do domu będąc przy zgaszonych światłach, tylko Ty i on przez całą noc. 

JIMIN

-Cóż~~ jeśli tak bardzo nalegasz i prosisz się wręcz o to... to wiedz, że nie będę patrzył na to czy jesteś pijana czy nie, czy w ubraniu czy nie, wiedząca co się dzieje czy nie i trzeźwa bądź nie, dzisiaj przekonasz się o konsekwencjach jakie Cię czekają po tym jak sprawiłaś, że szaleję na Twój widok a Twoja obecność pociąga mnie stąd aż do końca świata, pączusiu.

TAEHYUNG

Taehyung byłby pod ogromnym wrażeniem na widok tankującej Ciebie w barze i samo to nieźle by go nakręcało, aby zrobić z Tobą coś głupiego czego jednak potem oboje byście nie żałowali. Wracając do domu przez puste i ciemne uliczki nadal popijałabyś ciągnąc z butelki jak dziecko mleko i rechotałabyś jak żaba robiąc sobie kawały ze wszystkiego, głównie z Taehyung'a. Wchodząc po schodach do Twojego domu złapałabyś chłopaka mocno za rękę ledwo do niego podchodząc i ochrypniętym głosem powiedziałabyś : 

-Nie musisz wracać do siebie, przyjmę Cię dzisiaj na całą noc do siebie, możesz ze mną robić przez ten czas co tylko zechcesz - i w zachwianiu otworzyłabyś drzwi do domu a za Tobą podążałby Taehyung, który trzasnąłby drzwiami i głębokim głosem krzyknąłby do Ciebie : 

-Podejdź do mnie skarbie, sprawię, że będziesz czuła się wspaniale przez całą noc~! 

JUNGKOOK

Jungkook jako jedyny byłby w największym szoku jaki dotychczas przeżył. Ponieważ rzadko rozmawialiście o tych tematach oraz nigdy nie pozwalałaś mu na nic poważniejszego, mały Kookie byłby zdezorientowany i jego jedyną reakcją jaką miałby w myślach byłaby ''O MAMO, CO ROBIĆ, CO ROBIĆ? jak się do tego zabrać? od czego zacząć? powinienem zrobić ten pierwszy krok czy daje się pierwszeństwo dziewczynie? należy zdjąć jej stanik? - i to wszystkie myśli, które zaprzątałyby jego głowę, ponieważ był małym uroczym królikiem.

7 komentarzy:

  1. Jungkookie taki rozkosznyyy!!! >o<
    ale uwielbiam go również w tej odważniejszej wersji hehehehe
    Jimin nie mów takich słów, to nielegalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Woha! Tymi reakcjami to mnie zastrzeliłaś :)
    Sądziłam, że Suga będzie taki jak Jimin coś typu "wezmę Cię tu i teraz bez względu czy to miejsce publiczne czy nie" XD
    Taehyung też mnie zaskoczył, sądziłam, że będzie taki jak Jin, albo coś a tu Bum!
    Jestem pozytywnie zaskoczona tymi reakcjami :)
    Z niecierpliwością czekam na next :D
    P.S dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, piszę czytając
    $uga:
    Taki święty, hoho xD A myślałam, że będzie taki bedboj, czy cuś xD A gif idealnie pasuje takie "Aish... Nie, nie mogę tego zrobić, shiiiit~" xD
    Jin:
    Jinnie Oppa, jutro będziesz mnie leczył z kaca xD Taki uroczyyyy~ Mój Oppa, mój dojrzały xDDD No, instynkt macierzyński jednak się odzywa (Chociaż, gdybyś zadecydował inaczej, odezwałby się dopiero za 9 miesięcy~ XDDDD)
    Hopiśśś:
    "Po drodze wyglądalibyście jak dwa urocze napojone napojem szczęścia króliczki widzące przeróżne dziwne przedmioty" XDDD Kocham <333
    Hopiś mnie nie zaskoczył XD On zawsze taki, taki J-Horse XD A ten giffff ^*^
    Rapmonnie:
    No co mogę powiedzieć? Bestia, no bestia! Monster ale nie tylko jeśli o rap chodzi XD <3
    Teraz Jimin... Oesu boję się XDDDDD:
    A weź idź, NISZCZYSZ MOJE SERCE OD PÓŁ ROKU, PRZESTAŃ!!!!!! I to pączusiu... Sugerujesz, że jestem gruba, tho? ;-; Nie serio, umarłam przy nim, noooo~
    Tae:
    Magosh, ok... Alien, alien, alien... Mówisz, dobrze przez całą noc? ^w^ Ok, no to w takim razie, gdzie są te lizaki? :DD A.. Nie chodziło Ci o lizaki?... Oh...
    Ciastek:
    Mój mały uroczy króliś! ^^ Taki niewinny Ciasteeek~ <33 "O MAMO, CO ROBIĆ, CO ROBIĆ?!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuje chociaż raz zrobić z młodego mężczyznę a nie dzieciaczka, z chęcią bym go zobaczyła w wersji pewnego siebie, bo zagubiony szczeniaczek to taki standard, więc jestem ciekawa czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ^^ Czekam na następne i weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Pączusiu <3 :D

    OdpowiedzUsuń