poniedziałek, 1 maja 2017

Nadchodzące posty + kilka słów ode mnie i przeprosiny

Witajcie moi kochani. 
Nie będę już na początku przepraszać bo nie tylko o to mi chodzi. Wiem, że nie wszystkim będzie chciało się czytać to co tutaj napiszę, aczkolwiek nie ukrywam, że chciałabym, aby moi czytelnicy czytali wszystko co z tym blogiem związane. 
Chciałabym się jakoś usprawiedliwić z powodu małego zastoju moich prac. Tak naprawdę nigdy o tym nie mówiłam. Nie chciałam mówić bo wciąż mówiłam sobie, że będzie dobrze, aczkolwiek dobrze nie jest, jest wręcz tragicznie. Pewnie nie chcecie czytać żali swojej autorki, ale chcę abyście wiedzieli, że to, że nic nie dodaję, nie znaczy, że nic nie piszę bo jest odwrotnie.
Powodem dlaczego jednak nic jak na razie nie pojawiło się tutaj są problemy rodzinne, które narastają z dnia na dzień. Atmosfera w domu nie jest zbyt ciekawa i miła a wszystko to dzieje się bardzo szybko. Narzeczona mojego brata, którą uważaliśmy za miłą osobę okazała się być zupełnie inna i tak jak wszystko zawsze było w porządku między relacjami w rodzinie tak teraz nastąpił obrót o 360 stopni i mogę powiedzieć, że momentami jest gorzej niż w piekle. 
Nie sądziliśmy, że spotka nas tyle smutku i łez z powodu jednej dziewczyny, która zmieniła nie tylko relacje rodzinne, ale także zrobiła z mojego brata kogoś kim nigdy nie był. Z bardzo dobrego brata, który nieraz robił mi niespodzianki z byle jakiej okazji zmienił się w chłodną osobę, której totalnie nie poznajemy. Jego zachowanie sprawia, że pojawia się nam mnóstwo znaków zapytania nad naszymi głowami i czasem jego słowa są kulą prosto w serce, co boli i to bardzo. 


Czemu Wam to mówię? Myślę, że dlatego, ponieważ jesteście moim takim oparciem, mogę tutaj zawsze wejść z nadzieją, że pogadam z Wami chociaż poprzez komentarze a to mnie bardzo cieszy. Długo trzymałam to w sobie to co powiedziałam Wam przed chwilą. Takie coś trwa już od ponad czterech miesięcy i im dłużej to trwa tym bardziej odbija się to na zdrowiu moim, siostry a także mojej mamy, która znosi to najgorzej. 
Chciałam się przed Wami otworzyć, ponieważ chcę, abyście wiedzieli, że Wam ufam. Jesteście ważną częścią mojego życia, dlatego postanowiłam Wam się zwierzyć i chociaż wiem, że nie wszyscy to przeczytają tak będę wdzięczna jeśli chociaż spojrzycie i przeczytacie do połowy. 

Przepraszam Was za tą małą aktywność, ale wierzcie mi, że w takiej atmosferze jaka panuje nie da się spokojnie funkcjonować. Ja nawet zaczęłam olewać wiele rzeczy i wszystko stało mi się obojętne, do czego nie powinno dochodzić. Postaram się jednak wziąć w garść i dodać posty, które czekają a mam naprawdę sporo wersji roboczych tutaj n bloggerze, które czekają na publikację i teraz chciałabym Wam przedstawić jak wygląda sytuacja z nowościami, które pojawią się w najbliższym czasie.

NADCHODZĄCE POSTY.

W nadchodzących postach znajdą się aż cztery reakcje z BTS a będą to m.in reakcje o tytułach : 

  • ''Kiedy nie masz na sobie nic oprócz bielizny i bluzki w stylu oversize''
  • ''Kiedy widzą Cię po raz pierwszy po długiej rozłące''

I dwie inne reakcje z Panami z BTS.
Oprócz tego pojawi się reakcja z GOT7 i tutaj planuję dodać dwie, które są już w wersji roboczej na bloggerze. 
Oprócz tego dodam także nowy scenariusz, który będzie taką jakby... niespodzianką? Ogólnie wpadłam ostatnio na pomysł, o którym nie napiszę tutaj na razie, ponieważ nie chcę, aby był to spojler więc zobaczycie co wymyśliłam w postaci scenariuszy i dzięki temu będą one pojawiały się częściej! Jednak nie zdradzę o co chodzi~!

No i mam także w zanadrzu reakcję niespodziankę i zastanawiałam się czy Wam wspominać czy nie... ale będzie to reakcja z MONSTA X. Tak. Nowy zespół tutaj, który jest bliski mojemu sercu. I chciałam Was również zapytać o opinię - czy chcielibyście, aby MONSTA X byli częścią bloga czy nie? Odpowiedzcie mi szczerze, bo jeśli niezbyt podoba Wam się ten pomysł możecie śmiało pisać. Ważne jest dla mnie też to jak Wy się tutaj czujecie i aby Wam było miło kiedy tutaj zaglądacie. Co myślicie o tym pomyśle? Jeśli Wam się nie spodoba nie wprowadzę go w życie, ale chcę poznać Waszą opinię.


