sobota, 27 sierpnia 2016

Liebster Award VIII


W ciągu prawie trzech lat istnienia mojego bloga dzisiaj otrzymuję już ósmą nominację do Liebser Award. W życiu się nie spodziewałam, że mogę mieć u siebie tyle wspaniałych czytelników, którzy nadal są ze mną i odczuwam Wasze wsparcie całym sercem. Jestem wam wdzięczna za to jaką miłością obdarowujecie mój blog bo dzięki temu wiem, że mogę pisać dalej i dzięki Wam wszystkim jestem jeszcze bardziej zmotywowana pisaniem, tworzeniem, pokazywaniem Wam co nowego się pojawi. 
Jesteście wspaniali ♡ 
Nominację otrzymałam od K.Kawai za co bardzo jej dziękuję~! <3 

Aby nie przedłużać moimi długimi wypowiedziami, czas zabrać się za pytania!


Zasady :

Nominacje przyznaje się bloggerom za dobrze wykonaną pracę. Stworzone są by rozpowszechniać blogi o małej liczbie obserwatorów. Nominowany blogger odpowiada na 11 pytań , nominuje kolejne 11 blogów oraz zadaje 11 swoich pytań. Nie wolno nominować bloga , który nominował Ciebie.



1. Jakie jest Twoje marzenie?


Zapewne jak każdy z nas ma naprawdę wiele wiele marzeń. Ja również mam ich wiele i w przeciągu dwóch miesięcy spełniły się z moich wszystkich kolejne dwa. Dzięki temu wiem, że jeśli mocno się wierzy, marzenia naprawdę mogą się ziścić. Nie chcę zdradzać za bardzo innych marzeń, aczkolwiek jeśli spełnią się te, o których śnię, jestem pewna, że o tych Wam napiszę bo są także związane z Wami i z tym co tworzę <3 

2.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Zdecydowanie wiosna. Ciepłe, przyjemne powietrze i ten odczuwalny wiosenny deszcz, to coś co uwielbiam w wiośnie. 

3.Wolisz dzikie zwierzęta czy domowe? 

Ponieważ jestem osobą, która kocha zwierzęta, powiem, że wybrałabym i dzikie i domowe. Myślę, że mogłabym przygarnąć każde zwierzę, jak to ja, nie umiem odmówić pomocy nawet tym stworzeniom. 

4.Prowadzenie bloga zmieniło Twoje życie? 

Tak i to w naprawdę dużym stopniu pod wieloma względami. Blog zmienił moje przemyślenia do tego stopnia, że od zawsze kochany zawód tłumacza jest spychany na bok kierunkiem kierownika produkcji filmowej czy telewizyjnej o czym jakby nie patrzeć marzyłam od paru miesięcy. Nie jest to negatywne przemyślenie, po prostu dzięki prowadzeniu bloga znalazłam także inne pasje a tworzenie opowiadań sprawia mi dużo radości, to coś co mogę robić godzinami nawet jeśli nie mam czasu. Blog jest czymś co pozwoliło mi pokazać swoje umiejętności i coś co kiedyś było hobby, dzisiaj jest największą pasją.

5.Masz swój ulubiony zespół? Jeśli tak to za co go cenisz?

BTS, GOT7 i 24K. Na pewno każdy z tych zespołów cenię za ich niesamowity styl i potencjał. BTS są grupą, z którą jestem od debiutu i zakochałam się w nich przez ich styl muzyczny. Z GOT7 również jestem od debiutu i każda ich nowa piosenka, z którą wracali sprawiała, że kochałam ich jeszcze mocniej. 24K także są grupą, którą poznałam w czasie ich debiutu i oni również zaimponowali mi stylem w jakim zadebiutowali. Każdy z tych zespołów kocham za wiele innych rzeczy i cenię za coś innego, ale są to grupy, które znalazły najcieplejsze miejsca w moim sercu~

6.Picie VS jedzenie.

W zasadzie częściej piję wodę niż zajadam więc... chyba picie.

7.W jakim państwie chciałabyś się urodzić? 

Moja dobra znajoma z Włoch twierdzi, że powinnam się urodzić właśnie tam skąd ona pochodzi z wielu powodów więc... z jednej strony naprawdę chciałabym pochodzić stamtąd bądź chciałabym się urodzić będąc osobą wielojęzyczną, pochodzącą z dwóch innych krajów, jak Jackson z GOT7. 

8.Gdybyś mogła mieć każde ze zwierząt, jakie byś wybrała? 

Nie umiem wybrać więc najprawdopodobniej przygarnęłabym wszystkie.

9.Lubisz poznawać nowych ludzi? 

Cóż... tak, chyba tak, aczkolwiek ja jestem inną osobą w realu a inną w internecie, ponieważ pisząc z kimś wiadomości potrafię być naprawdę wyluzowana i zabawna, a w tłumie nie umiem się odnaleźć i najczęściej jedynie potakuję i uśmiecham się jeśli ktoś powie coś zabawnego. Moja nieśmiałość sprawia, że dogadanie się z kimś będąc w jego towarzystwie uniemożliwia mi dobry kontakt z kimś kogo lubię i chociaż staram się złamać bycie nieśmiałą tak nie potrafię. 

10.Osiągnęłaś coś dzięki blogu? 

Tak, osiągnęłam wiele dzięki Wam kochani, gdyby nie Wy, nie byłabym tak zmotywowana do pisania, jak jestem dzisiaj <3 

11.Czujesz się szczęśliwa? 

Tak, teraz kiedy jedne z marzeń się spełniły, tak~

Teraz czas do nominacji ode mnie. Będąc szczerą nie wiem kogo mogłabym nominować bo już wcześniej wspominałam o naprawdę wielu blogach a jak wiadomo każdy blog można nominować tylko raz. Mimo wszystko, jest ktoś kogo chciałabym obradować tą nagrodą : 

Priya

Pytania ode mnie : 

1.Częściej dogadujesz się z osobami w swoim wieku czy ze starszymi od Ciebie?

2.Wierzysz w prawdziwą przyjaźń na zawsze?

3.Cechy charakteru, które najbardziej w sobie lubisz to...? 

4.Lubisz być osobą wyróżniającą się z tłumu? 

5.Szybko przywiązujesz się do nowo poznanych osób? 

6.Jak poznałaś K-pop? 

7.Czego nie lubisz w innych ludziach? 

8.Czego chciałabyś w życiu spróbować? (coś czego się boisz, ale mimo to ciekawi Cię jakby to było złamać małą zasadę).

9.Częściej przebywasz w domu czy na dworze?

10.Jakiego typu książki lubisz?

11.Słysząc komplementy sprawia to, że czujesz się pewniejszą? 

2 komentarze:

  1. Dziękuje :* Już odpowiedziałam na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji i informuję, że u mnie zostałaś nominowana do napisania faktów o sobie ;)
    http://magic-hell-and-me.blogspot.com/2016/08/60-facts-about-our-team.html

    OdpowiedzUsuń