piątek, 22 września 2017

Lista z nadchodzącymi postami!


Witajcie kochani!
Wiem, że minął długi czas odkąd dodawałam posty na swojego bloga. Chcę Wam powiedzieć jak bardzo jest mi przykro, że zniknęłam na tych kilkanaście długich tygodni. Wszytko co dzieje/co się działo wokół mnie i mojej rodziny zbytnio mnie przerastało i totalnie zamknęłam się w sobie, przestałam przejmować się wszystkim i nawet ważne rzeczy zaczęły być dla mnie obojętne, nie interesowałam się niczym. Takie coś zdarzyło mi się pierwszy raz w życiu z powodu tego co wiecie z poprzedniego wpisu. Przepraszam Was kochani za moje zniknięcie i milczenie. Głupio mi z tego powodu bo... obiecałam, że coś dodam, ale nic się nie pojawiło. Nie wiem jak często będę w stanie publikować posty, aczkolwiek będą one na pewno się pojawiać, tym razem bez robienia sobie kilkumiesięcznej przerwy. Muszę Wam to jakoś wynagrodzić, należą Wam się nowe wpisy na moją nieobecność, dlatego chciałabym Wam podać spis prawdopodobnych postów, które pojawią się na blogu! 

  1. Reakcja BTS : Kiedy widzą Cię po raz pierwszy po długim czasie/długiej rozłące (ten wpis najprawdopodobniej pojawi się jako pierwszy i najprawdopodobniej jeszcze w ten weekend co zostanie oznaczone po prawej stronie bloga!) 
  2. Scenariusz z Sugą - Przepraszam (odnowiona wersja dawnego scenariusza)
  3. Reakcja BTS : Kiedy wołasz ich, ich pełnym imieniem i nazwiskiem.
  4. (PRAWDOPODOBNIE) Reakcja MONSTA X : Kiedy dają Ci sygnały tego, że Cię lubią
  5. Reakcja GOT7 : Kiedy widzą jak jesteś podrywana przez innego członka zespołu.
Te wymienione to nie te wszystkie posty, ponieważ szykuje się ich o wiele wiele więcej! Mam pomysł na jeszcze dwa scenariusze oraz mam jeszcze pod swoimi skrzydłami wieloczęściowe opowiadanie z BTS i GOT7, o czym nie zapomniałam. 
Także jak widzicie tym razem chcę się postarać i nie znikać już więcej nigdzie i tak jak wspomniałam prawdopodobnie pierwszy od długiego czasu post pojawi się w ten weekend~ 

3 komentarze:

  1. Cieszy mnie to, że pojawią się reakcje i scenariusze. Z niecierpliwością będę wyczekiwać reakcji z MONSTA X. Poza tym mam pytanie, co z Heaven or Hel? Wiem, że od razu wszystko nie da rady przywrócić do życia, ale bardzo lubiłam tą historię i jestem ciekawa czy myślałaś coś o nim już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam nad Heaven or Hell i powiem tak - na pewno będę to kontynuować, nie będę rezygnowała z tego opowiadania. Bardzo mi na nim zależy i planuję napisać to od początku do końca. Także to na pewno będzie kontynuowane :)

      Usuń
  2. W końcu jesteś! <3 Nie martw się, rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu ;) Najważniejsze, że ta sytuacja może tylko odbudować Cię silniejszą! Pozdrawiam ;) ;*

    OdpowiedzUsuń