niedziela, 13 listopada 2016

300.000 tysięcy wyświetleń bloga + nadchodzące posty!


Liczba na liczniku bloga zwaliła mnie totalnie z nóg. Tak jak tutaj siedzę i piszę tak nigdy nie spodziewałam się, że będę mogła cieszyć się z kolejnych minionych stu tysięcy i dotarłam do ogromnej liczby wyświetleń, którą jest 300.000 tysięcy. Jednak nie byłoby tego dzięki Wam, tym, którzy czytają co piszę, nawet jeśli momentami zdarzy mi się dodawać posty rzadko, Wy i tak jesteście. Nie jestem w stanie dokładnie opisać co czuję, ponieważ... to jest trudne do napisania. Patrzę na licznik i nie wierzę. Momentami zastanawiam się czy to, aby na pewno mój blog~! 
Dziękuję Wam kochani. Dziękuję z całego serca wszystkim. Sprawiacie mi ogromną radość tym, że jesteście i dzięki temu wiem, że to co robię robię dobrze i jestem z tego zadowolona. 
Dziękuję Wam jeszcze raz~! <3 

Chciałam również wspomnieć o nadchodzących postach, na które czekacie! Niebawem, myślę, że w granicach wtorku/czwartku pojawi się nowa reakcja z GOT7 oraz reakcja z BTS. 
Do tego chcę dodać W KOŃCU trzeci rozdział ''24/7=heaven or hell'' i to opowiadanie pochłonęło mnie do tego stopnia, że ciągle wymyślam coś nowego i momentami myślę czy powinnam coś zmienić, lecz nie. Nie chcę zmieniać bo wiem, że jest dobrze tak jak jest.
Także czekajcie kochani na posty, które pojawią się w najbliższym czasie.

Jeszcze raz dziękuję za tą magiczną liczbę, która rośnie jak szalona! Jesteście cudowni. Kocham Was mocno. 
Wyczekujcie postów! 



3 komentarze:

  1. ❤❤ i ta liczba się powiększy bo piszesz genialnie!^^ Będziemy czekac!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak najbardziej zasłużona liczba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużylaś na to!
    Już od dawna czytam twojego bloga, ale to dopiero mój pierwszy komenatrz.
    Codziennie tu zaglądam ^^
    W każdym razie - weny, Kochana i jestem pewna że ta liczba się jeszcze o wiele powiększy!
    Mitsu

    OdpowiedzUsuń