sobota, 9 kwietnia 2016

Liebster Award VII


Ta nominacja sprawiła, że totalnie się pobeczałam, ale oczywiście z tego powodu, iż bardzo wzruszyła mnie kolejna nagroda za blog i jestem z tego powodu mocno szczęśliwa w tym momencie. Tak bardzo dziękuję LeeKim, która nominowała mnie do nagrody Liebster Award. Obiecuję, że będę jeszcze lepsza w tym co robię a robię to dla Was i mocno kocham robić to co jest moją pasją <3 

ZASADY.
"Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
1.Dlaczego zdecydowałaś się słuchać Kpop'u?
Ja ogólnie przed K-popem byłam bardzo zakochana w Azji. Będąc małym dzieckiem uwielbiałam oglądać filmy pochodzące z Chin czy Japonii. A przypadkiem trafiając na kpopowy teledysk poczułam coś takiego, że muszę sprawdzić coś o tym więcej i tak mnie to wkręciło, tak bardzo zakochałam się w muzyce zespołów z Korei, których dzisiaj znam multum, że nie umiałam przestać słuchać ich nawet na moment. K-pop bardzo wciąga, to zupełnie coś innego niż zwykły pop, w kpopie można się dosłownie zatracić i jak już raz w to wpadniesz tak nie ma wyjścia ani ratunku od tego 8D Ta muzyka i zespoły mają coś w sobie i ja to coś czuję, K-popu słucham już prawie pięć lat i chyba nigdy nie zamierzam przestać. 


2.Czy istnieje rzecz, bez której się nie ruszasz z domu?
Słuchawki. Czuję się bez nich tak inaczej, jakby brakowało jakieś części mnie. Od gimnazjum zabierałam ze sobą wszędzie słuchawki i tak jest aż do dzisiaj. 


3.Opisz w czterech zdaniach swojego biasa.
Mogę opisać swojego UB oraz dwóch innych biasów, o których myślę codziennie? 
Taehyung - chłopak o cudownym i dobrym sercu oraz szalonej osobowości, która przyciąga mnie do niego z dnia na dzień jeszcze bardziej. Jestem zakochana nie tylko w tym jaki jest, jak się zachowuje, ale także w jego niskim, cudownym głosie. Uwielbiam jego uśmiech, który wygląda jak promyki słońca, a jego zabawne wyrazy twarzy są lepsze od pieniędzy. Kochany alien, który co prawda nie umie gotować, ale dla niego zjadłabym wszystko co ugotowane przez niego.
Mark - osoba, która z charakteru jest bardzo, ale to bardzo podobna do mnie. Jest niesamowicie nieśmiałym chłopakiem obiecującym, że zacznie się więcej odzywać, a nadal jest tak cichutki jak od początku debiutu. Zakochałam się w jego uśmiechu, w jego głosie, w jego osobowości, która zmienia moje serce w masełko topione. Kocham jego ''wampirze'' zęby, które wyraźnie widać jak się śmieje i uwielbiam kiedy raz totalnie odwala mu przy chłopakach, a następnie znów jest cichą myszką, słuchającą co mówią chłopaki, a od czasu do czasu powie coś po cichu, aczkolwiek reszta chłopaków go przekrzykuje i w efekcie rezygnuje z tego co chciał powiedzieć. 
Kisu - ten wiewiór od długiego czasu siedzi w moim sercu i nie chce sobie iść. Kocham jego głos, kocham w nim to, że wygląda na spokojnego, ale w rzeczywistości wie jak rozpalić swoje fanki przez co mam często bardzo brzydkie wizje z nim w roli głównej. Tak jak ja kocha dzieci i jest po prostu moim kochanym wiewiórem, który siedzi w mojej głowie od rana do wieczora. 


4.Masz ulubiony scenariusz / ulubione scenariusze?
Ulubionych nie mam raczej, chociaż... od dwóch lat każdego wieczoru zanim się położę czytam scenariusz, który napisała dla mnie Kyomini. Dostałam go wtedy kiedy miałam problemy ze zdrowiem, było to zawarte w tym scenariuszu, ale czyta mi się go wspaniale, ponieważ został napisany prosto od serca i wszystko co się tam dzieje sprawia, że wszystko mi przechodzi, więc to jest mój ulubiony scenariusz, który trzymam dla siebie <3 


5.Od kiedy zaczęłaś pisać / blogować?
Ogólnie scenariusze piszę od 11 roku życia więc minęło już dziewięć lat odkąd znalazłam pasję aczkolwiek blogować zaczęłam od 2013 blogu zaczynając od innego bloga Kpopowego, na początku 2014 roku stworzyłam ten blog, który skończył swoje dwa lata 29 marca tego roku.


