czwartek, 10 maja 2018

Nadchodzące posty!

Podobny obraz

Witajcie kochani~! 

Będzie to krótka notka, ale mam nadzieję, że taka, która Was ucieszy. Mianowicie chciałam napisać, że wkrótce pojawi się sporo reakcji głównie z BTS! Nie tylko dlatego, że zbliża się ich comeback, na który jestem jak zawsze podekscytowana, ale jak wiecie BTS to grupa, która jest najbliżej mojemu sercu i niebawem pojawi się z nimi pierwsza reakcja! 

Nie będę zdradzać jakie będą to reakcje, aby nie popsuć Wam wyczekiwania i ekscytacji. 

Dlatego moi kochani - jeśli wszystko dobrze pójdzie jeszcze w ten weekend pojawi się pierwsza reakcja z naszymi kochanymi Panami z BTS~ 

Wyczekujcie oraz trzymam kciuki, abyście nie dostali zawału przy comebacku BTS. Mój UB, który jest nim od pięciu lat, czyli V totalnie zauroczył mnie po raz kolejny i to się chyba nigdy nie zmieni. 

Do następnego postu! <3 

1 komentarz: