środa, 30 kwietnia 2014

Bangtan Boys w Weekly Idol!

No i mamy to długo wyczekiwane Weekly Idol z naszymi kochanymi chłopakami z BTS! Termin wyemitowania programu był ustalany dość długo oraz także dwa razy przekładany , no ale doczekaliśmy się wreszcie tego programu z udziałem Bangtan Boys!
Niestety filmik z angielskimi napisami nie jest jeszcze dostępny i na razie dodaję bez tłumaczenia lecz jeśli pojawi się na YT filmik z angielskimi napisami to może spróbuję to przetłumaczyć aczkolwiek nie jestem pewna czy mi się uda , jeśli nie z boku pod napisem KOLEJKA dodam link do filmiku. 
W takim razie ja już nie zanudzam pisaniem i obejrzyjcie Weekly Idol z udziałem Bangtan Boys poniżej ^_^ 





 No i także chciałabym wspomnieć o pewnej sprawie związanej z piosenką Just One Day. Nie wiem czy wszyscy z Was słyszeli czy także widzieli ale piosenka , która jest promowana przez chłopaków zajęła pierwsze miejsce na co tygodniowym zestawieniu 100 piosenek czyli inaczej K-Pop Chart. Takowe zestawienie jest robione przez DJ Digital , który jest najbardziej znany z robienia takiego Top i panom z BTS udało się zdobyć to upragnione pierwsze miejsce w tym zestawieniu! No i chcę także wspomnieć , że nie tylko tutaj chłopaki zdobyli pierwszym miejscu ale także na innych lecz mniej znanych kanałach gdzie różne osoby także robią takie Top. 
To jest ogromny sukces dla nich jak na grupę , która jeszcze jest Rookie (już niedługo pełny rok ^^).
I również ich piosenka przez tydzień zajmowała pierwsze miejsce na ogólnoświatowym głosowaniu gdzie zdobyli ponad 50% głosów. 
Z każdym dniem jestem z nich coraz bardziej dumna oraz z niecierpliwością oczekuję na więcej nowości od nich <33

1 komentarz:

  1. Gratulacje dla nich! Należy im się :)ili w Weekly Idol. Lubię ten program, a najbardziej Random Dance ^^ Podobało mi się też, jak chłopaki tańczyli do piosenek żeńskich grup :D
    Bardzo cieszę się, że wreszcie wystąp

    OdpowiedzUsuń