6.Co myślisz o swoim własnym blogu?
Na pewno to, że jest na nim widoczna wielka różnica przebiegu moich prac. Mój styl zmieniał się z biegiem czasu, od zeszłego roku całkowicie poszłam w inne klimaty co wpłynęło na mnie dobrze bo uwierzyłam, że mogę iść dalej, w inne strony, w takie, w których czuję to co robię i piszę to bez zawahania się... heh no dobrze, czasem się waham myśląc czy coś co napisałam jest dobre, ale wiem, że moje scenariusze są dobre i nie dzielę ich na gorsze i lepsze, ani przed zmianą stylu ani po jej zmianie, wszystkie mają jakieś wspomnienia, wszystkie z nich mają swoją jedną ukrytą tajemnicę tego w jaki sposób narodził się pomysł. Więc jestem zadowolona z tego jak go prowadzę. 


7.Jakie masz zdanie o paringach czy pisaniu Yaoi?
Osobiście bardzo lubię Yaoi, i to cholernie 8D A co do paringów to kurcze... jak widzę jak idole tej samej płci przytulają się do siebie i takie tam inne i jest to tak słodkie, że nie można ich nie kochać, wręcz trzeba. Sama szaleję na punkcie VHope, MarkSon, VKook, HanJoo. 


8.Na co przeznaczasz czas wolny?
Na prowadzenie bloga, na pomaganiu siostrze w lekcjach, na chwilę zabawy z moim pupilem domowym, który skacze z radości jak zajączek. 


9.Czy masz inne zainteresowania niż Kpop?
Lubię pisać wiersze i teksty piosenek, ale nie wiem czy to akurat w temacie. Poza kpopem i pisaniem scenariuszy lubię... no tak jak mówiłam, wiersze i teksty utworów to mój drugi świat.


10.Co robisz gdy zabraknie Ci weny?
Szukam pocieszenia w biasach XD ale tak na poważnie - czytam wtedy coś co pomaga mi przywrócić wenę, może to być wszystko, cokolwiek, ale abym mogła wpaść na pomysł i go zrealizować bo trudno się funkcjonuje jak nie można mieć na nic pomysłu i człowiek czuje się zrezygnowany czując wyraźnie, że coś mu brakuje.


I teraz ten moment nominacji. Uważam, że są blogi, które zasługują na nominację i chociaż są one nowe jestem w stanie zobaczyć, że idą w bardzo dobrą drogę, bo widzę potencjał tych osób i to jak starają się z całych sił. Tak więc chciałabym nominować : 



Pytania ode mnie dla Was : 

1. Pamiętasz swój pierwszy napisany scenariusz? O czym był? 
2. Uważasz, że wszystko jest możliwe? Nawet rzeczy, które mogą być tylko marzeniami dla nas, w które często nie wierzymy?
3.Która cecha charakteru u człowieka jest według Ciebie cenniejsza i dlaczego?
4.Widzisz możliwość bycia kiedyś twarzą w twarz z jednym ze swoich kpopowych ulubieńców? 
5.Co sprawia, że na Twojej twarzy automatycznie pojawia się uśmiech?
6.Czy jesteś podobna charakterem do jednego ze swoich idoli?
7.Jaka piosenka opisuje Twoje życie?
8.Czy posiadasz jakiś talent, o którym nikomu nie mówiłaś?
9.W jaki sposób chciałabyś spotkać się ze swoim biasem? Czy chciałabyś, aby to stało się przypadkiem? Jeśli tak, to jak by to wyglądało? 
10.Czy chciałabyś coś w sobie zmienić?
11.Byłabyś w stanie wybaczyć zdradę przyjaciela, z którym spędziłabyś większość swojego życia?

5 komentarzy:

  1. Masz takich samych basów co ja i takie samo zdanie o nich; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżu, jeżu.
    Już Ci dziękowałam u siebie.
    ALE NA GACIE MERLINA!
    Mój boże, czy ja zostałam nominowana? *^*
    <333
    Kamsahamnida, Unnie! ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, uważam, że zasługujesz na tę nagrodę. Trzymam za Ciebie kciuki bardzo mocno! <3

      Usuń
  3. Bardzo Ci dziękuję za nominację ^^ To naprawdę miło, że doceniasz moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że doceniam, ja jak i moja siostra, która również odwiedza Twój blog~ <3

      Usuń