środa, 28 stycznia 2015

,,Jak zareagowałby Twój chłopak, gdyby zobaczył Cię nagą''

Od razu na samym początku mówię, że poniższe zdania nie są mojego autorstwa! Wszystko to postanowiłam przetłumaczyć z pewnej stronki, na której znalazłam te zdania, a raczej z pewnego zdjęcia, na którym były poniższe przetłumaczone przeze mnie zdania. 
Tak więc...mam nadzieję, że się Wam spodoba bo pierwszy raz robię a raczej tłumaczę takiego typu zdania 8)

,,Jak zareagowałby Twój chłopak, gdyby zobaczył Cię nagą'' : 



~Jin - ,,Um...czy zechcesz może wziąć prysznic razem ze mną?'' *cwaniacko opiera się o framugę, trzymając ręce w kieszeni i obserwuje nagą piękność*



~Suga - ,,Sprawiasz, że nie mogę przestać nad sobą panować, moja dziewczynko'' *zagryza swoje wargi*



~J-Hope - ,,Zimno...tak? chcesz, abym pomógł Ci się rozgrzać?''



~Rap Monster - ,,Proszę Cię, pospiesz się i lepiej ubierz coś na siebie, zanim stracę kontrolę nad sobą''.



~Jimin - ,,Czy chcesz, abym stał nagi wraz z Tobą, kotku?''



~Taehyung - ,,Chcesz, abyśmy zrobili coś bardzo zabawnego, tak, że nigdy nie zapomnisz mojej miłości?''



~Jungkook - ,,Eumm...poczekajmy z tym, aż skończę 18 lat''.

18 komentarzy:

  1. Według mnie te scenariusze z tumblr'a fajniejsze są po angielsku. Mają wtedy większy urok. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd się z Tobą zgodzę bo faktycznie, czytając te króciutkie opisy można się nieźle rozpłynąć, mają urok i to coś w sobie, aczkolwiek chciałam też to przetłumaczyć i wstawić tutaj bo zrobiłam to też dla najbliższej mi osoby <3

      Usuń
  2. Hahaha o ja rypnę i już leżę nogami do góry XD Z tumblr'a czy nie, w każdej postaci wygląda to świetnie no i Jungkook, taki, że niby ,,Nie, nikt mnie nie uwiedzie, nie ma na to szans'' xD Jakby nie patrzeć też, to wszystko od autorki tego bloga jest naprawdę bardzo dobre a jej scenariusze wymiatają i dzień od razu staje się lepszy ^ ^

    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do źródła to wiem, mogłam podać Wam, ale z tumblr'a to nie było wzięte, z innego źródła 8)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gify zostały dobrane idealnie haha xD No i nie wyobrażałam sobie innej odpowiedzi u Jimin'a, typowy zboczeniec :P I kookie chyba najlepszy, się broni skubany przed dziewczynami xD i jeszcze Hobi <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Hopuś mnie zabił, oczywiście moja wyobraźnia szaleje XD
    Jimin tylko się prosi aby dziewczyna powiedziała "aishh, pabo!" i mu przywaliła - przynajmniej ja bym tak uczyniła >D
    No i młody, taki wystrachany, niewinny, nieprzyzwyczajony, nieobeznany, przy nim można chodzić nago bo masz pewność że sam od siebie uzna że musi zakryć oczka i nie będzie patrzył >DD

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna, że V nie zrobiłby nic poważniejszego, nawet gdyby wskoczyli sobie oboje do takiej wanny pełnej piany to jeszcze by w tą dziewczynę rzucał tą pianą i oznajmiłby, że wygrał tą bitwę i jak z procy wystrzeliłby szczęśliwy, że wyszło na jego XD
    Fajne to bardzo jest, możesz zrobić coś takiego jeszcze raz, ale na przykład, aby czytelnicy podawali swoje propozycje? bo to jest ciekawe i pośmiać się można ( z Jungkooka, który na zawsze będzie niewinnym chłopczykiem XD).
    HyeRin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę problemu w tym, abym mogła ponownie zrobić coś podobnego i jak wspomniałam zrobiłam to też dla mojej Kyomini! Ale jeśli chcielibyście coś takiego na zamówienia to pewnie, że tak! Nie widzę problemu ^ ^
      Tylko przed tym muszę zapytać inną blogerkę o zdanie, która kiedyś również robiła podobne rzeczy na swoim blogu właśnie na zamówienia. Ale mówię, ja z chęcią mogę coś takiego robić ^.~

      Usuń
    2. Chciałam zaproponować to samo co osoba powyżej, to byłby fajny pomysł :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że Wam się podoba 8)

      Usuń
    4. To ja już miałabym propozycję pewną małą XD
      ,,Jak zareagowałby Twój chłopak gdyby zobaczył Cię w towarzystwie innego chłopaka''
      Błagam zrób coś z tym XD

      Silver.

      Usuń
    5. Coś z tym zrobić...DOOOBRA zrobię coś XD

      Usuń
  7. Wow super *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Kook chce być do końca życia prawiczkiem!? przy mnie nie ucieknie, chociaż ja teraz mam ciężki okres do zgryzienia więc nie ma mowy, abym poderwała Jungkook'a bo mi brzuszek będę rósł niedługo XD <3


    Seojin

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzależniłam się, błagam o więcej i życzę dużo weny ;) zapraszam do mnie mam nadzieję, że się spodoba :)
    http://k-popowe-sny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwykłe pojedyncze zdania, a tyle radości. Jeju jak ja uwielbiam takie krótkie reakcje albo mini opisiki ^^ Chętnie zobaczyłabym coś jeszcze w tym stylu haha ^^
    Bardzo mi się podobało xD
    Boże, Jin, jeszcze się pytasz ;wwww;
    RapMon już nie zgrywaj takiego dzikiego X"D
    Hwaiting! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jimin jak zwykle zbok XD

    Horse aktywuję się XD

    Gif Taehyunga mnie rozpierdolił na strzępy xDDDD

    Namjoon Mr XD

    Jungkook Taki niedostępny i ten gif tak bardzo pasuję do tego XDDD taki " Nikomu się nie dam phi" XDDD

    KOCHAM! XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jimin... Leże na ziemi i nie zamierzam wstać xD

    OdpowiedzUsuń