wtorek, 15 września 2015

Reakcja BTS : kiedy uprawiacie seks a Wasze trzyletnie dziecko wchodzi pytając co robicie


Jungkook w pierwszej sekundzie zachowywałby się tak jakby siedział na dywaniku u dyrektora - cały spięty, zdezorientowany myślałby ''dlaczego synu, dlaczego!?''. Wasz synek stałby niedaleko drzwi i bardzo uważnie przyglądałby się Waszej dwójce gdzie Kookie co chwilę przysłaniałby kołdrą swoją dolną część ciała, Ty chowałabyś się za chłopakiem a Wasze dziecko ni stąd ni zowąd zapytałoby się : 

-Tato! dlaczego leżałeś na mojej mamusi? 

Jungkook chciałby wstać i podejść do dziecka, ale niestety nagość nakazała mu zostać w łóżku i jedynie mógł powiedzieć do niego będąc z daleka : 

-Kiedy widziałeś coś takiego? Jesteś po prostu zmęczony, zaraz zaniosę Cię z powrotem do łóżka! 

~.~.~.~.~


-Taehyung... spróbuj panować nad swoimi zwierzęcymi popędami i róbmy tak aby było ciszej, dziecko jest zaraz w drugim pokoju - ale czy chłopak by zareagował? a gdzieee tam. W ogóle nie zareagowałby na żadne Twoje słowa bo byłby zaślepiony i podniecony Twoim nagim ciałem jak i cichutkimi jękami. Po chwili usłyszelibyście trzaśnięcie drzwiami Waszego pokoju, tupot małych stópek i wystraszony wyraz twarzy twarzy Waszego dziecka, które zapytałoby się : 

-Appa, eomma... co Wy robicie? - synek czekałby na odpowiedź a Taehyung słysząc głos dziecka zrzuciły Cię na dywan i swoim dziwnym wyrazem twarzy tłumaczyłby się mówiąc : 

-TO TA KOBIETA! TO ONA MNIE ZMUSIŁA! 

~.~.~.~.~


Jimin mimo, że ma instynkt pana i władcy nie tylko w łóżku tak tutaj byłby kompletnie sparaliżowany nie wiedząc co powiedzieć własnemu dziecku w takiej chwili. 
Maluch skoczyłby do Was do łóżka tuląc się do mamy i bawiąc się z nią a Jimin poczułby się jak zbity pies patrząc na Ciebie i syna zabijającym spojrzeniem a dziecko dodałoby od siebie : 

-Mamusiu... tata jest jakiś dziwny!

~.~.~.~.~


*czuje się sfrustrowany, ponieważ to już czwarty raz w tym tygodniu* ekhm... co jest kolego? - Rap Mon wykrztusiłby z siebie ledwo te cztery słowa i chciałby jak najszybciej wybrnąć z tej krępującej dla niego sytuacji.
Dziecko wyglądałoby na zaniepokojone i przestraszone więc ze łzami w oczach zapytałby : 

-Tatusiu.. co robisz z moją mamą? 

*myśli jak uspokoić swoje zdenerwowanie* ja tylko chciałem ją.......... TYLKO JĄ PRZYTULAŁEM. 

~.~.~.~.~


*patrzy wystraszonym wzrokiem niczym lemur i natychmiastowo ląduje z kołdrą na podłodze* um... em... ehm... cześć młody, ja tylko... tylko... tuliłem Twoją mamusię - J-Hope podrapałby się po karku patrząc na Ciebie i po chwili zachowałby się jakby wpadł na najwspanialszy pomysł - dlaczego nie położysz się do łóżka? zabiorę Cię do pokoju i poczytam Ci bajkę przed snem, co Ty na to kolego? 

~.~.~.~.~


Suga w tej chwili udawałby umarlaka wraz z Tobą. Leżelibyście nieruchomo a w myślach chłopaka pojawiałyby się słowa : 

''poszedł?''
''jeszcze?'' 
''czy jak otworzę oczy on wróci do siebie a ja będę mógł wparować z powrotem do wnętrza mojej kobiety?"

Aczkolwiek.... nie skończyłoby się po myśli chłopaka. Dziecko z oczętami niczym mała kicia podeszłaby do łóżka i zaczęłaby płakać oraz błagać, abyś wzięła go na ręce. Ty oczywiście uległaś, ale to nie spodobało się chłopaki, który usiadł, oparł dłonie o swoje kolana, dmuchnął kawałek w grzywkę i pod nosem wymruczałby : 

-No i w pizdu....

~.~.~.~.~


*zanim Wasze dziecko zdążyłoby zapytać* BOO MÓJ NAJUKOCHAŃSZY SYNKU NA ŚWIECIE! co Ty tutaj robisz? nie powinieneś był być w łóżku? - malec przez niezbyt kawał swojego taty chciałby jak najszybciej ukryć się w swoim pokoju więc wybiegłby od Was jak piorun, aby móc wskoczyć pod kołderkę. 

-Świetnie, Ty to jak zawsze wiesz jak znaleźć wyjście z sytuacji - Ty powiedziałabyś to z irytacją i pobiegła do dziecka a Jin trzymałby w dłoni różowy wachlarzyk i dodałby : 

-Ale... nie zrobiłem jeszcze triku z bitą śmietaną...

13 komentarzy:

  1. Już sam tytuł mnie zabił, aż bałam się przejść dalej, zastanawiając się, co takiego tutaj wymyśliłaś. Te gify dzieci są takie kochane! Mogłabym na te słodziaki tak patrzeć~~ <3 (ja wiem, że to dziwne, no ale... dzieci są takie słodkie ;-;). Suga wygrał wszystko! jego reakcja jest po prostu epicka! :D Rap Mon taki kochany, taka niezręczna sytuacja, a ten gif z nim, to po prostu... ach!
    Skąd Ci się biorą takie pomysły do głowy?!
    Chcę więcej!
    Weny, weny i jeszcze raz weny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam... też życzę weny i motywki!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. O Kurde to było genialne *.*
    Najbardziej mnie rozwaliło od Tae, Kooka i Sugi XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Umieram ze śmiechu ^^ Ciekawe pomysły <33 Weny kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Suguś najlepszy, hahah c: Czekam na więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajneeeee *.*
    Taki zboczuszek z Ciebie ;)
    Gdybyś nie miała pomysłu to możesz zrobić "Reakcje BTS kiedy im stanie w miejscu publicznym"
    Haha xD 😂😂😃

    ~Pani bez podpisu ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jestem zboczuszkiem jestem, ale lubię to w sobie!
      I mwah ten pomysł... kurde w sumie to mogę nad tym pomyśleć bo to fajne... znaczy dla nich niefajne, ale w reakcji fajne by było xdd

      Usuń
  6. Boziu, wyję xD
    Ale TaeTae, ja do niczego cię nie zmuszałam xD Suga i jego "No to w pizdu" wygrało życie... ale różowy wachlarzyk Księżniczki też wygrał życie xD Kocham cię za te reakcje xD
    Weny życzę i wiele czasu!

    www.shakeupmyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, ale fajnie by bylo gdybyś nastepna reakcje zrobila jakas taka romantyczna, slodka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, każdy już tutaj wie, że macie autorkę zboka, ale że lubię romantyzm to i z tym coś się pojawi na pewno! 8D

      Usuń
  8. Ahahah Suga podbił wszystko! XDDD Jednak Tae Hobi jimin i kook .... HAHAHAHA Ja właśnie miałam iść spać tak sobie w pokoju leże a tu BUM! Wybuch śmiechem Hahahah wspaniałe! XDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy mój Suga, zdecydowanie~♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh suga... I to pizdu mnie rozpierdoliła na 1000000 kawałeczków
    Jin..... Śmiałam się a babcia myśli że ja upośledzona

    OdpowiedzUsuń