poniedziałek, 10 października 2016

Nadchodzące posty!


Na początku chciałam Was naprawdę mocno przeprosić za cały nieobecny zeszły tydzień. Miałam urwanie głowy przez wszystkie siedem dni i nie wiedziałam w co ręce włożyć. Za każdym razem chcąc usiąść, aby dodać coś nowego musiałam to przerywać, aby zająć się obowiązkami. Dlatego przyszłam do Was z wiadomością na temat nowych postów.
Jak widzieliście dodałam już pierwszy rozdział ''24/7=heaven or hell?'' i drugi rozdział mam nadzieję, że pojawi się w tym tygodniu. Mam napisane połowę drugiego rozdziału a z racji, że pisze mi się wszystko bardzo dobrze i sprawnie myślę, że na pewno dodam ten post w tym tygodniu. 
Co do nowych reakcji z GOT7 i BTS również mam w planach dodać kolejny wpis. 
Także wyczekujcie kochani cierpliwie bo Wasza Lavender ma w planach dużo do dodania! 
Chciałam Was o tym poinformować, ponieważ było mi źle z tym, że cały zeszły tydzień nic się nie pojawiło a nie chciałam Was trzymać w niepewności dlatego postanowiłam Was przeprosić i upewnić, abyście się nie martwili o nowe wpisy.
Niedługo się pojawią! Wyczekujcie <3 


2 komentarze:

  1. Właśnie mi przypomniałaś, że mam u Ciebie zaległości. Nie wiem jak do tego doszło... Muszę to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam! Cieszę się że wróciłaś❤

    OdpowiedzUsuń