sobota, 5 lipca 2014

J-Hope - Kiedy wspólnie oglądacie film


Omo po takiej małej przerwie w pisaniu wreszcie wróciłam z nowym scenariuszem. Nie był on w zasadzie zamówiony , ale z siostrą musiałyśmy go napisać. 
Opowiadanie zostało napisane dla Kyomini <3 
Mamy nadzieję , że spodoba się Tobie słońce jak i zarówno Wam , bo w zasadzie do długich on nie należy...
Miłego czytania ! ^.~

Uwielbiałaś wraz ze swoim najlepszym przyjacielem Hoseok’iem wspólne wieczory przed telewizorem. Jako iż obydwoje jesteście fanami mrożących krew w żyłach filmów , zawsze wybieracie swój ulubiony gatunek filmowy czyli horrory , przy których Ty jesteś spokojna i niezbyt działają na Ciebie różne przerażające momenty, za to Hoseok gdyby mógł ze strachu rozpłakałby się jak dziecko bądź przez cały film siedziałby skulony i zerkał na ekran jednym okiem. Ciebie czasami bawiło zachowanie przyjaciela i zdarzało Ci się podczas niektórych akcji w filmie nieco go nastraszyć.

Podczas dzisiejszego wspólnego wieczoru z duchami wybraliście znany japoński film ‘’The Ring’’ , przy którym nawet i Ty dostawałaś małych dreszczy. Chcąc chociaż kawałek przybliżyć się do Hoseok’a aby położyć głowę na jego ramieniu on niesamowicie przeżywał każdą sekundę tego filmu co uniemożliwiło Ci przytulenia się do przyjaciela. On bał się więcej od Ciebie i zamiast Ty wtulać się do niego ze strachu , to niestety było odwrotnie.

W pewnym momencie oglądania filmu akcja nieco się uspokoiła. Siedzieliście z Hoseok’iem blisko siebie , czasami zerkając w swoją stronę. Raz Ty na niego , zaś gdy nie patrzyłaś on zerkał na Ciebie. Swoje dłonie mieliście ułożone na kanapie. Widziałaś jak ręka chłopaka próbuje dotknąć Twojej i czułaś jak lekko przyspiesza Ci serce. Nawet przestało Wam przeszkadzać to , że ponownie w filmie rozgrywa się kolejna akcja , bo w tamtym momencie to pomiędzy Waszą dwójką zaczęło coś się dziać…coś co chyba nawet mogłaś nazwać uczuciem.

Hoseok ponownie próbował ułożyć swoją dłoń na Twojej i widząc jak bardzo się przy tym waha to Ty zrobiłaś ten krok i Ty pierwsza chwyciłaś go mocno za jego dłoń. Przez moment nie patrzyłaś na chłopaka tylko przed siebie mając przy tym duże oczy , że odważyłaś się chwycić dłoń przyjaciela. Po chwili oboje z Was w tym samym momencie odwróciliście się do siebie. Wasze spojrzenia się spotkały i słyszałaś Wasze bicie serc. Tym razem to Hoseok odważył się pierwszy zrobić drugi krok i to on pierwszy pocałował Cię delikatnie , ale i bardzo czule. Wtedy kompletnie nie interesował Was jakiś tam film. Pocałunek , który podarował Ci chłopak był dość długi. Ułożył delikatnie swoją dłoń na Twojej szyi , zaś drugą splatał Wasze palce. 

Po tym dość długim i głębokim pocałunku , ponownie spojrzeliście sobie w oczy. Hoseok chcąc coś powiedzieć Ty nie chciałaś aby psuł ten moment. Zakryłaś jego usta swoją dłonią , przy czym poprosiłaś aby nic nie mówił. Uśmiechnęłaś się delikatnie i Wasze usta ponownie się spotkały i tym razem był to bardziej głębszy pocałunek niż ten , którym obdarował Cię chłopak. 

