piątek, 31 lipca 2015

Kilka zdjęć dla moich czytelników!


Cóż.... w przeciągu ostatnich miesięcy wielu czytelników prosiło mnie o to, czy mogę dodać swoje zdjęcie/zdjęcia, abyście mogli zobaczyć jak wygląda autorka scenariuszy, które czytacie. Długo się nad tym zastanawiałam, ale skoro mam być naprawdę blisko ze swoimi dzióbkami to pomyślałam ''czemu by nie pokazać swojej buźki?''. Chociaż nie lubię siebie, niejedno drzewo by się przewróciło, niejeden samochód porozbijał o siebie na mój widok to nie będę się wstydziła siebie i chcę, abyście mnie teraz poznali, ale na zdjęciach! 






Chciałabym również, abyście odwiedzili ask mojej ulubienicy - Kyomini. Obserwujcie, śledźcie i przyglądajcie się z uwagą jej koszulkom, które robi własnoręcznie. Jest w tym naprawdę niesamowita i każda nowa, szczera opinia bardzo ją motywuje do dalszych prac. 

Mój ask, który jest przeznaczony o scenariuszach i ogólnie na luźne rozmowy o wszystkim - Lavender Tae

6 komentarzy:

  1. Według mnie jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Om.. kurcze dziękuję Ci! Jestem taka sobie, niezbyt ładna, często zakrywam sobie twarz ręką kiedy robię zdjęcie bo chociaż oczy mi ładnie wychodzą. Ale dziękuję, że tak myślisz <3

      Usuń
  2. Ty masz serio takie długie włosy?! zawsze byłam fanką krótkich włosów, sama mam krótkie, ale Twoje są bardzo ładne, tyle warkoczy można narobić z nich, tyle zabawy by było przy nich! wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę <3

    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się że jesteś młodsza... xd Fajnie fajnie, nie masz się czego wstydzić ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pier....PIERWSZY RAZ WIDZĘ TAKIE OCZY dziewczyno! niejeden powinien Ci ich zazdrościć. Ja nigdy się niczemu nie przyglądam ale te oczy to kryształ. Nosisz coś że są takie duże? naprawdę śliczne, tylko zazdrościć Ci ich <3

    zacznę chyba o Tobie myśleć po nocach xDDD

    HyeRin~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Nie noszę żadnych sztucznych i tandetnych rzeczy na swojej twarzy jak soczewki, ani nie będę sobie psuła czegoś co sama cenię a swoje oczy kocham i to jedyne co w sobie uwielbiam. Dziękuję Ci jeszcze raz. 3/4 osób podziwia moje oczy, osoba, która jest moją menadżerką stwierdziła nawet kiedyś, że moje oczy to najlepsze co widziała i gdybym miała na sobie brązowy cień do powiek to by się w nich zgubiła i nie przestała w nie patrzeć.

      Usuń