środa, 24 grudnia 2014

Merry Christmas!


Witajcie kochani. Przyszedł ten najlepszy czas w roku, w którym składanie życzeń jest czymś specjalnym i choć ja nie jestem w tym najlepsza, tak postaram się to zrobić jak najładniej.

Chciałabym życzyć Wam oczywiście wszystkiego co najlepsze w te Święta oraz chcę Wam życzyć samych dobrych a wręcz najlepszych chwil w nowym roku. Niech te Święta oraz Nowy Rok będą udane dla Was, Waszej rodziny oraz wszystkich znajomych oraz przyjaciół. Życzę Wam dużo dużo zdrówka kochani, szczęścia i wiele radości oraz uśmiechu na na Waszych buźkach! 

Jeszcze raz Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku i aby w nim spotkały Was same najlepsze chwile i oczywiście abyście spędzali szczęśliwe chwile u boku Waszych najbliższych. 

Oh...no i zapomniałabym. Oczywiście szczęśliwego K-Popowego i Bangtan'owego roku! 
Kocham Was mocno skarby moje i chciałabym Wam jeszcze podziękować za to, że...wchodzicie na mojego bloga, że czytacie i zawsze czekacie i jesteście cierpliwi na coś nowego ode mnie. Dziękuję naprawdę, jestem szczęśliwa, że blog ten w ogóle istnieje, ale nie byłoby go gdyby nie Kyomini i jej jestem wdzięczna, że namówiła mnie na założenie bloga, bardzo dziękuję mojej perełce najukochańszej. 

Jeszcze raz Wesołych i kocham Was miśki tak bardzo bardzo !~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz