sobota, 19 września 2015

Liebster Award III


Omfg, co się dzieje moi kochani? sprawiacie mi tym taką radość, jeszcze większą motywację do tworzenia, aż chce się żyć normalnie. Nie wiem czy zasłużyłam sobie na trzecią już nagrodę, ale ... ale wiem, że ludzie naprawdę mnie cenią i zwracają uwagę na mój blog, jestem tak wdzięczna, że nawet nie wiem co napisać już! 
Chciałabym bardzo, ale to bardzo mocno podziękować Kira Chu za nominację, dziękuję kochana <3 



Zasady : 

"Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi : 

1.Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z k-popem?

No więc siedziałam sobie pewnego bardzo późnego wieczoru przed kompem. Pamiętam dokładnie, że był to 1 grudzień. Nudziło mi się i szukałam dla beki byle jakich piosenek, wpisywałam jakieś głupoty aż wyskoczyła mi piosenka B2ST ''Special'' a następnie U-Kiss ''Neverland''. Nie wiedziałam jeszcze co to, na początku nawet nie wiedziałam, że to Koreańczycy, dopiero potem jak się bardziej wgłębiałam bo piosenki wymienione przed chwilą bardzo mi się spodobały więc chciałam szukać więcej. Następnego dnia szukałam więcej i więcej i znalazłam całą masę zespołów, tak się wkręciłam i wgłębiłam w tą muzykę, że już nie ma wyjścia stąd. Szkoda, że wcześniej nie przyszło mi na myśl aby szukać Koreańskiej czy ogólnie Azjatyckiej muzyki bo kochałam Azję od małego, ale ważne, że w ogóle trafiłam na tą wspaniałą muzykę <3 

2.Ulubiony cytat? 

 Hm, może to nie cytat, ale słyszałam taki tekst w filmie przechodząc obok telewizora ''jakbyśmy nie umieli wybaczać, to jak byśmy żyli?''. 

3.Jaki tytuł nosi Twój ulubiony film? 

Powiem, że ostatnimi czasy mało przesiaduję przez TV, kiedyś więcej oglądałam filmów i w ogóle, ale jak to ja kocham filmy o wampirach więc wybiorę 'Wywiad z wampirem''. 

4.Masz motto życiowe? 

Tak, ostatnio wprowadziłam w życie takie motto ''rób tak, aby Tobie było dobrze'' lub ''don't cry, say ''fuck you'' and smile''.

5.Ulubiony zespół? 

Nie trudno zgadnąć XD oczywiście, że moje siedmioosobowe tęczowe jednorożce z krainy swag'u czyli bangtany <3 

6.Ulubiony girlsband? 

SISTAR, zdecydowanie one. Są jednym z nielicznych zespołów, których piosenki słucham wszystkie, także no mam do nich szczególną sympatię.

7.Lubisz chodzić na spacery? 

Zależy, czasami tak i czasami nie. Lubię wtedy kiedy jest mi źle, wyjdę trochę na zewnątrz, posłucham tej ciszy wokół mnie jeśli udam się w takie miejsce oczywiście i nic nie jest w stanie mi przeszkodzić, ale też nie lubię bo często mijam sporo par trzymających się za rękę a że jestem sama to byłoby miło chodzić na spacery we dwójkę a tak nie mam z kim niestety.

8.Kto jest Twoim biasem/biaską?

Chodzi o moich UB? bo jeśli tak to mój alienowy Taehyung z BiTiEs a z żeńskich idolek zdecydowanie Hyuna, już cztery lata jest moją no.1 biaską <3 

9.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Lubię pisać scenariusze, ale lubię też usiąść i sprawdzić się w czymś nowym, w czymś czego nie robiłam jeszcze a chciałabym spróbować, w taki sposób nie myślę o złych humorze tylko skupiam się na odkrywaniu nowego talentu a robiąc prezent dla mojej menadżerki odkryłam coś co mogę nazwać nowym talentem.

10.Czy Twój blog był kiedyś nominowany do Liebster? 

Tak, dwa razy a to już trzeci raz i jestem cholernie szczęśliwa z tego powodu, nie wiem czym sobie zasłużyłam na to, dziękuję normalnie z całego serca <3 

11.Lubisz jeść?

A kto nie lubi? XD zwłaszcza nocami, bo to ja jestem tą, która wstaje nocą i podkradnie kawałek czegoś bo głód często budzi mnie w nocy, a że nie zasnę wtedy to muszę wstać i zjeść coś niestety. 

Pytania ode mnie! 

1.Jest coś co wywołuje u Ciebie łzy chociaż sytuacja ta zdarzyła się bardzo dawno w Twoim życiu? 
2.Jakie miałaś marzenia będąc dzieckiem? zrealizowałaś niektóre z nich? 
3.Jak długo jesteś k-poperką? 
4.Jesteś osobą cierpliwą? 
5.Masz charakter buntowniczki czy cichej duszyczki? 
6.Masz na coś uczulenie?
7.Potrafisz łatwo wybaczać ludziom? 
8.Masz jakieś k-popowe rzeczy, których nie oddałabyś za żadne skarby?
9.Uważasz, że ludzie mogą zmienić się na lepsze? 
10.Jesteś cichą myszką czy wygadaną papużką? 
11.Ostatnie pytanie jest dla Ciebie, wykorzystaj je jak tylko chcesz <3 

A więc nominuję tylko : 

http://cocktailjoy.blogspot.com

Wiem, że strasznie malutko, ale większość blogów nominowałam już wcześniej a nie wolno robić tego drugi raz niestety D: 

5 komentarzy:

  1. ~MOJA.MAMA.CZYTA.TE.RRAKCJE....
    ~~Jeszcze się z nich śmieje.
    ~~~Ona jest A.R.M.Y?
    ~~~~Mamooo nie zabieraj mi biasa >...<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja mama ma bardzo dobry gust w wyborze zespołu!

      Usuń
    2. Haha ja wiem XD
      Ona biasuje Jin'a. XD
      Różowa księżniczka podbiła serce mojej mamy~~~

      Usuń
    3. A no Jin ma w sobie coś hipnotyzującego, nawet myślałam kiedyś, że będzie moim biasem, ale NOPE, to jednak V <3

      Usuń