poniedziałek, 13 lipca 2015

Reakcja BTS : kiedy widzą swoje nowo narodzone dziecko po raz pierwszy


Ja nie mam pytań co do niektórych przetłumaczonych oraz również dodanych przeze mnie tekstów, powiem tylko jedno - bawcie się dobrze moje ludki kochane XD 



~RM~

Rap Mon choć zawsze próbuje pokazać super twardego faceta tak naprawdę nie ukrywa tego, że zdarzają mu się chwile wzruszenia i łez. Widząc swoje dziecko po raz pierwszy po urodzeniu nieśmiale usiadłby obok Ciebie i uśmiechał, ale bałby się wziąć dziecko do rąk po czym jedynie powiedziałby : 

-Heheh... wzięło się ono z mojej spermy - po czym Ty z małym zdenerwowaniem wydałaś z siebie wrogim głosem : 

-Namjoon proszę Cię....

-Żartuję! Jest taki słodki - zarzuciłby rękę na Twoje ramię i oboje przyglądalibyście się swojemu dziecku.

~V~

Taehyung znany jest z tego, że jego miłość do dzieci jest na tyle duża, że mógłby śmiało otworzyć swoje własne przedszkole. Na wieść o narodzinach swojej pierwszej córki nie przejmował by się niczym tylko tym, aby być przy Tobie i swoim dziecku. Wziąłby ją na ręce, aczkolwiek odczuwałby mały strach trzymając to malutkie stworzonko i modliłby się, aby tylko jej nie zrobić krzywdy. Spojrzałby w jej oczka i powiedział : 

-Moja młoda damo nie będziesz umawiać się z żadnymi facetami dopóki nie skończysz 30 lat, rozumiesz mnie? - spojrzałabyś na Tae, zmarszczyła brwi i odpowiedziała : 

-Ona nie umie odpowiedzieć.. Tae....

-Uh, już sprawia problemy! - kopnęłabyś chłopaka w kolano i pokręciła głową w jego stronę.

~Hope~

Hoseok patrzyłby na Ciebie i dziecko, które spałoby na Twojej klatce piersiowej po czym chłopak powiedziałby : 

-Jest taki brzydki! - wzrokiem niczym wściekła lisica spojrzałaś na niego chcąc go porazić swoim spojrzeniem. Hoseok uklęknąłby mówiąc : 

-ŻARTOWAŁEM - spojrzał w oczka maluszka, który się budził i chłopak dodałby - Cześć malutki! Jestem Twoim tatą! - i opuszkami palców posmyrałby dziecko po policzku uśmiechając się raz do niego a raz do Ciebie.

~Jin~

Podbiegłby szczęśliwy do Ciebie i dziecka po czym koniecznie chciałby wyściskać malucha. Dałabyś mu je delikatnie do rąk a on nie umiałby powstrzymać się od tego, aby wycałować malca. Jako dumny i szczęśliwy ojciec pocałowałby Cię ze szczęścia i patrzył na dziecko próbując wymyślić dla niego imię.

~Swag~

Suga niepewnie podszedłby do Was ze względu na to, że byłby wystraszony tym, aby zbliżyć się do dziecka. Kocha dzieci, ale zawsze boi się że zrobi im krzywdę. Pokazałabyś mu Wasze nowo narodzone dziecko a on wydusiłby z siebie : 

-Jesteś pewna, że jest moje? Jest bardziej podobny do Woozi (chłopak z Seventeen podobny do Sugi) niż do mnie.

-Serio? Mówisz to poważnie... teraz?! - chłopak nie chciałby Cię zdenerwować i przestałby żartować biorąc ze strachem dziecko i wyszeptałby : 

-Żartowałem tylko. Przepraszam, po prostu się wzruszyłem.... jest taki piękny - i pogłaskałby malucha po główce a na jego twarzy pojawiłby się uśmiech szczęśliwego tatusia.