W swoim życiu przeżyłaś wiele przedziwnych i zabawnych sytuacji wraz z Hoseok’iem. Ten moment , który przeżyłaś dzisiaj podczas wieczornego seansu filmowego był dla Ciebie jak z romantycznej komedii. Był to moment , który gdyby byłby filmem na pewno puszczałabyś go w kółko tak aby nigdy go nie zapomnieć…ale przy tak wspaniałym momencie , zwłaszcza z tak wspaniałym chłopakiem jak Hoseok wiedziałaś , że na zawsze będziesz pamiętać tą chwilę…

14 komentarzy:

  1. Świetne, jak zwykle zresztą. Czytam twoje scenariusze już od dłuższego czasu, ale dopiero teraz postanowiłam napisać ten komentarz. Masz niesamowity styl pisania. Przyjemnie czyta się każde następne zdanie. Krótko mówiąc urzekłaś mnie. Na koniec chciałabym poprosić o scenariusz z Jungkookiem, jeśli można oczywiście. Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo dziękuję Ci bardzo. Cieszę się , że podobają Ci się moje opowiadania a dzięki takim komentarzom jeszcze bardziej motywuje mnie to do dalszego pisania ^.~
      Heh no dobrze , przyjmuję scenariusz , tylko będziesz musiała poczekać aż kolejka się skończy i wtedy dopiszę Cię do następnej. Tylko gdybyś mogła podać nick abym wiedziała dla kogo mam napisać :>

      Usuń
    2. O jejku ! Dziękuje Ci bardzo.*-*

      ~Soohyun

      Usuń
  2. Jak to jest że mam taki zły humor i jestem na krawędzi, a tutaj dostaje wiadomość że jest scenariusz dla mnie i czytając go od razu się uśmiecham ? Jest taki kochany jak sam mój hopuś, akurat często oglądam o duchach i taki HoSeok do towarzystwa by się przydał <3 Dziękuje wam myszki bardzo bardzo mocno ! kocham Was <3

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomomm.. ^.^ Tylko tyle jestem w stanie napisać.. :) Chce jeszcze.!

    Dede-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ciebie nie rozumiem...dlaczego możesz myśleć,że twoje scenariusze nie są dobre? O.O Przecież one są świetne a ten,który napisałaś teraz jest tak wspaniały,że można go czytać i czytać w kółko od początku. Jest cudowny i napiszę to co już zwykle pisałam,że twój styl pisania jest zupełnie inny co też podoba mi się w Twoich scenariuszach.
    Jesteś naprawdę genialna ! Świetnie,że wróciłaś nareszcie po tak długim czasie,wchodziłam codziennie tutaj patrząc czy aby czegoś nie dodałaś. Twój blog jest świetny ^ ^
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMFG!!! Rozpłynęłam się gdy to czytałam serio! Przy twoich scenariuszach zawsze można się nieźle rozmarzyć,piszesz wszystko tak jakby to się naprawdę działo. Jestem pod wrażeniem i czekam z niecierpliwością na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Omo twój blog jest świetny jak i wszystkie twoje scenariusze a po tym nie mogę się doczekać aż napiszesz kolejne wspaniałe dzieło ! Czytałam dużo blogów ze scenariuszami zwłaszcza o Bangtan Boys i muszę stwierdzić , że twój jak i jeszcze jeden są jednymi z najlepszych ! <3
    Jesteś genialna :)

    HyeRin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję ^.~ Ale uważam i jak to ja znów kręcę nosem , że jest wiele lepszych blogów ze scenariuszami a mój jest na szarym końcu XD

      Usuń
    2. Przyjdę po Ciebie w nocy, więc zmień nastawienie XD

      Kyomini

      Usuń
  7. Jejku boski ^o^ Tak jak wszystkie twoje scenariusze ! Kocham twojego bloga , życzę weny i czekam na inne wspaniałe scenariusze i nie mogę się doczekać , oby było ich wiele hehe Powiedz mi jak można mieć taki talent i taką wielką wyobraźnię :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację!!! Nominuję cię do Liebster Award. Więcej na naszym blogu http://azja-opowiadania-kpop.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć, ze to byl juz ostatni scenariusz, nawet nie wiem kiedy zdążyłam przeczytac je wszystkie ;-; Naprawdę bardzo podoba mi sie Twój styl pisania, przyjemnie sie czyta i gdybym mogła, to najchętniej przelozylabym to na jedną książkę, aby móc ją mieć zawsze przy sobie i czytać kiedy tylko miałabym ochotę ^^ Z ręką na sercu, mogę szczerze powiedzieć, ze Cie podziwiam, ponieważ Twoje scenariusze sa po prostu fenomenalne :3 Choć jednak smuci mnie fakt, ze jest tylko jeden scenariusz z Jungkook'iem .___. Dlatego też, mam do Ciebie ogromną prośbę, proszę napisz coś jeszcze z nim. Byłabym Ci ogromnie wdzięczna ^^
    Właściwie to tyle, pozdrawiam i życzę duuzooo weny ^u^
    ~ Chiko

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cię i twoje opowiadania szczególnie o Hobim

    OdpowiedzUsuń