niedziela, 1 stycznia 2017

Szczęśliwego Nowego Roku! + nadchodzące posty!


Kochani... kochani kochani! Nie zdążyłam dobrze nacieszyć się Świętami, ponieważ minęły one okropnie szybko a Nowy Rok przybył równie szybko tak jak minęło Boże Narodzenie. 
Mimo wszystko pragnę Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku. Aby był on lepszy od poprzedniego, który już sobie poszedł a jeśli był dobry dla niektórych osób to mam nadzieję, że ten nowy będzie jeszcze lepszy! 
Niech wszystko czego sobie zamarzyliście spełni się w przeciągu tych dwunastu nadchodzących miesięcy i trzymam mocno kciuki za Wasze sukcesy czy to w szkole, czy na studiach czy w pracy i... dosłownie we wszystkim. 
Szczęśliwego Nowego Roku moje żabki! 


Jak widzicie z Nowym Rokiem przyszedł czas także na nowy wygląd bloga. Również w tym roku chcę być tak aktywna jak w poprzednim a nawet chcę dodawać jeszcze więcej postów i nie mam zamiaru przestać tego robić. 
Chcę kontynuować pisanie ''24/7=heaven or hell'' ponieważ z każdym dniem przychodzi mi do owego opowiadania coraz więcej pomysłów. Chcę pisać dla Was scenariusze i wciąż dodawać reakcje co mocno kocham.
Zaczynając treść o postach chcę, abyście wiedzieli, że obecnie kończę pisać nową reakcję z BTS i pojawi się ona w najbliższym czasie (być może nawet jutro? lub pojutrze?) oraz mam w planach wiele wiele wiele innych postów, w tym realizacje reakcji, które proponujecie mi Wy. 
Wyczekujcie postów moje szkraby i.... jeszcze raz najlepszego w Nowym Roku! Saranghae! 

16 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku 😊 byłam pewna, że napiszesz jeszcze posta więc czekałam 😊 i przy okazji przeglądałam Twojego bloga i tu nagle się różowy zrobił 😂 Myślałam, że znowu coś zepsułam ale kapłam się, że jest nowy wygląd bloga, który swoją drogą jest uroczy 😘😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku! <3
      Haha awww to było kochane. Jest tak lawendowo/jasno różowo, chciałam postawić na lawendowy bo to mój ulubiony kolor a z nowym rokiem zmieniłam też wygląd! Cieszę się, że Ci się podoba~ <3

      Usuń
  2. Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku, jak najwięcej weny, jakiegoś fajnego pomysłu na scenariusz z Taehyung'iem lub Jackson'em, dużo zdrówka i spełnienia marzeń. I oby ten rok był łaskawy dla świata muzycznego bo straciliśmy legendy :( ;* Ps. Ale różowo się zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie kochana! Również życzę Ci tego samego <3
      Tak, masz rację. Wiele zespołów bardzo kochanych zakończyło działalność...oby ten rok był inny bo kończą się kontrakty wielu wspaniałym grupom a kolejne rozpady byłyby nie do przeżycia.
      Pewnie za niedługo zmienię wygląd, nie umiem pozostać przy jednym długi czas 8D

      Usuń
  3. Wzajemnie <3 juz nie moge sie doczekac nowych postow <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Wspaniały blok. Uwielbiam czytać twoje prace. Oby i w tym roku towarzyszyło ci dużo weny i świetnych pomysłów oraz żebyś miała czas i siłę żeby pisać.
    Ja również prowadzę bloga z opowiadaniami, ale przez brak czasu nie jestem już taka aktywna jak kiedyś. Jest to przykre dla mnie jak i dla moich czytelników. Zazdroszczę, że prowadzenie bloga idzie ci tak płynnie. Oby tak dalej. :D Czekam na kolejne prace. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci z całego serca za życzenia i również ja życzę Tobie Szczęśliwego Nowego Roku! Również dziękuję Ci za pokazaną miłość do mojego bloga. Wiele to dla mnie znaczy.
      Wiesz ja jeszcze dwa lata temu nie myślałam, że przetrwam tak długo. W marcu mijają trzy lata mojej aktywności a... ja nadal tutaj jestem i nie chcę zniknąć, jestem tutaj dla Was i z pasji do tego co robię <3

      Usuń
  5. Troszkę się spóźniłam ale słyszę że petardy jeszcze są w ruchu. Więc życzę ci spełnienia marzeń w nowym roku! Weny weny i weny! Radości,miłości,najlepszych chwil, żebyś spotkała sowich fanów ^^ mnie ^^ czekam na przytulenie ciebie od kiedy zaczęłam czytać twoje reakcje bo były pierwsze ;) i czego sobie zapragniesz minia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za życzenia kochana. Tobie również życzę tego samego i wszystkiego najlepszego w tym nowym roku!
      Awwww... ten pomysł był bardzo kochany. Aż sobie pomyślałam jak miło i fajnie byłoby zrobić taki zlot czytelników bloga, abym mogła spędzić z Wami trochę czasu, może nie mówię za dużo gdy jestem w dużym gronie, ale postarałabym się otworzyć. Na razie to tylko takie myśli, ale może kiedyś coś się uda i aby było to w taki okres, w którym każdy miałby czas przyjechać <3

      Usuń
    2. Będę czekac^^ ale przygotuj się na tulenie 😈

      Usuń
    3. Haha spokojnie, akurat lubię się przytulać bardzo więc nie będę narzekać jak wszyscy na raz dadzą mi dużego hug'a!

      Usuń
    4. Ja Wielgie przytulanie! Jest najlepsze na wszytko! I chętnie poznalabym także resztę czytelników ^^

      Usuń
    5. Zobaczymy co da się zrobić z tym mini zjazdem, z chęcią spędziłabym z Wami trochę czasu <3

      Usuń
  6. Będę wyczekiwać kolejnej części 24/7 heaven or hell, bo bardzo przypadło mi do gustu. Poza tym 12 miesięcy to bardzo długi okres i z pewnością wpadniesz na coś nowego. Jestem ciekawa co to będzie! Życzę Ci powodzenia w dalszym tworzeniu, a także wielu pomysłów i weny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę kontynuować 24/7=heaven or hell. Jest to pierwsze opowiadanie, z którego nie zrezygnuję i napiszę do końca.
      Dziękuję Ci ślicznie kochana, postaram się stworzyć w tym roku wiele dobrych postów tak jak w poprzednim.
      Również życzę Ci mnóstwo weny! <3

      Usuń