wtorek, 13 września 2016

20 faktów o mnie (część druga)


Jak wspomniałam niedawno w jednym z postów, zostałam drugi raz nominowana do napisania faktów o sobie a nominację otrzymałam od Hug Monster za co bardzo, bardzo bardzo Ci dziękuję! <3 
To nie będzie łatwe, aby napisać o sobie kolejne fakty, aczkolwiek mam nadzieję, że dotrwam do samego końca z tymi krótkimi opowieściami o sobie~ 
Zanim jednak zacznę chcę tylko krótko dodać, iż na fanpage'u dodałam sporo wpisów dotyczących nadchodzących nowości, o których wspomnę i tutaj. Otóż wkrótce powinien pojawić się na blogu prolog do wieloczęściowego opowiadania ''24/7=heaven or hell?'' oraz kolejna reakcja, której możecie spodziewać się już niebawem! 
A teraz, aby nie przedłużając, zapraszam Was do poczytania sobie o Waszej Lavender~ 

  1. W gimnazjum chodziłam na zajęcia z żeglarstwa podczas, których pływaliśmy na dużych łódkach. 
  2. Nie potrafię mścić się na drugiej osobie. Dlatego jeśli ktoś skrzywdzi mnie, ja nie potrafię skrzywdzić innej osoby. 
  3. W zeszłym roku jeden z moich scenariuszy zajął trzecie miejsce w internetowym konkursie.
  4. Rano nigdy nie mówię zbyt wiele, za to wieczorem nie mogę przestać gadać.
  5. Jestem osobą, która naprawdę bardzo bardzo rzadko się wścieka. Mam ogromną cierpliwość, jednak jeśli już coś mnie wytrąci z równowagi to to musi być naprawdę coś takiego kiedy nie potrafię powstrzymać się od skomentowania. 
  6. Jak byłam mała wpadłam na pomysł, aby sprawdzić co się stanie kiedy arbuz spadnie na podłogę. Efekt był... heh... niezbyt zadowalający, mieszkanie przesiąkło zapachem arbuza, ja z bratem mieliśmy ''pełne spodnie'' a kiedy mama wróciła od razu zorientowała się, że coś jest nie tak. Nie była wściekła, ale nie była zadowolona, ale przynajmniej wiedziałam, żeby być ostrożnym kiedy trzymasz arbuza w dłoniach 8D
  7. Mam mnóstwo zeszytów zapełnionych scenariuszami, reakcjami i tekstami piosenek.
  8. Uwielbiam kolor fioletowy.
  9. Chciałabym mieć czwórkę dzieci.
  10. Mam tak małe i drobne ręce, że nie pasują na mnie prawie żadne pierścionki, bransoletki. 
  11. Nie znoszę dotykać surowego mięsa.
  12. Lubię robić ludziom niespodzianki, prezenty.
  13. Nie potrafię zabić muchy (poważnie... nie potrafię).
  14. Nie znoszę zapachu papierosów, alkoholu. 
  15. Nie lubię tłocznych miejsc.
  16. Wymyślam scenariusze/opowiadania w każdej możliwej chwili i w każdym miejscu w jakim się znajduję.
  17. Czuję się pewną siebie kiedy jestem z rodziną lub z osobami, które dłużej znam i z którymi piszę.
  18. Na kontach typu, Twitter, Instagram, Tumbr piszę jedynie po angielsku.
  19. Mam lęk przed małymi pomieszczeniami.
  20. Jak byłam mała zgniotłam stopą metalowy dzwonek (rodzeństwo ciągle się z tego śmieje xd).

8 komentarzy:

  1. Urocze dziecko z Ciebie było xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, byłam wzorem do naśladowania XD Nie no, ja byłam diabełkiem dopóki nie poszłam do przedszkola, wtedy się powoli powoli uspokajałam i z rogów zrobiła się aureola 8D

      Usuń
    2. Każdy coś tam za uszami ma :) Piszesz wszystkie swoje prace w zeszycie?

      Usuń
    3. Powiem Ci, że... zazwyczaj raczej tak, mam bardzo dużo tych zeszytów, które chociaż są jeszcze w kartonach po przeprowadzce tak nie umiem ich wyrzucić. Czasem piszę w notatkach na telefonie, ale to wtedy kiedy jestem poza domem a jest coś co muszę zapisać bo nie chcę aby pomysł przepadł~♡

      Usuń
    4. A później cały regał z zeszytami xD

      Usuń
    5. Siostrze braknie miejsca na zeszyty szkolne i książki xd

      Usuń
  2. Eh te zeszyty...raz nauczyciel od polskiego pochwalił mnie za to ze pisze duzo e zeszycie tylko ze prawie wszystko to były jakieś fan fiction o BTS 😂😂

    OdpowiedzUsuń