niedziela, 8 lutego 2015

A few words about myself!


Cukiereczki moje! Wiem, że to nie scenariusz, ale na wstępie tego chciałabym Wam powiedzieć, że niebawem dodam scenariusz z Jungkook’iem i drugą część hot opowiadania z Zico dla mojej kici!
I zostałam poproszona, aby napisać o sobie parę zdań. A raczej dostałam szereg pytań od czytelników i postanowiłam, że ‘’pochwalę’’ się tymi moimi ‘’genialnymi’’ odpowiedziami na blogu, tutaj, teraz, zaraz.
Od razu mówię, że jestem przeeedziwną istotą i czasami nie jestem zabawna więc…szału nie będzie i tyłka nie urywa przy mnie XD

1.Jest jakiś dzień w roku, którego nienawidzisz?
-Niestety tak – 14 LUTY, walentynki. Może nie to, że nienawidzę, ale mam z nim złe wspomnienie dlatego raczej nie rusza mnie dzień zakochanych (bynajmniej jak na razie – DON’T ASK WHY).
2.Byłaś kiedyś zakochana?
-Pewnie! Nie raz, ale to były tylko skrywane uczucia przed chłopcami, którzy mi się podobali a później okazywało się, że są zajęci i kolejne uczucie zepsute, Amor przestał działać ;-;  (nie wspomnę o jednej krótkiej i toksycznej miłości)
3.Masz swoją najlepszą przyjaciółkę?
- Kyomini! Moja najlepsza i jedyna przyjaciółka, której ufam bezgranicznie i nie umiem wytrzymać bez niej ani jednego dnia. Jestem od niej uzależniona, często zazdrosna o nią (ale moja misia to wie XD) jest moją bratnią duszą, moim promyczkiem i dla niej mogłabym wstać o 3 nad ranem i słuchać jak przeklina cały świat a ja bym jej przytakiwała i pocieszała tak długo jak trzeba by było! I bez niej nie miałabym po co żyć, ona dodaje mi siły jak nikt inny i nie umiem bez niej funkcjonować, naprawdę nie potrafię bez niej żyć i nie wiem co bym bez niej zrobiła, zawsze jest taka opiekuńcza i czuła i kocham ją za wszystko i ona zawsze może na mnie liczyć a ja na nią, jest niezastąpiona i obie jesteśmy takie same, choć różnimy się charakterem i tylko charakterem, ale i tak rozumiemy się idealnie, jak małżeństwo XD <33
4.Ile ważysz?
-Zaaaa mało…
5.Miałaś kiedyś złe/okropne zerwanie?
-Jedne i jedyne w całym moim życiu T_T
6.Miejsce, które chcesz odwiedzić?
-Jako iż słucham K-Pop…kocham K-Pop i wszystko co z nim związane to…oczywiście, że Koreę! Chciałabym chociaż przez jeden dzień móc znaleźć się w tym kraju, pozwiedzać najbardziej znane miejsca i oczywiście polować na swoich biasów !XD Ale chciałabym także do Hiszpanii czy Włoch.
7.Oprócz K-Popu jakiej muzyki słuchasz jeszcze?
-Zanim poznałam K-Pop słuchałam tylko rocka i w sumie po wkręceniu się w świat Koreańskiej muzyki nie słuchałam nic innego, ale jednak ten rock jeszcze gdzieś mi został we krwi bo czasami lubię wrócić do kawałków, które słuchałam ^ ^
8.Masz swoje ulubione zespoły oprócz Koreańskich?
-Jako iż słuchałam rocka i dalej czasami wracam do tych kawałków to tak, mam ulubione zespoły a raczej jeden taki mój ulu ulu – 30Seconds To Mars.
9.Muzyka spokojna czy raczej coś z pazurem?
-Jestem czasami iście szaloną laską więc jak najbardziej kręcą mnie szalone kawałki i oczywiście, że z pazurem! Chociaż spokojną muzyką nie pogardzę, czasami jakaś ballada wpadnie mi w ręce, ale raczej jedynie szybkie piosenki, jestem taka sama jak Kyomini <3
10.Gdzie idziesz kiedy jesteś smutna?
-Do kąta się wypłakać ;-; lecz najczęściej zwierzam się przyjaciółce kiedy nie mogę sobie poradzić ze sobą.
11.Co Ci się podoba u chłopców a co nie?
Woohoo trafiliście pytaniem w moje gusta !XD No tu raczej dużo można byłoby opisywać, w zasadzie wszyscy faceci są tacy sami, ale staram się wierzyć, że istnieją ideały na świecie, ale to pewnie niewielka ilość takich samców XD Więc co mi się podoba u mężczyzn :
-Lubię jak facet nie myśli tylko o jednym i nie namawia do tego czego on by tylko chciał (inaczej nie ma szans, aby taki chłopak miał szanse u mnie!). Lubię jak jest czuły, delikatny, ale musiałby w sobie mieć też tą twardą osobowość. Jeju gdybym miała opisać swój ideał to byłby to chłopak z tatuażami, kolczykami na twarzy i długimi włosami i musiałby mieć to co wymieniłam wcześnie, ale buuu taki istnieje w mojej wyobraźni XD
A czego nie lubię w chłopakach….to to chyba zostawię bez komentarza, nie wiem po ile lat mają moi czytelnicy więc ten tego no…naprawdę boję się o moich młodych czytelników a ja o chłopakach mam cięty język, jak to mój tata mówi XD
12.Co sprawiło, że ostatnio płakałaś?
-Nie mogę o tym mówić bo jak pomyślę tak znów chce mi się ryczeć ><
13.Jakim językiem się posługujesz?
- No więc biegle mówię w angielskim, niemieckim, trochę czeskim i umiem małe podstawy koreańskiego.
14.Co Ci się podoba w sobie?
-NIC XD Ja narzekam na swoją osobę, bo widzę co chwilę coś nieidealnego tutaj, tam i jeszcze tam i tu, także ja tylko narzekać umiem, ale jeśli miałabym wybrać to lubię swoje usta. Są takie pełne i jak się uśmiecham są dosyć tajemnicze i ładnie się ’’układają’’. Choć przyjaciółka mówi mi, że mam duże ładne oczęta!
15.Czy masz przed czymś lęk?

