poniedziałek, 12 marca 2018

Scenariusz stworzony wraz z czytelnikami!


Myślałam nad tym sporo czasu, ale nie byłam pewna czy ten pomysł będzie Wam się podobał. Jak widać po nagłówku ten post odnosi się do stworzenia wspólnego lub nawet kilku wspólnych scenariuszy co teraz wydaje się być naprawdę świetną sprawą, a ponieważ jako czytelnicy uczestniczycie w moim życiu i to poniekąd dzięki Wam nadal działam na tym blogu chcę, aby i były tutaj prace stworzone przeze mnie i Was.
Jak wyglądać ma dana współpraca? Otóż  już tłumaczę. Jeśli macie kochani jakiekolwiek pomysły na każdego rodzaju scenariusz opiszcie w skrócie to o czym myślicie Wy, a ja postaram się to odtworzyć tak jak Wy widzicie to swoimi oczami. Oczywiście nie da się zrobić tego w stu procentach, ale mam nadzieję, że choć po części będę w stanie napisać to co podpowiecie mi Wy!
Jeśli macie propozycje możecie pisać nie tylko jedną, ale i kilka.
Czas podawania pomysłów nie jest określony, bo żaden konkurs to nie jest.
Mam nadzieję, że zechcecie włączyć się do tej "zabawy" i uda nam się razem stworzyć kto wie? Może nie tylko jeden scenariusz?
Opisujcie swoje pomysły / scenki czy nawet krótsze lub dłuższe zdania jakie chodzą Wam po głowach kochani 😊

10 komentarzy:

  1. Może coś w ten deseń
    Scenariusz z Jungkookiem
    Jesteś w zaawansowanej ciazy a kook nie chce Cię nigdzie zostawiać,wiec stara się cb zabierać ze sobą. I wziął cię na koncesrt bts . Podczas koncertu zaczynasz rodzić.
    Jestem ciekawa tego. Jakby mi coś przyszło do głowy,napiszę 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy nowa reakcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać ją w ten weekend jeśli oczywiście wszystko dobrze pójdzie. Niestety ostatnio wena nie chce mi dopisywać i to ten kryzys, którego nie lubię, ale i tak staram się robić cokolwiek, aby blog nie pozostawał pusty!

      Usuń
  3. Z Jiminem😍 w pewien dzień wracasz spokojnie ze studniów gdy nagle ktoś ciebie pobił z powodu twojego pochodzenia, wtedy Jimin ci pomaga itp 💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm może takie coś.
    Jesteście przyjaciółmi i macie wspólne zainteresowanie. Galaktykę, oglądanie gwiazd itp. I jest wycieczka szkolna. Akurat kiedy będziecie na wycieczce będzie deszcz meteorytów czy coś takiego i jest wam smutno,że nie będziecie mogli tego obejrzeć.Jesteście już na wycieczce ,jest noc i nasz przyjaciel prowadzi nas na przygotowane wcześniej miejsce i jest tam teleskop i jedzenie. Taka niby randka. I potem coś się dzieje i on wyznaje nam miłość. Myślę,że taki pomysł jest ciekawy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam parę pomysłów na scenariusze i chętnie sie z Tobą podzielę :-)
    -Kiedy gotujecie razem w kuchni i dobrze się bawicie przy tym
    -kiedy zjawiasz się na fansign i zauważają Cię, chcą byś podeszła do nich
    -kiedy widzą jak opiekujesz i bawisz się z ich zwierzątkami
    -urządzacie wspólne karaoke :D
    Na razie tyle, jak coś jeszcze przyjdzie mi do głowy to napisze ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. może ze jesteś w gangu z V/Jm jak wolisz, i pewnego dnia ktoś chce Cię dopaść, a on będąc w obie zakochany pomega ci.

    OdpowiedzUsuń