piątek, 28 sierpnia 2020

Co u mnie? + nadchodzącej posty!



Witajcie kochani~!

Zastanawiałam się czy tworzyć ten post. Nie wiedziałam, czy pisać kolejną aktualizację na temat tego, co u mnie i kiedy pojawią się nowe wpisy, ale ostatecznie postanowiłam do Was napisać.



Jak wiecie zmagam się cały czas z różnymi dolegliwościami i stanami depresyjnymi. Ostatnio przeszłam kilka badań i wynik jednego z nich nieco mnie zmartwił. Wykryto torbiel pajęczynówki w moim mózgu, co nieco mnie zmroziło. Poczułam ulgę wiedząc, że nie są to żadne groźne zmiany pod względem nowotworów, ale nie jest przyjemnie dowiedzieć się, że jednak coś u Ciebie wykryto.

Nie wiem jak będzie przebiegało leczenie, a wiele zależy od lekarza czy skończy się jedynie na samych lekach.

Chociaż czuję się nieco w szoku wiedząc, że coś wykryto i muszę być ostrożna nie brakuje mi chęci do pisania. Nadal chcę i będę pisać dla siebie i dla Was moi kochani. I teraz kiedy wkroczyłam w temat nowych postów kończę pisać drugą część scenariusza z Yoongim i mam w planach zupełnie nowy scenariusz, ale z kim dokładnie? Dowiecie się w późniejszym czasie!

Chciałabym też wrócić powoli do dodawania kolejnych reakcji, ale to wszystko powolutku i w miarę moich możliwości.

Chciałam, abyście wiedzieli co się dzieje u mnie i jak wyglądająca moje plany odnośnie kolejnych wpisów. Mam nadzieję, że będziecie nadal czekać i że nie zmęczę Was tym wszystkim, co Wam przekazuję.

Dziękuję, że jesteście i zawsze czekacie mimo opóźnień. Do szybkiego zobaczenia kochani! ❤️

6 komentarzy:

  1. ojejku...dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. To mnie trochę zaskoczyłaś i zmartwiłaś. Ogólnie się nie znam, ale torbiel to na pewno nic przyjemnego. Życzę Ci zdrowia i sił do pokonania tego problemu. Cieszę się, że masz chęci do pisania i plany. To akurat bardzo dobra wiadomość. Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę Ci dużo zdrowia ❤ i do zobaczenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cześć! Po pierwsze dziękuję, że pytasz. To bardzo kochane z Twojej strony i jestem wdzięczna. Po drugie - jak się czuję? Bywało lepiej, ale jest stabilnie w miarę. Wiem, że znów długo mnie nie było, ale potrzebowałam trochę odpocząć. Nie miałam ostatnio czasu na nic, a jak do tego dochodzą te wszystkie przykre rzeczy trudno jest funkcjonować. Chcę powrócić z czymś nowym i chcę to zrobić niedługo! <3

      Usuń