niedziela, 28 sierpnia 2016

30 faktów o mnie~


Zaskoczeń i niespodzianek ciąg dalszy! Dziś zostałam nominowana ponownie lecz tym razem do napisania 30 faktów o sobie. Bardzo dziękuję Taeyeon, która nominowała mnie do tego oto wyzwania! 
Zanim zacznę zdradzę Wam, że niebawem pojawią się dwie nowe reakcje oraz mam nadzieje, że i także wyczekiwany przez Was pierwszy epizod opowiadania z GOT7 oraz BTS. Wyczekujcie kochani a teraz, aby nie przedłużać...zapraszam do przeczytania faktów o mnie~! 
  1. Mam na imię Ania (chociaż pierwotnie miałam mieć na imię Sara, tak jak teraz ma na imię moja siostra, a ona miała mieć na imię tak jak ja mam teraz).
  2. Kiedy byłam mała ścięłam siostrze garść włosów (niechcący!).
  3. Mam nietolerancję laktozy.
  4. Mam tylko 150cm wzrostu D:
  5. Jak byłam mała bałam się swojego chrzestnego.
  6. Chcę kiedyś pracować jako kierownik produkcji filmowej lub telewizyjnej, bądź jeśli się uda wydam swoją pierwszą książkę. Teraz jestem na studium policealnym na kierunku administracji.
  7. Jestem bardzo pamiętliwą osobą.
  8. Jestem bardzo wrażliwa i zazwyczaj cicha.
  9. Siostra mówi na mnie multi utalentowana osoba, ponieważ umiem gotować, rysować (chociaż ja tego nie widzę), mam rękę do robienia fryzur, uspokajania dzieci, umiem tańczyć i mówić w trzech (prawie czterech) językach. 
  10. Mam piegi po lewej stronie twarzy pod samym okiem.
  11. Mam znamię w kształcie litery ''N''.
  12. Podobno będąc małą dziewczynką często lunatykowałam.
  13. Kocham białą czekoladę.
  14. Niedawno zostałam potraktowana w sposób naprawdę uroczy przez przyjaciela mojego brata, który przychodząc w odwiedziny podszedł do mnie całując mnie w dłoń a ja byłam przez moment w szoku nie wiedząc jak się zachować. 
  15. Nie ruszam się nigdzie bez słuchawek.
  16. Mam ciemno fioletowe włosy.
  17. Uwielbiam uczyć się języków obcych.
  18. Jako dziecko podchodziłam do każdego i mówiłam mu ''dzień dobry''.
  19. Nie mogę nosić kolczyków.
  20. Słucham k-popu pięć lat i chociaż na początku interesowałam się tylko męskimi grupami, Hyuna sprawiła, że pokochałam i żeńskie zespoły. TWICE, SISTAR, Girls' Day i MAMAMOO są jednymi z moich ulubionych żeńskich grup. Nie są przesłodzone, mają talent i charaktery dziewczyn są naprawdę kochane. 
  21. Nie znoszę różowego koloru.
  22. Czasem zachowuję się jak wegetarianka.
  23. Jestem pomocną osobą.
  24. Nie potrafię powiedzieć ''nie''.
  25. Wypijam dzienne dwa litry wody.
  26. Jestem kiepska w składaniu życzeń (a raczej zbyt wstydliwa, aby to zrobić).
  27. Mam starszego o trzy lata brata i o pięć lat młodszą siostrę.
  28. Nie lubię polskich piosenek.
  29. Jestem śpiochem.
  30. Chociaż nie lubię chodzić w sukienkach/spódniczkach lubię momentami ubrać się naprawdę kobieco i nie potrzebuję do tego sukienki, aby wyglądać elegancko.
A na koniec Wasza Lavender a.k.a Cherry~ ^ ^























Nominuję : 

7 komentarzy:

  1. Zostałaś naznaczona przez N xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, i ty przeciwko mnie? Skąd ja wytrzasnę 60 faktów o sobie? XDDD
    Dobra, coś się wymyśli...
    Mimo wszystko to miłe, że o mnie pomyślałaś ;*
    Matko, tyle słodyczy, co ja doświadczyłam w ciągu dzisiejszego dnia, to ja już dawno nie miałam ;3 xDDD
    No i znowu nie wiem, co powiedzieć XD
    Atak fangirlingu się skończył, a z nim moja wena na "inteligentne" komentarze B) XDDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę kochana, ja tam z chęcią poczytam sobie jak najwięcej faktów 8D
      Pewnie, że pomyślałam i o Tobie, nie mogłabym zapomnieć <3

      Usuń
  3. O, jakaś nowa nominacja, dziękuję bardzo ^^
    4. Zazdroszczę ;-;
    7. Całkiem dobra cecha. :D
    10. To musi być słodkie!
    14. Uuu, więc jednak gdzieś istnieją dżentelmeni xD
    24. 26. Witaj w klubie!
    31. Ślicznotka!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w szoku, że w tych czasach mężczyzna.. a raczej o niecały rok starszy ode mnie chłopak potrafi być takim dżentelmenem XD Ale przyznaję, byłam zawstydzona, ponieważ pierwszy raz spotkałam się z takim uroczym gestem ze strony faceta.
      24.26 pamiętam jak mi opowiadałaś, że masz tak samo jak ja, często o tym rozmawiałyśmy <3

      Usuń
  4. Widzę, że się rozwijasz. To dobrze! szkoda tylko, że nie mogłam tego doświadczyć :)

    Tokki

    OdpowiedzUsuń