czwartek, 19 czerwca 2014

Mała informacja

Na początek napiszę aby Was nie przestraszyć , że nie będę mówiła tutaj nic o tym , że przez jakiś czas scenariusze nie będą się pojawiać..nie , nie to nie to. Do pisania zawsze jestem mega chętna i pierwsza także co do tej kwestii nie musicie się martwić , scenariusze będą normalnie dodawane i realizowane ^.~
Wiem , że przez troszeczkę długi czas nie widzieliście u mnie nic nowego a wiem , że zazwyczaj dodawałam nowości co tydzień bo moja wena mnie nigdy nie zawodzi i dość szybko mogliście czytać kolejne opowiadania. Nie jest to spowodowane brakiem mojego czasu , bo jak wiadomo rok szkolny dobiega końca i czasu aby pisać scenariusze mam i będę miała baaardzo dużo. Po prostu ostatnio nie mam zbytnio humoru a to sprawia , że nie mogę niczego stworzyć. Nie czułam się najlepiej i też ciężko było mi pisać bo w zasadzie próbując wychodziły mi flaki z olejem i nic się ze sobą nie sklejało. Wychodziło mi wszystko chaotycznie i bez sensu a to właśnie dlatego tak jak wspomniałam , że miałam po prostu złe samopoczucie i nie czułam się najlepiej. 
Wiem , że na pewno wolelibyście czytać nowy scenariusz a nie o moich humorkach. 
Przepraszam , że dość długo już czekacie na kolejne opowiadanie , ale teraz gdy moje samopoczucie powoli wraca , powraca z nim także moja wena na siedzenie do późna i pisania scenariuszy! 
Tak więc to byłoby na tyle i czekajcie cierpliwie na nowości ode mnie a będzie ich w nadchodzącym czasie baardzo dużo! <3 


2 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo i czekam niecierpliwie.. :) [tak sobie myślę że nie tylko ja]
    Ach.. I życzę przypływu ogromnej weny.! :D

    Dede-chan

    OdpowiedzUsuń
  2. W jeden dzień przeczytałam wszystkie scenariusze tutaj. Nie mogłam się powstrzymać, bo są świetne! Cudowne! <3
    Tak jak moja poprzedniczka czekam niecierpliwie na następne. Weny! :):):)

    OdpowiedzUsuń