sobota, 12 lipca 2014

Liebster Award


Nominowały mnie : Lee Bomi oraz Jung SooSang.

Jeju naprawdę nie wiem co mam powiedzieć…jestem okropna w dziękowaniu i kompletnie mi to nie wychodzi , ale jednak chcę i muszę Wam bardzo , ale to bardzo bardzo podziękować za nominowanie mnie! <3

Zasady :
Nominacje przyznaje się bloggerom za dobrze wykonaną pracę. Stworzone są by rozpowszechniać blogi o małej liczbie obserwatorów. Nominowany blogger odpowiada na 11 pytań , nominuje kolejne 11 blogów oraz zadaje 11 swoich pytań. Nie wolno nominować bloga , który nominował Ciebie.

Mimo iż swojego bloga prowadzę sama to jednak chciałabym aby Min Yoon Gi również odpowiedziała ze mną na pytania gdyż czasami wspólnie dodajemy nasze scenariusze. 


Pytania od SooSang :

1.Co byś zrobiła mając 10 tysięcy złotych?
HyunAh Kim : hm…no oczywiście , że biorę siostrę oraz Kyomini i załatwiam nam super wakacje ! XD No i odłożyłabym oczywiście na studia.

Min YoonGi : Sądzę , że na pewno na pierwszym miejscu odłożyłabym na studia. A część na to na co sobie zapragnę! XD

 2.Jak poznałaś K-Pop?
HyunAh Kim : Więc tak , po prostu wpisałam tytuł pewnej piosenki (jeszcze nie K-Popowej) i po prostu przeszukując to co wpisałam w necie wyskoczyła mi piosenka Koreańskiego zespołu. Jako iż jestem ciekawska i przyznam , że bardzo mnie to zainteresowało weszłam , odsłuchałam i doszłam do wniosku , że moje życie było smutne bez tej muzyki <3 Pamiętam nawet kiedy ją poznałam (rok i dzień) ^ ^ 

Min YoonGi : Ja swoją przygodę z K-Popem rozpoczęłam dzięki siostrze , która przesłuchując tylko jedną piosenkę od razu zakochała się w tej muzyce jak również i ja <3

3.Ulubiony boysband ? :
HyunAh Kim : No oczywiście , że BTS <3 Zakochałam się w nich od początku gdy tylko zadebiutowali. Lecz przyznam , że także jednymi z moich ulubionych są również INFINITE , ToppDogg i MYNAME.

Min YoonGi : Moim także BTS , ale dopiero po pewnym czasie się do nich przekonałam (proszę mnie tutaj nie bić ! XD). Przekonałam się dzięki siostrze i jestem jej za to wdzięczna bo teraz są moją ulubioną K-Popową grupą <3

4.Czym się interesujesz? :
HyunAh Kim : O jeju no to tak : muzyką , nauką języków obcych , lubię wymyślać układy taneczne (ale jeśli miałabym je zatańczyć to wyglądałoby to komicznie XD) kulturą Azji , oglądaniem horrorów.

Min YoonGi : Astronomią , gotowaniem , oglądaniem recenzji gier oraz horrorów.

5.Kto był Twoim pierwszym biasem? :
HyunAh Kim : Omo nie wiem czy dobrze pamiętam , ale bodajże był to Gikwang z B2ST.

Min YoonGi : Hm…Zelo z B.A.P.

6.Jaki zespół poznałaś jako pierwszy? :
HyunAh Kim : B2ST i U-KISS.

Min YoonGi : Również B2ST oraz U-KISS ^ ^

7.Ile masz lat? :
HyunAh Kim : 18 ^^

Min YoonGi : 14 :3

8.Co robisz w wolnym czasie? :
HyunAh Kim : tworzę scenariusze. Niezależnie od tego gdzie się znajduje zawsze , ale to zawsze w mojej głowie rozgrywa się jakaś scena z mojego opowiadania , które obecnie piszę..^^

Min YoonGi : Oglądam recenzje gier oraz tak jak siostra tworzę w każdej możliwej chwili :>

9.Jak masz na imię? :
HyunAh Kim : Ania ^.~

Min YoonGi : Sara ^ ^

10.Ulubiony kolor? :
HyunAh Kim : Mam wiele ulubionych kolorów , ale moje trzy , które kocham najbardziej to czarny, niebieski i zielony.

Min YoonGi : Biały :3

11.Ulubiona piosenka?:
HyunAh Kim : BTS – Beautiful <3 Ale również INFINITE – Chaser i Girl’s Day Female President.

Min YoonGi : BTS – Just One Day <3 Sunmi – 24 Hours i Girl’s Day – Female President.

Pytania od Lee Bomi :

1.Jaką chciałabyś mieć moc? :
HyunAh Kim : Czytanie w myślach oraz teleportacja XD

Min YoonGi : Czytanie w myślach ^ ^

2.Masz zwierzę? :
HyunAh Kim : Jako iż jesteśmy rodzeństwem z Min YoonGi to odpowiem ja na to pytanie i tak mamy – kot Lilo :P

3.Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości? :
HyunAh Kim : O jejku. Mimo iż mam 18 lat to nadal nie wiem czego jeszcze chcę. Mam sporo marzeń związanych z tym gdzie chciałabym mieszkać w przyszłości , ale jak na razie nie potrafię do końca się zdecydować.

Min YoonGi : Omo to trudne..XD Mam 14 lat i nie rozmyślałam nad tym jeszcze.

4.Czemu założyłaś bloga? :
HyunAh Kim : Zdecydowałam się założyć bloga dopiero po długim czasie a dokładniej po dwóch latach mojego pisania. Wcześniej tego nie robiłam bo byłam zbyt nieśmiała i nieco się wstydziłam. Nie założyłabym go gdyby nie trzy ważne dla mnie osoby (siostra , Kyomini oraz LoveKoreanBand). Teraz jestem im bardzo wdzięczna za to , że mój blog istnieje i mogę mieć fanów , którzy mnie czytają <3

5.Co byś zrobiła gdybyś dostała się do jakiejś wytwórni? :
HyunAh Kim : Omo nasze szczęście wyglądałoby tak! XD

6.Jaką chcesz mieć pozycję w zespole? :
HyunAh Kim : Raperka :)

Min YoonGi : Główny wokal ^ ^

7.Plany na przyszłość?:
HyunAh Kim : Planuję aby w przyszłości zostać tłumaczem ^ ^

Min YoonGi : Omo , szczerze nie mam jeszcze pojęcia ;P

8.Największe marzenie? :
HyunAh Kim : Omo nie spełni się jak powiem XD

Min YoonGi : Hah , dokładnie jak i siostra :3

9.Chciałabyś zaśpiewać piosenkę ze swoim Ultimate biasem , przed dużą publicznością?
HyunAh Kim : Zależy w jakiej sytuacji. Jeśli wiedziałabym , że muszę z nim zaśpiewać na pewno czułabym tremę i to ogromną. Ale jeśli piosenka byłaby stworzona przez niego specjalnie dla mnie i z zaskoczenia zaprosiłby mnie na scenę abym wykonała ją z nim to sądzę , że wtedy z radości zapomniałabym , że ogląda nas jakakolwiek publiczność i bez żadnego stresu zaśpiewałabym z nim <3

Min YoonGi : Uff...przed dużą publicznością...nie wiem czy dałabym radę. Jestem nieśmiała do tego wstydliwa i zapewne nawet nie weszłabym na scenę. Ale z miłości do mojego biasa mogłabym zaryzykować..najwyżej bym zemdlała , ale co tam :D 

10.Masz rodzeństwo? :
HyunAh Kim : Tak , napisałyśmy o tym we wcześniejszych odpowiedziach. Ja jestem starsza a siostra młodsza. Mamy również starszego brata.

11. Jak reagujesz na nowe piosenki Twojego ulubionego zespołu? :
HyunAh Kim : Tego nie da się opisać,  to trzeba zobaczyć ! XD KLIK

Nominujemy : 


Powinno być 11 a jest 5...przepraszamy , ale nikt inny nie przyszedł nam do głowy..

Pytania od nas : 

1.Jeśli miałabyś spędzić jeden dzień z jednym z K-Popowych zespołów , kogo byś wybrała? 
2.Kto jest Twoim ultimate?
3.Zanim poznałaś muzykę Koreańską interesowałaś się wcześniej krajami azjatyckimi? 
4.Co zrobiłabyś gdyby nadarzyła Ci się okazja oraz szansa aby zostać kimś sławnym?
5.Jaka jest Twoja ulubiona rzecz , z którą nie potrafisz się rozstać?
6.Masz swój ulubiony gatunek filmowy?
7.Jeśli miałabyś spędzić walentynki ze swoim biasem gdzie chciałabyś aby Cię zabrał?
8.Czy jest coś czego panicznie się boisz?
9.Jaka była najdziwniejsza sytuacja , która Ci się przytrafiła?
10.Od czego zaczęła się Twoja przygoda z K-Popem?
11.Od jak dawna piszesz scenariusze? 

2 komentarze:

  1. Kiedy mnie nominowało strasznie mnie to cieszyło więc wyglądałam tak:
    https://31.media.tumblr.com/e8b02fff6ba73b508149c47fc1908893/tumblr_inline_myshfaTJuu1raditf.gif
    Nominowałam was bo zasługujecie na to. Za waszą twórczość i kreatywność.
    Od razu życzę weny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , ja płakałam ze szczęścia XD
      Naprawdę jeszcze raz bardzo Ci dziękuję , to tak wiele znaczy dla mnie jak i dla siostry ^ ^
      Mam nadzieję , że nasze kolejne , nowsze scenariusze będą równie dobre tak jak i te , które już stworzyłyśmy.
      Dziękuję jeszcze raz <3

      Usuń