czwartek, 11 sierpnia 2016

''24/7 = heaven or hell?''


Za namową mojej siostry, która była podekscytowana pomysłem wieloczęściowego opowiadania z naszymi dwoma ulubionymi zespołami dodaję mały spojler związany z owym opowiadaniem. 
Powyżej możecie zobaczyć kto prawdopodobnie pojawi się w pierwszym dłuższym opowiadaniu i chociaż jeszcze waham się nad dwoma postaciami myślę, że ten skład jest tym właściwym, który będzie przez wszystkie części. 
Kiedy pojawi się pierwsza część? Nie jestem w stanie dokładnie tego powiedzieć, ponieważ obecnie piszę nową reakcję, ale... myślę, że niebawem zagości tutaj pierwsza, świeżo upieczona niczym bułeczka część. 
Czytając każdą część po części dowiecie się dlaczego akurat tytuł opowiadania jest taki a nie inny. 
Pozostaje mi powiedzieć tylko to, abyście czekali cierpliwie na pierwszy ''epizod'' oraz niebawem pojawi się nowa reakcja zamówiona w zakładce o reakcjach. 
Do następnego postu, kochani~! 

2 komentarze:

  1. Widzę, że szykuje się coś niezłego. Jeszcze z taką obsadą :) 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu! <3
    czekam i czekam, jestem tak ciekawa pierwszego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń