środa, 1 lutego 2017

Info + nadchodzące posty!


Witajcie moi kochani~ Chciałabym, aby wszyscy przeczytali ten post, ponieważ myślę, że jest on naprawdę ważny pod jednym względem a o problemie tym wspomniałam w bodajże ostatnim poście z BTS.
Tak więc zanim przejdę do informacji na temat nowych postów chciałabym jeszcze raz poruszyć ''problem'' karty z pytaniami. Niestety wygląda na to, że kłopot się nie rozwiązał i zakładka ta nie pokazuje opublikowanych komentarzy. 

Publikując Wasze pytania w tej karcie i chcąc na nie odpowiedzieć okazało się, że w ogóle ich tam nie ma i aby pokazać Wam, że to nie kłamstwo pokazuję screena z systemu komentarzy, że te były opublikowane : 



Drugi oraz czwarty komentarz jest oznaczony jako ''opublikowany'', aczkolwiek w zakładce na blogu wygląda to tak jakby nigdy się tam nie pojawiły.
Chciałam Was zatem naprawdę mocno prosić, abyście przez pewien czas nie dodawali tam komentarzy. Wiem, że jest ich naprawdę dużo i większość z nich trzymam nadal w liście oczekujących komentarzy do dodania. 
Myślę, że będę musiała wyczyścić całkowicie całą kartę, aby nie było w niej żadnych pytań, ponieważ jakby nie patrzeć jest ich tam najwięcej ze wszystkich zakładek. 
Bardzo przepraszam za to małe zamieszanie, ale naprawdę nie sądziłam, że tak się stanie chociaż wiedziałam od początku, że blogger nie trawi zbyt dużej ilości komentarzy i w końcu stanie się to co stało się teraz.
Do końca tego tygodnia nie powinno być z tym problemu, ponieważ jak mówiłam wyczyszczę całą kartę, aby była pusta i wtedy spokojnie będę mogła publikować tam pytania od Was.

Drugą sprawą jest to, iż chciałam zaprosić Was na moje konto na wattpadzie. Zaczęłam dopiero od niedawna, ale jeśli ktoś chce śledzić mnie nie tylko na blogu może to robić także i tam więc jeśli ktoś chce, zapraszam!

No i w końcu to na co na pewno najbardziej czeka każdy z Was czyli nowinki o nowych postach. Strasznie Was przepraszam za te opóźnienia. Jestem w trakcie nadrabiania wszystkiego i na pewno jako pierwsze pojawi się reakcja z Bangtanami co mam napisane do połowy. 
Posty na pewno byłyby dodawane częściej gdyby nie to, że w poprzednim miesiącu naprawdę nie sądziłam, iż moje zdrowie będzie mi się tak sprzeciwiać. Mimo tego próbuję nie zwracać na to uwagi tylko pisać dla Was nowe posty.
Wyczekujcie zatem nowości i do następnego postu kochani! <3 

(Btw. podekscytowani powrotem BTS? Ja nawet bardziej niż tylko bardzo~) 

5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać ❤️ Twój blog na prawdę bardzo uzależnia, codziennie tutaj zaglądam i czytam ulubione reakcje albo scenariusze dlatego cieszę się, ze niedługo pojawi się coś nowego ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jjjeeeejjj!
    Będę czekać ^^
    Ja tu umieram z niecierpliwością ale czekam na nich czekam

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie mogę się doczekać Comebacku. <3 Zapowiada się cudownie *O*

    OdpowiedzUsuń