-Tak, przed małymi pomieszczeniami, dostaję paniki jeśli czuje za mało miejsca i muszę znaleźć się szybko gdzieś gdzie nie ma tłumu albo muszę przejść do większego pomieszczenia, inaczej zgon na miejscu ze strachu >< A i pająki dkfhjdkfhjd okropne stworzenia…

..........

Czekam na kolejne Wasze epickie pytania, tak więc...pytajcie w komentarzach, albo w zakładce pytania, gdzie chcecie, lubię udzielać wywiadów XD!

36 komentarzy:

  1. Serio nic w sobie nie lubisz? weź nie gadaj XD

    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, ale ja nigdy nie mówiłam o sobie dobrze czy raczej nie byłam dumna z tego jak wyglądam i tego co lubię w sobie, tak jakoś wyszło XD jak pisałam lubię swoja usta najbardziej a - no i jeszcze swój głos, jest taki niski, poważny i jak krzyknę to się wszystko trzęsie, także kocham swój głos XD

      Usuń
    2. Każdy ma w sobie coś wyjątkowego, nieważne kto, ale wszyscy mają czym się pochwalić! Ciebie mimo, że osobiście nie znam Cherry jestem w stanie stwierdzić, że masz w sobie dużo wyjątkowych rzeczy, o tym wiem nie tylko ja, ale i na pewno Kyomini. Nie mówię tylko o Twoim talencie do pisania, wyczuwam w Tobie super charakter, tak jak i u Kyomini <3
      Świetnie, że dodałaś ten post tutaj, o Kyomini wiem nawet sporo rzeczy a teraz wiem tyle samo i o Tobie dzięki temu!
      Odpowiedź na trzecie pytanie wywołała u mnie płacz, bo się wzruszyłam! no i Iza teraz ryczy! widzisz? Moje cudowne KyoSpirit <3


      Seojin

      Usuń
    3. Moja przyjaźń z Kyomini to jedna dusza w dwóch ciałach <33

      Usuń
  2. Dziękuję, że na to odpowiedziałaś! ^ ^
    A mam pytanie odnośnie drugiej odpowiedzi - czy był chłopak, którego kochasz do dziś z dawnych i poprzednich lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co 8)
      Dużo było chłopaków, w których byłam zakochana, raz było to zakochanie, raz się zadurzyłam a raz to po prostu zauroczenie. Ale tak jest taki chłopak, którego kocham do dziś, to trwa od...7 lat, zakochałam się w nim w podstawówce i to trwa w sumie do dzisiaj. Nie to, że jest jakiś szał kiedy go widzę czy coś w ten deseń, ale jestem inna w jego obecności, z tym, że on już z kimś jest więc...także więc I have no chance, ale już się z tym pogodziłam :D

      Usuń
  3. 1. Serio masz takie złe nastawienie do chłopców? dlaczego?
    2. Jakie masz marzenie, albo miałaś, ale się nie spełniło?
    3. Wstawisz swoje zdjęcie? dla czytelników? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Tak, niestety takie mam. To nie jest tak, że tak o po prostu mam złe zdanie o mężczyznach, tylko kiedyś miałam sytuację, po której przestałam ufać mężczyznom, trzymam dystans i ogólnie jestem naprawdę ostrożna i uważam przed facetami. Nie tylko sytuacja sprzed lat karze mi tak myśleć, ale również jeszcze jedna i dowiadując się o niej doznałam szoku, także...sami widzicie, ale staram się myśleć, że istnieją ideały :3

      2.Marzenie? moim pierwszym i takim, które pragnę najbardziej to spotkanie z Kyomini! I wyjazd do Korei, nawet i z nią XD <3 a takie, które się nie spełniło to to, że chciałam bardzo grać na gitarze, od 6 roku życia o tym marzyłam, ale się nie udało. No i bardzo chciałabym tańczyć, ale to też się nie udało, mała miejscowość i brak możliwości uczęszczania do szkoły tanecznej a może miałabym szansę bo pamięć do zapamiętywania kroków mam dobrą, z resztą sama uwielbiam układać choreografię.

      3.No teraz to się zawstydziłam.. nie chcę Was przestraszyć więc..więc lepiej nie XD

      Usuń
  4. Skoro o facetach masz takie zdanie, to chciałabyś spróbować być z dziewczyną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow...no nie spodziewałam się takiego pytania, jestem totalnie zaskoczona !XDD wiesz...no ja staram się wierzyć, że istnieją jakieś ideały mężczyzn na świecie, ale to mała garść takich osobników i kurcze no...dobra teraz to jestem zaskoczona tym pytaniem, ale o takim czymś mogłabym powiedzieć mojej przyjaciółce - Kyomini...no...no ja jestem zaskoczona XD ogólnie dziewczyny są kochane bardzo i to jeszcze jak, zazdrosne czasami (wow jak ja to dobrze znam bo ja jestem zazdrosną dziewczyną baaardzo! ) i jak jestem dziewczyną, która jest zazdrosna to coś w tym jest? nie wiem nie wiem, ale za to pytanie dostajesz sto punktów, od ręki XD dobra ja nie kryję się z niczym, ostatnio jestem baardzo rozgadana więc tak, kocham mężczyzn (zwłaszcza biasów), ale jak patrzę na niektóre dziewczyny (moje biaski w teledyskach) czy dziewczyny w stylu ''tomboy'' to mam...szeroką wyobraźnię, ogólnie ja jestem ostatnio nie do poznania więc...dużo rzeczy przychodzi mi do głowy, nawet to pytanie i tu się przyznaje o tym...tak myślę o takich pytaniach jak ''jak to byłoby być z dziewczyną'' XDDD

      Usuń
    2. Haha dziękuję Ci "anonimowy" za to pytanie! wiedziałam, że shippowanie KyoSpirit jest świetnym pomysłem (wtajemniczeni wiedzą co mam na myśli XD)
      No ale Cherry powiedz tylko "tak" czy "nie", to najprostsza odpowiedz na to pytanko XD

      Seojin/Iza

      Usuń
    3. Weź...wyjdź XD do tego mogłabym się przyznać tylko Kyomini tak więc....NOPE Izuś XD ale nie twierdzę, że mnie dziewczyny nie kręcą, tak samo jak chłopaki, jak ja kocham siebie :P

      Usuń
  5. Czy chciałabyś być na jeden dzień chłopakiem ? jeśli tak to napisz co byś wtedy chciała zrobić xDDD Ja sikać na stojąco ♥♥♥ xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mwah no ba, że chciałabym być na jeden dzień chłopakiem XD Co bym chciała zrobić wtedy... hm na pewno jest coś co chciałabym zrobić, ale to osobiste a druga rzecz - chciałabym zobaczyć jak wyglądałabym jako facet no i ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa będąc chłopakiem....wiesz jak mężczyźni patrzą na świat i tam takie, no ten tego no XD

      Usuń
  6. Masz swojego ultimate? ile już z nim ,,jesteś''? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam swojego ultimate biasa, nawet mogłabym powiedzieć, że czterech- V, Seyong, Dongwoo i Zico, ale tym pierwszym jest chyba Taehyung. A ile już z nim ''jestem''? jeden rok i cztery miesiące 8)

      Usuń
  7. Napiszesz jakiś imagin z Sugą?? Kocham czytać twoje imaginy są super!! Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak! Jeśli chciałabyś sobie zamówić z Sugą scenariusz to podaj tylko swój nick a ja dodam Cię do do następnej kolejki!
      I pewnie, że napiszę jeszcze z Sugą ^.~

      Usuń
    2. Mój nick MinHyun, dzięękuuuje!

      Usuń
    3. Nie ma za co, to dla mnie przyjemność!

      Usuń
  8. Korci, aby zapytać jeszcze raz - chciałabyś spróbować być z dziewczyną?
    2.Wierzysz w internetową znajomość(przyjaźń)? :)

    Silver

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Tak, chciałabym spróbować, jestem tego pewna.
      2.Wierzę w taką przyjaźń, tak właśnie poznałam Kyomini moją, która jest przy mnie. Znamy się już rok i wierzę, że będziemy znać się jeszcze dłużej <3

      Usuń
  9. Potrafisz opisać krótko siebie samą?
    HyeRin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna o bardzo bardzo dziwnej osobowości i charakterze, która jest w miarę wyluzowana, ale i poważna w jednym, uczuciowy i wrażliwy jednorożec ze mnie, dziwaczna, czasami wredna chociaż tego widać, upierdliwa w pewien sposób, zazdrośnica jak nie wiem i mega mega, ale to mega zboczona dziewiętnastoletnia mała menda ze mnie XD

      Usuń
  10. A może jednak dasz swoje zdjęcie i pokażesz nam swój dzióbek? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nazwiesz swoje dzieci ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym odpowiedzieć w wersji humorystycznej to opowiedziałabym : 1,2,3....
      Ale odpowiem oczywiście normalnie i w miarę poważnie. Szczerze to nie mam pojęcia zielonego, lubię dzieci i pewnie chciałabym mieć, ale na razie mogę powiedzieć tylko jakie podobają mi się imiona a nie jak nazwę swoje dzieci. Podobają mi się imiona takie, które ładnie brzmią jak się je wymawia, z żeńskich podobają mi się np. Liza, Lena, Aurelia, Weronika, Tamara, Olga, Zuza... a z męskich Tymon, Robert, Fabian, Adrian i ostatnio bardzo podoba mi się imię Jaś, Jasiek, Jasiu, fajnie brzmi ^ ^

      Usuń
  12. Wymień swoich dobrych znajomych z dzieciństwa i powiedz jacy są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, nie zadawajcie mi takich pytań, proszę. Wiem, że pewnie nie wiecie dlaczego, ale nie lubię takiego typu pytań bo boli mnie ten temat. Ciężkie to dla mnie, ale napiszę dlaczego. Po prostu nie mam znajomych z dzieciństwa, uwierzcie mi lub nie, ale tak jest. Nigdy nie miałam nikogo, zawsze byłam sama, dlatego jak widzę w telewizji czy w necie zdjęcia grupowe to po prostu mi serce pęka na pół jak widzę coś takiego a to dlatego, że nigdy się z nikim nie przyjaźniłam w dzieciństwie, nawet źle mi jest jak słyszę jak ktoś opowiada o swoich znajomych czy przyjaciołach. Nie lubię tego tematu bo mnie on drażni i sprawia mi zbyt duży ból a jedyną osobą, której mogę ufać jest Kyomini.

      Usuń
  13. Jakich ludzi nie lubisz?
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem... może nie to, że nie lubię, ale bardziej powiedziałabym, że irytują mnie różne ich zachowania jak np. nagła zmiana z dnia na dzień... irytuje mnie kiedy nie przeszkadza im patrzenie na to jak ktoś cierpi i tutaj bym dodała sytuację, w których w sumie zazwyczaj nasza płeć przeciwna robi krzywdę innemu zwierzęciu, aż same mi się łzy cisną do oczu i mam ochotę wybuchnąć płaczem bo przecież zwierze to też istota żywa i czuje tak jak człowiek, więc takie zachowanie nie może być na miejscu. Poza tym nie wiem, na pewno irytuje mnie kiedy ludzie są oschli, chamscy i gonią tylko za pieniędzmi bo pieniądz szczęścia nie daje, naprawdę.

      Usuń
  14. Czy jest coś o czym marzysz bardzo albo pragniesz, aby coś uległo zmianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywne pytanie, to na początek. A tak naprawdę to zależy od rodzaju mojego marzenia bo jedno z moich marzeń traktuje jako życzenie, ale tego niestety nie mogę zdradzić bo to osobiste i nie mogę tego napisać.....
      Aczkolwiek co do marzeń to od zawsze byłam ''napalona'' na grę na gitarze, kocham od zawsze ten instrument i moje marzenie, aby grać na gitarze niestety się nie ziściło, no ale bywa. Drugim marzeniem jest to, że chciałam bardzo być tancerką, ale też się nie udało. Na to pytanie chyba już odpowiadałam bodajże, ale to nic...
      A co do tego czy pragnę aby coś uległo zmianie, tak jest pewna rzecz, ale nie mogę zdradzić, ponieważ jest powiązana z moim marzeniem i życzeniem w jednym, przepraszam.

      Usuń
  15. Miałaś jakąś sytuację w życiu, w której nie wiedziałaś jak się zachować? albo cieszyłaś się tym, ale i tak nie wiedziałaś jak się zachować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem.... może coś tam było kiedyś, ale jeśli nawet to była to drobna sprawa, nic więcej 8)
      Znaczy jest coś, ale to trzymam dla siebie, o tym wie Kyomini.

      Usuń