~Jiminnie~

Jimin bez wahania wziąłby swoją córkę na ręce i chodziłby z nią w kółko od drzwi do Twojego łóżka i szczęśliwym, donośnym głosem powiedziałby : 

-Jest taka piękna jak jej mama! - podszedłby do Ciebie patrząc na córkę po czym zażartowałby w Twoją stronę mówiąc : 

-Kiedy zrobimy sobie drugie? - Twoja mina byłaby w stylu ''are you fucking kidding me?'' i westchnęłabyś głęboko nie mając żadnych pytań.

~Kook~

Jungkook spojrzałby w oczy swojego syna i przyglądałby się jak maluch wkłada swoje paluszki do buźki. Kookie chwyciłby jego małe nóżki mówiąc : 

-Hej młody! Tata zamierza Cię uczyć śpiewać jak anioł! - spojrzałabyś na chłopaka reagując jedynie śmiechem i oboje chcielibyście przyglądać się swojemu szczęściu, które trzymałaś na swoich rękach.

13 komentarzy:

  1. Mój scenariusz z hope:

    -Jest taki brzydki!
    - Wiem
    - ...
    -....
    -....
    -....

    XDD

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
  2. Powyższy komentarz sprawił, że się uśmiałam muszę to przyznać xD
    A co do tego co dodałaś to WYSZŁO ZAJEBIŚCIE, no zajebiście po prostu. Jimin spłodził jedno, dopiero co się urodziło a on chcę już kolejną rundę? a nie pomyśli jak jego dziewczyna musi być zmęczona po tym wszystkim? tylko patrzy, aby z powrotem pytona wsadzić xD Jin i Kookie tak uroczo, Suga mnie wzruszył, J-Hope rozbawił, V jak zwykle dziecioholik ale to jest słodkie a Rap Mon'owa sperma....cenna rzecz XD

    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym komentarzem zostało podbite moje serce ❤❤ xD

      Usuń
  3. Na razie nie umiem napisać nic konstruktywnego, wstrzymam się zatem z komentowaniem do czasu, aż minie mi atak śmiechu XD <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę takich reakcji więcej! xD Uwielbiam czytać tego typu reakcje ale zawsze musiałam męczyć się z angielskim :P Mam nadzieję że takich reakcji na bloku będzie więcej i więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S.

    uważasz że oni nadają się na ojców? XD

    http://gif2.ask.fm/animated_gifs/007/058/662/912/animated/avatar.gif

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogłabyś napisać ich reakcje np jak by sie zachowywali gdyby spotkali spotkali swoją drugą połówkę albo jak by ich dziewczyna miała wypadek albo gdyby mieli się oświadczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, myślę, że nie ma problemu z tym. Zobaczę z czym uda mi się wpierw wymyślić i wstawię coś z Twoich propozycji.
      Jeśli macie swoje własne pomysły to śmiało możecie pisać.

      Usuń
  7. Jejkuuuuu :D To chyba najlepszy krótki scenariusz jaki dotąd czytałam, serio xD
    Z każdego śmiałam się jak idiotka, i to przez łzy :') Tak bardzo cieszyłabym się ze szczęścia chłopaków, a już tym bardziej, gdyby dzielili to szczęście razem ze mną. Zwłaszcza V *uśmiech pedofila* xDD
    Rap Monster rozwali system xD Jak ty kobieto wymyślałaś te teksty, to ja nie wiem xD Tez bym chciała pisac coś takiego :D
    Z pewnością zajrzę tu jeszcze nie raz ;) Zapraszam do mnie:
    bangtanowestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże Dopiero co się urodziło jedne dziecko a Jimin chce już drugie? xDD , Suga mnie wzruszył ;-; , Hobi .. Rozbawił mnie serio xD , Rap mon . WTF Hahah XDD , V Dziecioholik Ale za to go kocham ♡ Pilnowałby te dziecko a co tam pf xDD , Jin Taki kochany ♡♡♡ Kookie Taki sweet ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Cie lubimy i mamy nadzieje ze nas odwiedzisz
    http://dreamsaretomeet.blox.pl/2015/10/J-Hope-w-chorobie-w-cierpieniu-u-szczesciu.html

    OdpowiedzUsuń