wtorek, 19 lipca 2016

200.000 wyświetleń bloga + kilka newsów!


Czułam się w tym miejscu jak w domu od samego początku istnienia tego bloga. Z miesiąca na miesiąc nie umiałam zrezygnować z tego miejsca a dzisiaj nawet nie umiem wyobrazić sobie co bym zrobiła gdybym nie miała swojego zakątka, z którym mogę dzielić się wraz ze swoimi kochanymi czytelnikami, których mocno kocham. Nigdy, naprawdę PRZENIGDY nie spodziewałam się, że doczekam dnia, w którym zobaczę chociaż te 100.000 wyświetleń a tutaj w krótkim czasie liczba wzrosła aż do 200.000 tysięcy wyświetleń! Jestem Wam za to niesamowicie wdzięczna. Dziękuję tym, którzy są ze mną od początku, dziękuję tym, którzy wpadają od czasu do czasu, dziękuję tym, którzy przychodzą do mnie nadal i tym, którzy weszli tutaj nawet na jedną małą chwilę a i nawet ta chwila to dla mnie ogromne szczęście. Kocham was bardzo i nie wiem co bym zrobiła gdybym nie miała tego miejsca oraz Was, jesteście cudowni <3 

Oprócz tego chciałam Wam powiedzieć, że robię kolejną reakcję, która pojawi się dziś/jutro bądź po jutrze. Jeśli chodzi o scenariusze chcę dodać w najbliższym czasie ten z Sugą, o którym Wam wspominałam + oprócz tego wszystkiego mam do Was ogromne pytanie : czy chcielibyście aby na moim blogu pojawiło się wieloczęściowe opowiadanie, w którym połączyłabym członków dwóch moich ulubionych zespołów, czyli BTS oraz GOT7? Wspominałam o tym na fanpage'u, aczkolwiek chciałam Was poinformować o tym tutaj. Niektóre scenki z mojego pomysłu miałam przygotowane kilka miesięcy temu, niedawno dodałam kilka innych pomysłów, z których wychodzi naprawdę super sprawa. Tylko chcę wpierw wiedzieć Wasze zdanie na ten temat - nie mielibyście nic przeciwko czemuś takiemu? Nie ukrywam, że zależy mi na tym opowiadaniu zwłaszcza, że to byłoby takie pierwsze opowiadanie wieloczęściowe. 
Dajcie znać co myślicie i... i do następnego razu... a raczej do następnego postu, który pojawi się tuż tuż! 


10 komentarzy:

  1. Z tym opowiadaniem fajny pomysł. To będzie yaoi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie opowiadanie, w którym na początku będzie kilku członków jednego zespołu z GOT7 oraz BTS i dziewczyna, ta główna bohaterka. W dalszych częściach pojawialiby się kolejni z nich, mam nadzieję, że to nie będzie przynudzające i oprócz tylko scen miłości i takich tam dodam również coś innego, być może nawet i jakieś smutne/depresyjne scenki~

      Usuń
  2. Pomysł genialny, że aż nie rozumiem dlaczego pytasz 😁 wszystkie twoje prace są zarąbiste, a takie połączenie BTS i GOT7(również moich dwóch ulubionych zespołów) -no lepiej być nie mogło😍😍😍😍
    Dziękuję Ci BAAAARDZO za wszystkie reakcje i scenariusze❤❤❤
    GRATULACJE Z OKAZJI 200,000 WYŚWIETLEŃ I OBY TAK DALEJ! FIGHTING!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się pytasz! Oczywiście że tak! Jestem cholernie za, tak bardzo, że nie wiem, co to znaczy przeciw XDD
    Weny na to opko, bo sama zapowiedź strasznie mi się spodobała x3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiadanie? To lubię! Jestem 100% za za :)
    Gratuluję sukcesu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ci bardzo tylu wyświetleń! <3
    Ja jestem jak najbardziej za, jeśli chodzi o dłuższe opowiadanie. Bardzo chciałabym przeczytać takie Twojego autorstwa, więc mam nadzieję, że się zdecydujesz na to :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na reakcje!!!!!💚💚💚❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie że tak! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze gratuluję!!!
    Po drugie błagam, wstaw już pierwszy post z tym opowiadaniem z BTs i GOT7. Nie mogę się doczekać, zwłaszcza, że ostatnio brakuje fajnego opowiadania wieloczęściowego.

    OdpowiedzUsuń