sobota, 31 października 2015

Halloween - BTS SHORT STORY.


''Kiedy księżyc ukazuje się na mglistym, złowrogo wyglądającym niebie, jest to noc kiedy najbardziej krwiopijne istoty przerywają milczenie i wyją na wzgórzach, zupełnie jakby robiły to na cześć księżyca. Tej nocy zaspokoją one swój głód, staną się niezwykle bezlitosne i zaczną rozrywać na strzępy kiedy tylko....




...cały świat zostanie opanowany przez ciemność a wszystko wokół przestanie oddychać, powietrze stanie się niezwykle chłodne a we wszystkich okolicach każdy wzajemnie będzie słuchał swoich krzyków wywołanych przez ból i cierpienie a to wszystko za sprawką złowieszczych sił panujących nad ciałami i duszami innych.



Będzie to noc bezsenna. Wszyscy będą ze strachem obserwować wszystko wokół siebie, będą nasłuchiwać i każdy szelest, każdy nieznajomy oddech, każdy krok i każde wycie zza okna będzie utwierdzać, że zło i ciemność niebawem zaczną dopadać, atakować, krzywdzić i ranić w najbardziej bolesny sposób. 



W tę noc obudzi się bestia szukająca swoich ofiar, czająca się po każdej stronie nas. Będzie wyczekiwała na odpowiednią chwilę, na ten najwyższy czas, będzie...



....będzie obserwować Cię z ukrycia. Nawet na moment nie odwróci wzroku od Twojej osoby. Wyczuje Twój strach, Twoją panikę, zakłopotanie i drżenie Twojego ciała. Będzie to dla bestii widok zwycięstwa, będzie odczuwał zwycięstwo i będzie czekał na moment, w którym ostatni raz usłyszy bicie Twojego serca.



Znajdzie Cię, złapie i sprawi, że już nigdy nie zapłaczesz...
Tej nocy bądźcie czujni i uważni na....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Krwiożerczego króliczka! 

Ciasteczkowego ducha! 

Okrutną bestię!

Krwawą damę 

czyli.....

JEON JUNGKOOK

Poczuliście chociaż mały dreszczyk emocji czytając to? miałam zamiar dodać ten post w południe, aczkolwiek wieczorem, do tego późnym wieczorem bardziej czuć ten klimat, potem to uczucie strachu i faktycznie każdy szelest Was przeraża. 
Mimo, iż nie obchodzę Halloween postanowiłam, że jednak zrobię coś z tym na blogu bo jakby nie patrzeć - fajne uczucie móc postraszyć się wzajemnie a potem cała noc nieprzespana, co nie? XD 
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni i na pewno chcecie mnie zabić za to, że przez pół postu Was straszyłam a potem bum! nagle Jungkookie. 
Wesołego Halloween dla tych, którzy obchodzą to święto! Taehyung'owej Vampajerowej nocy... bo V zawsze czuwa, nadstawcie szyje! 

9 komentarzy:

  1. No serio?! Ja myślę że z BTS zrobiłaś wampiry czy coś a tu taka dupa xD Ja siedzę napalona na straszną historię a tu Kookie xD Boże kocham tego bloga. *.* Nie mogę się doczekać next'a. Ale, ten wstęp był... zajebisty! Normalnie chyba sobie screeny zrobię i będę wieczorem czytać. ^^
    Lepiej dodaj szybko reakcje, albo naślę na cb Kookiego. XD

    Galaxy.Kim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam w pewnym stopniu Cię nastraszyć i wywołać ten dreszczyk emocji! chciałam, aby było mrocznie, ale z dodaniem małego kabareciku i dziękuję, że myślisz, iż mi to wyszło <3
      Mam nadzieję, że nie będzie się nikt przeze mnie w nocy bał nawet tego najmniejszego szelestu czy skrzypnięcia w pokoju, jeśli tak to wybaczcie mi, ale o to mi chodziło xdd
      Ogólnie chciałam dodać to dopiero o godzinie 22:00, ale nie mogłam wytrzymać więc... cieszę się, że jesteście mi wdzięczni xd

      Usuń
  2. Jeeeeezuuuuuuuuu czy Ty wiesz co Ty mi zrobiłaś? !?!?! ja czułam się jak w horrorze, wstałam i całkiem okno zamknęłam bo trzeba dmuchać na zimne xDD a tu Kookie jako króliczek i różne bestie.... Ty jesteś okropna ale Cię kocham xD <3

    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie to w ogóle straszne nie było, a mam słabe nerwy x.x A potem jeszcze ten bum i Kookie x.x Nie wiem, jak mam to skomentować. Szczerze to średnio mi się podobało. Nie było to nic ponad przeciętną. Poza tym było w miarę ok. Powiem jeszcze tylko, że stać cię na więcej. Czytałam inne twoje prace i były biste, a to jest takie...zwykłe.
    To tyle.
    Życzę weny kochana!

    www.shakeupmyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No i cóż mam rzec... Podobało mi się. Na tych kropkach byłam tak zniecierpliwiona i podekscytowana, że jak zobaczyłam zdjęcie to po prostu zaczęłam się śmiać haha xd Jeśli miałabyś wenę i czas, mogłabyś dodać jakiś scenariusz? Bo od dłuższego czasu są same reakcje, a naszła mnie ochota, by poczytać coś dłuższego... Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, aby było zabawnie przy tym xdd
      A co do scenariusza to myślę nad wieloczęściowym opowiadaniem, aczkolwiek waham się chociaż mam wszystko wymyślone od początku do końca <3

      Usuń
  5. Łi ar still łejting ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Chciałam ci powiedzieć, że nominowałam Cię do Libster Blog Award http://btsyaoiopo.blogspot.com/2015/12/libster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń