sobota, 23 września 2017

Wiadomość do pewnej anonimowej osoby

Chciałam przeprosić Was wszystkich, że po raz kolejny wracam do tematu mojego brata i jego byłej dziewczyny, aczkolwiek muszę o tym wspomnieć, ponieważ od pewnego czasu jestem atakowana komentarzami od anonimowej osoby, która zarzuca mi tchórzostwo (nie wiedzieć czemu). Mam nadzieję, że będzie to już poruszane tutaj po raz ostatni, ponieważ nie mam ochoty na słowne przepychanki. Po pierwsze - ten blog nie służy do okazywania swojej frustracji i wylewania żali. Po drugie - jeśli Ty anonimowa osobo stwierdzasz, że jestem tchórzem to najpierw pomyśl sobie kim Ty jesteś skoro nie masz nawet odwagi pozostawić po sobie śladu z prawdziwego konta. Dla mnie niestety to Ty jesteś osobą niedojrzałą, tchórzliwą, taką, która chowa się jak mysz pod miotłą i chciałabym Ci pogratulować Twojej ''odwagi'' do czego niestety bardzo Ci daleko. 

Anonimowa osobo, skoro jesteś tak zorientowana w sytuacji to szkoda, że znasz tylko (i zapewne podkoloryzowaną) wersję tej jak to nazywasz ''biednej'' dziewczyny, a nie znasz opinii drugiej strony. Wyczuwam, że starasz się mnie w pewien sposób zastraszyć, ale niestety to Ty się grubo mylisz. Ja personalnie nie wymieniłam i nie ujawniłam danych tej dziewczyny ani mojego brata, więc daruj sobie wielce obrońco. 
Mam smutną dla Ciebie wiadomość - nie boję się, bo nie mam czego. 

                                                                          ~*~*~*~*~*~

Wybaczcie mi kochani jeszcze raz, że dodałam tutaj coś co nie ma nic wspólnego z blogiem i z tym czym zajmuję się na nim od początku, aczkolwiek musiałam odnieść się do tej niepohamowanej emocjonalnie osoby. 

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze ,że napisałaś osobny post kierujący się do tej osoby! Powodzenia💞💋

    OdpowiedzUsuń