niedziela, 19 lipca 2015

Reakcja BTS : kiedy obudziliby się rano jako kobieta

Kolejna pokręcona reakcja Bangtanów, ale sądzę, że tego się nie spodziewaliście XD 
Opisy będą naprawdę bardzo krótkie bo raczej trudno jest napisać coś takiego, ale jest śmieszne, tak mi się wydaje.

~Jimin~

Jimin budząc się jako płeć przeciwna nie zareagowałby gwałtownie czy ze strachem. Podszedłby do lustra patrząc na siebie z lekkim przerażeniem, zerknąłby w dół na klatkę piersiową i powiedziałby do samego siebie : 

-Ciekawe czy Jungkook pokocha moje melony - i dumnie przyglądałby się swojej... wcale nie płaskiej klatce piersiowej dotykając ją namiętnie jakby trzymał w rękach dwa duże kokosy.

~Jin~

Jin'owi byłoby to obojętne czy będzie teraz kobietą a nie mężczyzną. Miał bzika na swoim punkcie będąc facetem i teraz będzie miał tego bzika będąc już kobietą więc jedyne stwierdzenie, które rzekłby będąc płcią przeciwną to : 

-To nieważne czy jestem mężczyzną czy kobietą... wciąż będę śliczniejszy od Ciebie.

~Rap Mon~

Rap Monster chciałby zobaczyć jak to jest kiedy chłopaki śliniliby się na jego widok będąc dziewczyną więc najprawdopodobniej nie żałowałby tej przemiany i patrzyłby na każdą inną kobietę mówiąc : 

-Każdy oppa będzie teraz mój!


~Jungkook~

Każdy z bangtanów byłby w szoku widząc, że jeszcze wczoraj Kookie, ich kumpel z zespołu był mężczyzną a następnego ranka nie wiedzieliby co obca kobieta robi w ich domu bo nie mogliby go poznać. Aczkolwiek zorientowaliby się, że to malutki Kookie po czym jego przyjaciele z zespołu nie reagowaliby inaczej jak próbowali dobrać się do żeńskiej wersji Jungkook'a bijąc się o niego i szarpiąc go w każdy możliwy sposób *gif* na co Kookie mógłby jedynie wykrzyczeć : 

-Chcę być znów facetem z jajami! 

~Suga~

Nawet jako kobieta obudziłby się mając swój SWAG. Siedziałby przez moment na łóżku nie wierząc w to co się stało, wmawiałby sobie, że to tylko sen, który nie był snem. Przymknąłby oczy i powiedział po cichu pod nosem : 

-Jeśli położę się spać z powrotem.... będę znów mężczyzną? 

~J-Hope~

Hobi radośnie podskoczyłby na widok całkiem innego siebie. Nie wiedziałby jak wyrazić swoją ekscytacje na coś co jest dla niego nowością. Podchodziłby do wszystkiego w domu co ma odbicie i patrząc na siebie mówiłby : 

-O MÓJ BOŻE!! Patrzcie na moją buziunię! - i przyglądałby się swojej twarzy macając ją niczym wcześniej swoje klejnoty.

~V~

Obudziłby się rankiem widząc, że jego klatka piersiowa jest większa i miałby wrażenie, że przez to nie może zobaczyć co jest wprost przed nim. Zerwałby się z łóżka, stanął obok niego patrząc wytrzeszczonymi oczami na swoje ciało. Pobiegłby do łazienki zdzierając z siebie ubranie i nadal dużymi oczami patrzyłby na siebie od góry do dołu. Pomyślałby, że to tylko zły koszmar, ale byłoby to realne. Przyglądałby się dłuższą chwilę swoim krągłościom i pomyślałby sobie, że byłoby fajnie umówić się z jakimś dziewczynami i wyszeptałby do siebie : 

-Ciekawe o czym gadają dziewczyny kiedy są same...

7 komentarzy:

  1. Najbardziej podobała mi się reakcja V, choć Rap Mon też wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podobają te reakcje! Pisz takich więcej ;* przeczytałam też wiele twoich opo i też były boskie :) Mam nadzieję, że pojawi się coś jeszcze z Jungkookiem bo to mój ub i ostatnie opo było takie boskie!

    Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehehehheheh. .. XD Śmieje się i nie mogę przestać Ich reakcje są świetne XD V mnie rozwali rozwalił XD Suga Swag ;) Web by Życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym pomysłem to mnie rozwaliłaś na całego. Nic, tylko gratulować bogatej wyobraźni. ^^ Jimin, Rap Mon i V najlepsi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha :D To było świetne! Najbardziej podobała mi się reakcja Rap Mona i Sugi, ale tak naprawdę każda była fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah Jimin Rap monster i V Najlepsi! XDD Podobało mi się to! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Był system, nie ma systemu ȏ.̮ȏ
    To było zajebiste.

    OdpowiedzUsuń