wtorek, 14 kwietnia 2020

900 tysięcy wyświetleń bloga!



Zaledwie kilka dni po małej celebracji szóstej rocznicy bloga wraz z Wami moi kochani, teraz mamy okazję do kolejnego świętowania, ponieważ na stronie wybiło 900 tysięcy wyświetleń!

Jestem nadal w ogromnym szoku, że ten blog wciąż kwitnie i ciągle jestem zaskakiwana tym, w jaki sposób okazujecie mi wsparcie. W dniu założenia strony nawet nie wyobrażałam sobie, że doczekam się tej rocznicy bloga, a także tego, że wybije tutaj aż 900 tysięcy.



Jak wiecie nigdy nie żałowałam, że postanowiłam założyć tego bloga i nie będę żałować nigdy. Dzięki temu, co tutaj jest wiem, że moje umiejętności znacznie się poprawiły, a pomysły, które mam wciąż rosną.

Mam nadzieję, że już niebawem będziemy mogli świętować kolejne osiągnięcia tej strony i mam nadzieję, że będziecie wraz ze mną w tych naprawdę szczęśliwych chwilach.

To wszystko dzięki Wam i chcę powiedzieć Wam - dziękuję Wam kochani z całego serca za Wasze wsparcie. Czuję się dumna, że mam tego bloga oraz z faktu, że mam cudownych czytelników. Jesteście wspaniali! ❤️


6 komentarzy:

  1. Jesteś cudowną i silną osobą, powodzenia w dalszych osiągnięciach!💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi łza stanęła w oku po przeczytaniu tego komentarza. Przed moim pójściem spać ten komentarz wywołał uśmiech na mojej dziś lekko ponurej twarzy. Dziękuję Ci za to, z całego serca ❤️

      Usuń
  2. Twoje prace zasluguja na o wiele wiecej wyswietlen!! trzymam kciuki i czekam na kolejne rozdzialy 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Postaram się zrobić wszystko, abyście byli nadal zadowoleni z moich postów 😊❤️

      Usuń
  3. Dziękuję z całego serca! 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. ❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń