piątek, 13 stycznia 2017

Info + nadchodzące posty!


Witajcie kochani. 
Na początku chciałam Was przeprosić, że nie dodałam w ostatnich trzech dniach żadnego postu. Moje problemy zdrowotne dały o sobie znać i chociaż chciałabym dokończyć nowy post nie potrafię się skupić. Nie będę ukrywać co mi dolega i co mi jest, mam problemy z nerką co jest bardzo ciężko wyleczyć i momentami popłakuję sobie z powodu tego jak bardzo kiepskie jest moje zdrowie i dlaczego nie mogło być lepsze.
Gdyby nie złe samopoczucie nowa reakcja pojawiłaby się już dwa dni temu, bardzo Was przepraszam za te małe opóźnienia. Nadrobię to kiedy tylko poczuję się o wiele lepiej i dodam wszystkie posty, które miałam w planach <3
Była to pierwsza informacja. 


Chciałam także podzielić się z Wami drugą wiadomością, która jest o wiele weselsza od powyższej. Otóż ja, Wasza autorka oficjalnie rozpoczęłam współpracę z jednym z miesięczników, w którym publikowane będą moje scenariusze/opowiadania! Pragnęłam poczekać z tym do dnia aż wszystko będzie jasno powiedziane i wiecie... nie pokazałam tego po sobie kiedy mówiłam to rodzinie, aczkolwiek gdzieś w pewnej chwili miałam łzy szczęścia w oczach bo to szansa, na którą czekałam. Jestem teraz coraz bliżej wydania swojej książki czego również pragnęłam.
Jeśli boicie się co stanie się z blogiem to od razu mówię, że nadal na nim pozostaję i mam zamiar dodawać posty kolejny rok, lecz tym razem ze zdwojoną siłą i ogromną motywacją i wiem, że już nic mnie nie powstrzyma od pisania, od bloga oraz planów nad książką bo jestem tak blisko celu jak jeszcze nigdy.
Dziękuję mojej bliskiej znajomej Purrinee, Pani Justynie, która jest redaktorem w dziale prozy oraz Wam. Nie zaszłabym tak daleko gdyby nie Wy, miśki. Jestem tutaj dzięki Wam i będę Wam za to na zawsze wdzięczna.

Trzecią informacją zaś jest temat nowych postów. Jak wspomniałam jedna z reakcji na pewno pojawiłaby się już dwa dni temu, aczkolwiek zatrzymało mnie samopoczucie, które ma większą kontrolę nade mną z czego nie jestem zadowolona. Mówiąc szczegóły nadchodzących nowości na pewno pojawi się reakcja z GOT7, która jest w 70% ukończona.Także pracowałam nad reakcją z BTS oraz ze scenariuszem z BamBam'em i Jimin'em. Na pewno reakcje pojawią się jako pierwsze na blogu i na pewno pierwszą z nich będzie post z Panami z GOT7.

Kiedy tylko wrócę do zdrowia posty znów zaczną się pojawiać i mam nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej,
Przepraszam jeśli nieco Was zawiodłam. Powrócę tak szybko, że nawet nie będzie wiadomo kiedy <3 

9 komentarzy:

  1. Jejku, przeczytałam o tym ze masz problemy z nerka i mi sie tak przykro zrobiło😞 Zdrowia kochana Autorko! Fighting!!💪🏻💕💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nerka nie daje o sobie znać jest naprawdę idealne, wystarczy, że raz zaboli i mam co najmniej tydzień z głowy. Tak jak boli teraz nie bolało mnie jeszcze nigdy, ale staram się dawać sobie radę, dopóki nie nadejdzie data wizyty u lekarza.
      Wrócę do Was jak najszybciej, obiecuję! <3

      Usuń
  2. Czytam już twojego bloga od paru miesięcy i go pokochałam to mój pierwszy post który dodaje bo troszeczkę się bałam XD życzę ci zdrowia i pszyznam się ze się popłakałam jak się dowiedziałam ze masz problemy z nerką także jeszcze raz życzę ci zdrówka i weny kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i szczęścia ! Wracaj jak najszybciej ! Hwaiting ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym Ci okazać jakieś wsparcie, ale ciężko z tym będzie. Mogę jedynie coś słowami zdziałać, ale nie mam takiego talentu.
    Jest mi przykro, że taka wspaniała osoba, jak Ty musi cierpieć. Mam nadzieję, że jakoś wszystko się dobrze poukłada i ból ustanie. Nie śpiesz się z postami, bo Twoje zdrowie jest najważniejsze! Co do innych informacji to cieszę się razem z Tobą z tej współpracy. Jestem z Ciebie dumna! Jak najbardziej zasłużyłaś na to! Chciałabym zobaczyć w przyszłości Twoją książkę w księgarni, dlatego życzę Ci aby się udało.
    Trzymaj się kochana i szybko wracaj do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo to, że mam takich czytelników jak Wy jest dla mnie ogromnym wsparciem i ukojeniem <3
      Jeśli wszystko dobrze by się poukładało może książkę wydałabym już na przyszły rok. Bardzo chciałabym jak najszybciej to zrobić! Dziękuję za każdy rodzaj wsparcia. Czy to wtedy kiedy źle się czuję, czy kiedy dodaję posty i teraz kiedy mam w planach wydanie książki. Chyba nic lepszego nie mogłam sobie wymarzyć. Jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  5. Po pierwsze ZDROWIA! Bo to one jest najważniejsze 😊 po drugie gratulacje 😘 a po trzecie posty poczekają, bo tak jak pisałam zdrowie jest najważniejsze 😇 no i po czwarte nowy wygląd bloga jest świetny 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju kochanie ty .moje wracaj szybko do zdrowia i nie płacz wszystko będzie dobrze! Ja wierze ^^Jak i czytelnicy.

    To cudownie! Marzenia trzeba spełniać! Cieszę się że ci się udało^.^ książka o BTS? 😂taki zarcik, chętnie ją przeczytam prześlesz mi z autografem ^^ ni mogę się doczekać zwłaszcza scenariusza z moim biasem (Jimin)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje kochana! Tak trzymać :D Wracaj szybko do zdrowia i nie poddawaj się chorobie! Buziaki ;* :D

    OdpowiedzUsuń