poniedziałek, 28 września 2015

Reakcja BTS : Kiedy mówisz im, że jesteś dziewicą


Jin nie ukrywałby, że jest tym faktem zaskoczony, wręcz można rzec, iż zszokowany. Przez kilka krótkich chwil przetwarzałby to co usłyszał z Twoich ust i wyglądał jakby zacięła mu się płyta bo wykonywał w kółko i kółko jedną i tą samą minę. 
W końcu wyparowałby ze swojego pokoju wchodząc do salonu gdzie jak na zawołanie zleciałby się cały zespół a Jin wkroczyłby z rozpędu krzycząc na całe pomieszczenie : 

-ONA JEST DZIEWICĄ!! 




Bałabyś się reakcji Rap Mon'a. Jest chłopakiem, który posiada niezwykle delikatną stronę siebie, aczkolwiek wtedy kiedy trzeba ukazuje niezadowolenie i to jak bardzo jest zażenowany niektórymi sytuacjami. Chłopak usiadłby obok Ciebie, chwytając Twoje zimne dłonie, spojrzałby w Twoje oczy i zanuciłby tekst jednej z ich piosenek : 

-Nadal jesteś jedynym centrum uwagi w moim sercu.


Suga w tym momencie zdałby sobie sprawę, że być może są jeszcze rzeczy, o których mu nie powiedziałaś, ale jego reakcja nie byłaby taka, na którą Ty patrzyłabyś z paniką. Chłopak zacząłby pozbywać z siebie swoją górną część garderoby mówiąc niskim, podniecającym tonem głosu : 

-Wiesz... możemy rozwiązać ten problem dzisiaj wieczorem..


J-Hope fuknąłby w Twoją stronę chcąc wymuszać abyś powtarzała to co powiedziałaś. Jak to Hope zawsze obraca wszystko w żart więc i teraz nie byłoby inaczej. 
Chłopak nie przejąłby się tym co mu powiedziałaś, robiłby to czym był zajęty zanim zaczęłam rozmowę, usiadły i opryskliwym tonem głosu oznajmiłby : 

-Tak tak tak, a ja jestem najwspanialszym na świecie kucykiem..


Jimin odegrałby dramatyczną scenę w Twojej obecności. Chwyciłby się w okolicach serca, mówiąc jak bardzo mu przyspiesza. Oparłby się za to co miałby pod ręką. Otworzyłby szeroko oczy, wywalił język prawie, że na wierzch i jak w melodramacie zacząłby : 

-Ty... Ty nie możesz być dziewicą - specjalnie zacząłby ciężko oddychać i cała akcja toczyłaby się dalej - Ty nawet nie wyglądasz jakbyś nią była - po chwili zauważyłabyś, że zmienia swój wyraz twarzy na bardziej Jiminowy i podchodząc do Ciebie dokończyły - mogę to przetestować dzisiaj w nocy? 


Taehyung chichotałby po cichutku, udając, że rumieni się tym faktem. Zachowywałby się jak małe dziecko, które pierwszy raz przytuliło się do małej dziewczynki mówiąc : 

-Dziewicą? 

Kiwałby się na kanapie myśląc, że chcesz powiedzieć mu coś jeszcze, aczkolwiek nawet gdybyś chciała nie udałoby Ci się bo z uroczego Taehyung'a on zamieniłby się w złośliwego diabełka mówiąc w Twoją stronę : 

-To będzie moja noc - i rozluźniłby krawat od swojej koszuli. 


Jungkook bardzo nerwowo zaciskałby swoje usta tak, że robiłyby się sine. Chłopak wstydziłby się patrzeć Ci w oczy w tym momencie i co chwilę zmieniałby pozycję na swoim łóżku. 
W końcu doszedłby do głosu i oznajmił : 

-Cóż... ja też - zacząłby unikać kontaktu wzrokowego i wiedziałby, że już dzisiaj nic nie zaskoczy ani Ciebie ani jego. 

22 komentarze:

  1. Jakbym była chłopakiem i moja dziewczyna byłaby dziewicą, to osobiście bym się ucieszyła 8D

    kyomini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak masz rację, też bym się cieszyła z tego faktu będąc chłopakiem XD

      Usuń
  2. Naprawdę zastanawiam się skąd Ty bierzesz te wszystkie pomysły. :D
    Jina to bym zatłukła, jakby wyparował z takim czymś przy wszystkich. Jimin... Ach, ten Jimin! <3 V i "i rozluźniłby krawat od swojej koszuli." wyobraźnia pracuje, a pracuje~ mrrrraśnie! :D Kookie, Ty mój dzieciaczku Ty! <33333
    Cudowne!
    Czekam na więcej. Weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak tu napisać jakikolwiek komentarz, który byłby składny, ładny i w miarę poprawny gramatycznie... Dziewczyno, ja nie wiem, co ja mam z tobą zrobić. Nawet nie wiem, co mam napisać, żeby nie wyszedł jakiś bełkot (dobra, i tak pewnie wyszedł, ale ćśśś...)
    Gif z RapMonem... Gif z V... Gif z Kookim... Kurna, wszystkie te giry razem wzięte... *nie może oddychać, zwłaszcza, ze jest chora i co chwila ma atak kaszlu xd*
    Wgl ostatnio znalazłam w jakiejś gazecie artykuł o BTS :3
    Pozdrawiam i weny życzę na kolejne cudeńka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Reakcja RM bardzo mnie zaskoczyła. XD
    ~galaxy.kim

    OdpowiedzUsuń
  5. Rap mon Taki kochany i wyrozumiały ♡ XD
    Boże dziewczyno nie wiem jak ich mam opisać wszyscy byli cudowni i zajebiści XD a zwłaszcza Jimin, Hope,V!
    Ja ... Ja... Ja nie wiem co dodać! Jezu ;-; To jest WOW! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie znalazłam jakiegoś bloga dla siebie ^^ Jest świetny :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww bardzo miło mi to słyszeć! myślę, że jeśli dobrze pójdzie nowy scenariusz jakiś powinien pojawić się jeszcze w tym roku <3

      Usuń
  7. Umieram bez Twoich Reakcji. ;_;
    ~♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie martwcie się diabełki, Wasza autorka się nie leni i pracuję nad scenariuszami oraz reakcjami. Myślę, że dzisiaj bądź jutro pojawi się coś.... <3

      Usuń
  9. Nie mogę się już doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. No daj coś na zakończenie weekendu. XS

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przepraszam, nie miałam wczoraj siły, miałam dziwny dzień i chciałam coś dodać, ale nie chciałam, aby było byle jakie. Mam w połowie napisaną nową reakcję, podaj mi jakiś swój nick a przy następnej reakcji, którą dodam dopiszę Twój nick, coś jak reakcja specjalnie dla czytelnika, jeśli chcesz oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. Uwielbiam twoje reakcje, są swietne, nei chce ci spamowac ani nic ale bylas dla nas inspiracja przy zalozeniu naszego bloga, mam nadzieje ze wejdziesz zobaczyc :D
    http://ficzki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jak długoooo jeszcze ????? Ja tu umieram TT

    OdpowiedzUsuń
  14. No daj coś na halołin ^^ :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, mój Sugasku ty~ *-* Zdecydowanie dzisiaj nad tym popracujemy xD
    Reszta też świetna, choć bardziej się przy tym śmieję niż podniecam xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Boziu Kookie : ') wszyscy genialni i Suga❤Nie moge sie doczekac nastepnych reakcji. Weny ~~~~~ 😄

    OdpowiedzUsuń
  17. No i co tu napisać skoro to jest genialne ^^ rozwalił mnie tymi reakcjami. Świetny pomysł jak i inne twoje prace. Te reakcje wydają się takie prawdziwe ^^
    My dream is love

    OdpowiedzUsuń