czwartek, 12 czerwca 2014

1 Year with BTS! ♥ + nowa piosenka!


Chciałam napisać o tym parę godzin temu , ale uhh moje złe samopoczucie niestety mi to uniemożliwiło...-.-
Mimo jednak mojego złego samopoczucia chcę napisać o pierwszych urodzinach naszych panów z Bangtan Boys! 
Minął dokładnie rok odkąd grupa zadebiutowała z utworem ''No More Dream'' i wydali przy tym swój pierwszy pojedynczy album ''2 Cool 4 Skool''! 
Od ponad miesiąca odliczałam dni do ich pierwszych urodzin i naprawdę bardzo nie mogłam doczekać się gdy będą świętować swoją pierwszą rocznicę. 

Właściwie nie wiem co mam napisać. Bangtan Boys debiutując od samego początku bardzo przykuli moją uwagę i już wtedy byłam nimi bardzo zauroczona. Oglądałam na bieżąco wszystkie ich występy i byłam pod ogromnym wrażeniem jaką charyzmę pokazują wykonując utwór No More Dream , ale i nie tylko ten. 
Chłopcy pokazują coraz to lepszych siebie i odnoszą sukcesy za sukcesem.
Uhh jestem okropna jeśli przychodzi do pisania takich rzeczy 
Jeju no nie wiem co mam więcej napisać XD 
Po prostu , że bardzo bardzo ich kocham i jestem im wdzięczna , że dzięki nim jeszcze bardziej przekonałam się do hip-hopowego stylu.
Nie mogę doczekać się ich kolejnych powrotów i chyba nawet jeden zbliża się małymi krokami gdyż Taehyung oficjalnie ogłosił informację o tym , że nagrywają utwory do nowej płyty! 
Ehh...nieco się rozpisałam a praktycznie wszystko tak chaotycznie...:P Nie już nic więcej nie piszę bo wyjdą mi kompletne flaki z olejem i tak już dość tutaj namieszałam.
Gratulacje dla naszych chłopaków ! ♥♥♥ 








+ NOWA PIOSENKA : SO 4 MORE 


No i chciałam także napisać , że nowe scenariusze są prawie świeżo upieczone i już niebawem powinnam dodać coś nowego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz