piątek, 29 lipca 2016

Karta na zamówienia z reakcjami + niebawem nowa reakcja~!


Przed dodaniem kolejnej reakcji z BTS wpadłam na pomysł, którym chciałam się z Wami podzielić. Otóż postanowiłam utworzyć nową zakładkę o nazwie ''Zamówienia na reakcje'' w której będziecie mogli zamawiać posty o owej tematyce. Pomyślałam, że tak będzie lepiej, w jednej karcie i jednym miejscu będą zamówienia na wszystko i chociaż czasem dłużej czasu piszę niektóre rzeczy, mam nadzieję, że uda mi się zrealizować reakcje co do joty.
W to miejsce również przeniosę niebawem wszystkie napisane reakcje i tam już one zostaną, aby nie mieszać ich w zakładce z Bangtanami czy GOT7. 
Mam nadzieję, że spodoba się Wam taka forma zamówień bo... bo w sumie nie różni się niczym od zamówień na scenariusze czy również na reakcję. 
Oprócz tego napisałam niedawno post na fanpage'u o nadchodzącej nowej reakcji więc... wyczekujcie cierpliwie i do następnego wpisu kochani~! 


2 komentarze:

  1. To dobry pomysł. Będzie ładnie i przejrzyście :) Czekam na reakcje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne o co bym cię chciała prosić to więcej GOT7 <3

    OdpowiedzUsuń