niedziela, 10 kwietnia 2016

Reakcja GOT7 : Kiedy widzą jak flirtujesz z innym członkiem zespołu

JAEBUM

Jaebum wybuchłby ogromnym uczuciem zazdrości, będąc jak szalenie zakochany kundelek, prawie szczekając na kolegę z zespołu, który wisiał swoją łapą na jego dziewczynie i wystawiał śliniący się język na Twój widok, tak jakbyś była jego ulubioną przekąską i daniem głównym w jednym. Jaebum widząc całą sytuację wydałby wewnętrznie dźwięk jak byk widzący czerwoną płachtę i powiedział sam do siebie : 

-Ty i moja mała kochana łasiczka?! - po czym bez problemu omijając przeszkody znalazłby się w pobliżu Waszej dwójki, na wszelki wypadek zakładając okulary czy, aby wzrok go nie myli zaś Yugyeom, który prawie, że lizał Cię jak świeżo zerwaną truskawkę z bitą śmietaną uznałby, że uciekać czas widząc lidera nie w wersji człowieka, ale wkurzonego byka, który miał ochotę wbić swoje niewidzialne rogi w tyłek swojego kolegi z zespołu próbując podwalić się do jego dziewczyny.

MARK

Mark przyglądałby się bardzo uważnie całej sytuacji będąc skupionym tylko i wyłącznie na intruzie chcącym skraść serce jego dziewczyny. Byłby prawie jak detektyw, który w swoich kochanych oczach miałby lornetkę i sprawdzałby czy, aby BamBam nie siedzi zbyt blisko Ciebie, czy Wasze ręce nie stykają się sobą, czy BamBam nie patrzy zbyt głęboko w Twoje oczy, czy nie próbuje triku z brwią w oczach co kończy się pocałunkiem i każdy nagle gwałtowny ruch BamBam'a w Twoją stronę wywoływałby ciekawość w oczach Mark'a, który nawet na moment nie mrugnąłby oczami, aczkolwiek nie powstrzymałby się, aby nie podejść, uklęknąć na kolanach i oznajmić : 

-Misiaczku? Misiu? Misiunio moje, klusiu moja, czy nie jestem już dla Ciebie atrakcyjny? - po czym spojrzałby na Ciebie tak jak na powyższym gifie i mało brakowało, aby nie wydawał dźwięków pieska, który piszczy kiedy tęskni na swoim Panem. 

JACKSON

-Yah yah yah yah! przepraszam bardzo, ale czy moja dziewczyna to wieszak, aby się na niej uwieszać? NIE, więc proszę nie klej się do niej jakby była nasmarowana lukrem i znajdź sobie coś co będziesz mógł mieć tylko dla siebie - Jackson wykonując przedziwne gesty chciałby jak najszybciej odgonić spragnionego samca od swojej dziewczyny, który kleił się do Ciebie jak muchy do lepu po czym chwyciłby Cię za rękę będąc oburzonym i prowadziłby Cię do drzwi wyjściowych z salki treningowej i zanim by wyszedł krzyknąłby na całą salę machając zabawnie głową oraz wskazując palcem na każdego : 

-Nie przypominam sobie, aby istniał dzień dzielenia się cudzą dziewczyną a już na pewno nie moją! - i pociągnąłby Cię za sobą będąc zazdrosnym jak nigdy.

JUNIOR

Junior byłby zdezorientowany nie wiedząc do końca jak się zachować, ale nie byłby zadowolony z widoku swojej dziewczyny, która nigdy wcześniej nie była zbyt blisko innego członka zespołu. Chcąc zrobić coś, aby nie doszło do niczego więcej chłopak bez niczego podszedłby do Was, wyrastając jak spod ziemi przed Twoją twarzą, którą odsłonił i powiedziałby : 

-Hej, pamiętasz kim jestem? pamiętasz mnie? jestem Twoim chłopakiem, tak jestem Twoim chłopakiem, ja nim jestem, nie on - i wskazywałby na siebie stukając się palcami w klatkę piersiową podskakując przy tym jakby stał na gorącym piasku i tyłkiem popchnąłby kolegę z zespołu, aby był nieco dalej od was.

YOUNGJAE

Youngjae zrobiłby wyraz twarzy jakby zjadł naraz dwie, cholernie mocno kwaśne cytryny i z trudem ocalał po ich zjedzeniu, tak samo jak zobaczyłby Ciebie w towarzystwie Mark'a, który wśród dziewcząt wywołuje szczególne silne podniecenie - wystarczy, że Mark spojrzy namiętnie w kamerkę i wszystkie leżą zalane potem czując strzałę amora, która wbiła się w ich serce odczuwając jak uwalniają się szczęśliwe motyle we wnętrzu każdej damy. Youngjae odczuwałby zazdrość, aczkolwiek jako jedyny w zespole ufałby Ci na tyle, że nie musiałby interweniować i uwolnić Cię od uroku Mark'a, który rzuca dookoła. Youngjae wiedziałby, że to co do niego czujesz to nie byle jakie uczucie i dla Cienie zjadłby nawet trzy cytryny na raz udowadniając Ci, ze zrobi dla Ciebie wszystko a w myślach dodałby ''Wiem, że mnie kocha'' odchodząc z uśmiechem.

BAMBAM

-Analizując to co widziałem, moja dziewczyna zaciesza do Junior'a, który nawet nie wie jak rozbawić dziewczynę a co dopiero do niej zagadać a ona ma banana na twarzy na jego widok nawet jak on nic nie robi, jedynie szczerzy swoje kły do niej i wygląda jakby chciał szarpać ją jak Reksio szynkę a ja wyjdę na debila jeśli cokolwiek powiem bo to co widziałem według mnie wyglądało dwuznacznie i stracę wszystkie swoje plusy, które zbierałem będąc ideałem chłopaka dla swojej dziewczyny.... - i usiadłby gdzieś w kącie drapiąc się po głowie próbując szukać kilka innych wytłumaczeń, że to wcale nie był flirt pomiędzy jego dziewczyną a kolegą z zespołu. 

YUGYEOM

Yugyeom zdecydowanie próbowałby zrobić wszystko, aby odwrócić Twój wzrok od JB. Dobrze wiedział, że Jaebum kilka miesięcy temu był obiektem Twoich westchnień i odczuwałby niepokój, że uczucie, które darzyłaś do niego kiedyś mogłoby powrócić. Kochał Cię tak mocno, że gdyby było trzeba zrobiłby atak czołgiem na JB pokazując mu, że nawet z maknae nie warto zadzierać a w sytuacji kiedy widział szczęśliwą Ciebie w obecności dawnego obiektu westchnień próbowałby robić to co zawsze zwracało Twoją uwagę - grać w uroczy sposób, będąc Twoim małym królisiem, którego kochałaś tulić od rana do wieczora i był pewny, że i tym razem zadziała na Ciebie jego broń, którą wykorzystuje w każdej kryzysowej sytuacji. 

13 komentarzy:

  1. Matko... pierwszy raz od paru tygodni zdołałam zdobyć się na odwagę.
    .... Dobra.
    .... Zaczynam.(szybie nabranie powietrza)
    .
    .
    Kocham twoje każde arcydzieło!!!Nikt nie umie pisać tak wspaniałych i trafionych reakcji jak ty, uwierz mi są poprostu niesamowite!! *.*
    Od tygodni je czytam i jestem poprostu zachwycona.
    Pragnę abyś miała dużo ale to naprawdę dużo WENY aby powstało jeszcze więcej tych arcydzieł! Mam nadzieję że niedługo napiszesz jakąś reakcje z bts!! Jeszcze raz WENY oraz tego aby inni także docenili twoją pracę i starania.<3»»»[najlepszy maknae]«««
    .. (odetchniecie)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bylo boskie ;^; Jednocześnie mega urocze i mega śmieszne. Zakochałam się normalnie i niezaprzeczalnie *^* BamBam był po prostu uroczy, ale niezaprzeczalnie zawładnął mną Jaebum, a zaraz za nim Junior. Mniam.
    Czekam na więcej.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jackson tak bardzo mój styl, ale bym z nim robiła głupie vines, o tak.

    Tokki

    OdpowiedzUsuń
  4. BamBam to mistrzostwo, mam nadzieję, że w tych przemyśleniach wpadnie mu do głowy, aby zająć się swoją dziewczyną a koledze dać w zęby bo jak bliżej zaczną się spoufalać to dziewczyna machnie włosami i odleci z kolegą xD Jackson to samo,takie zachowania to u niego zupełna norma. JB skradł moje serce, zdecydowanie on tutaj dominuje, ale też Mark był taki uroczy, czemu on jest taki uroczy, czemu nie może być dzikim? XD
    Jednym słowem reakcja jak najbardziej ma milion plusów ❤

    A takie pytanie : kto jest tutaj twoim biasem?
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mark jest moim biasem w GOT7. Był Jackson, ale kurde uśmiech Mark'a totalnie mnie zauroczył. Tak naprawdę od początku debiutu miałam go na oku bo zaimponował mi swoim niskim głosem oraz już wtedy jego uśmiech robił na mnie wrażenie, ale od zeszłego roku za bardzo wariowałam na punkcie tego w jaki sposób się uśmiecha i spodobało mi się to, że jest taki nieśmiały a w programach, które oglądałam był jak perełka dosłownie~

      Usuń
  5. Unnieeee~ *^*
    Dlaczego robisz mi takie coooś?! *^*
    Boże, to jest świetne, o mój Jiminie...
    Mark taki uroczy <3 A Jackson i BamBam mnie zauroczyli, omo~
    Weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. OMF kocham!!! Cieszę się że zaczęłaś robić reakcje z GOT7
    p.s.tak mi trochę głupio Cię o to prosić ale mogła byś zrobić reakcje w stylu gdy ty (lub oni) przyłapujesz/przyłapują ich/cię na zdradzie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie dzięki Tobie polubię GOT7 :)
    Naprawdę masz talent ^^
    Junior i Mark...to zdecydowanie to co tygryski lubią najbardziej xD
    Z niecierpliwością czekam na kolejną Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogę zbliżyć Cię do GOT7. Jeśli będziesz potrzebowała innych informacji na temat jacy oni są to zawsze możesz się do mnie zwrócić~!
      Swoją drogą Mark ma coś z tygryska, ale mało co to pokazuje. Jeśli zamknęliby mnie z Mark'iem w pokoju na kilka godzin myślę, że nie powiedzielibyśmy do siebie zbyt wiele, ponieważ oboje jesteśmy małomówni i wyglądalibyśmy jak stare małżeństwo, które po tylu latach bycia ze sobą nie ma nic do powiedzenia XD

      Usuń
  8. BamBam i ten jego monolog <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym wypadku nie było reakcji, która by mi się nie spodobała lub mniej oddawała charakter danego chłopaka.
    Jackson i Bambam totalnie mnie rozbawili, dodatkowo gif i siedząc w pokoju chichrałam się jak głupia wyobrażając sobie daną sytuacje.
    Co prawda moim zdaniem trochę za dużo przesłodzonych tekstów i metafor typu "lizał Cię jak świeżo zerwaną truskawkę z bitą śmietaną", co w moim mniemaniu jest trochę wymuszonym wepchnięciem kawałku tekstu. W poprzednich reakcjach opisanie sytuacji było milsze do czytania - oczywiście bez urazy, to tylko moja opinia, inny opis bardziej do mnie przemawiał, tak już wyrobiłam sobie opinie względem pisarstwa. Ale nie zmienia to faktu,że ciągle dobrze się bawię przy czytaniu twoich tekstów i niecierpliwie czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne reakcje ^^ i znowu jb i YG razem ;*

    OdpowiedzUsuń