No i czwarty rozdział ''24/7=heaven or hell?'' także jest w wersji roboczej i mam nareszcie w planach dodać go po długim czasie <3 

No i.... to chyba na razie byłoby na tyle. Jeszcze raz chcę powiedzieć - przepraszam. Nie sądziłam, że ponownie coś zakłóci spokój mojemu codziennemu życiu, ale najbardziej boli mnie też to, że zaniedbuję wiele rzeczy, także bloga. Chcę to jak wspomniałam zmienić i szykuję dla Was naprawdę wiele wiele niespodzianek chociaż domyślam się, że większość z Was może być zawiedzionymi i nie dziwię Wam się bo zawaliłam po całości. 
Chcę jednak, abyście byli cierpliwi i czekali na nadchodzące posty

Wyczekujcie moi kochani. 
Wasza Lave~ <3 


40 komentarzy:

  1. Rozumiem twoją sytuację. Tym bardziej nie jestem w stanie być na Ciebie zła, to by było okrutne. Trzymam kciuki, żeby wszystko potoczyło się po twojej myśli. Bądź silna dla siebie i swoich bliskich, ale przede wszystkim dbaj siebie.
    A co do Monsta X to popieram to całym serduszkiem. Brakuje mi dobrych reakcji z tym zespołem na polskim podwórku, więc jestem podekscytowana. Dużo pozytywnej energii do pisania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci i postaram się jednak mimo tych problemów być jak najczęściej obecną na blogu, dodawać posty i pisać z Wami.
      No i cieszę się, że pomysł z Monsta X Ci się spodobał. Ja również uważam, że jest mało reakcji z nimi, dlatego postanowiłam to zmienić!

      Usuń
  2. Z monastax nwm nigdy nie słuchałam, a z sprawa rodzinna...Znam to niedawno moj tata się wyprowadził i moja mama jest samaa z 3 córkami nasz tata nas poprostu olal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie miałaś okazji słuchać tego zespołu bardzo Ci ich polecam. Mają wspaniałą muzykę od debiutu. Trespass, Hero, Rush, All In, Fighter czy teraz Beautiful, które zostało wydane miesiąc temu no i wszystkie albumy od pierwszego do najnowszego są naprawdę warte przesłuchania. Także polecam Ci ten zespół!
      A co do problemów rodzinnych również Ci współczuję i domyślam się co czujesz. Będę trzymać kciuki, aby było u Ciebie jak najlepiej <3

      Usuń
  3. Nie przepraszaj. Nie można przepraszać za to, że ktoś zrobił Ci krzywdę, a Twoje rany po tym krwawią i potrzebują czasu, aby się zagoić.
    Bardziej od Twoich prac liczysz się Ty.
    Trzymaj się i rośnij w siłę. Oby Tobie i ludziom, których kochasz zabrakło powodów do cierpienia i zmartwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich słów ostatnio mi brakowało. Dziękuję, że je napisałaś, bo każde takie słowo wiele dla mnie znaczy i dlatego dzięki takim komentarzom wiem, że mogę napisać tutaj wiele rzeczy <3

      Usuń
  4. Rozumiem jak to jest mieć nieprzyjemną atmosferę w rodzinie :/
    Życzę Ci z całego serduszka żeby się wszystko dobrze ułożyło ;*
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrócę szybciutko z nowymi postami i wynagrodzę Wam tą moją długą nieobecność!

      Usuń
    2. Trzymaj się kochana💗

      Usuń
  5. Kochana mama nadzieje , że wszystko już jest ok💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadome, że problemy rodzinne są dla Ciebie wielkim utrudnieniem w pisaniu, szczególnie iż pewnie mieszkacie wszyscy pod jednym dachem i jak wspomniałaś mieliście dobry kontakt. Fakt, że brakowało mi Twoich postów to i tak z cierpliwością czekam na okres kiedy na spokojnie będziesz mogła coś dodać.
    Z chęcią zobaczyłabym też Monsta X, bo również ostatnimi czasy to jeden z lubianych przeze mnie zespołów.
    Trzymaj się i życzę Ci jak najszybszej poprawy stosunków z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie każdego dnia nie ma spokoju i codziennie coś się dzieje czy wychodzą całkiem nowe fakty, które dołują jeszcze bardziej człowieka.
      Jest mi naprawdę głupio, że ostatnio rzadko coś się pojawiało, ale bardzo chcę to zmienić. Dlatego też cieszę się, że pomysł z Monsta X i Tobie przypadł do gustu! Wiem, że im więcej Was popiera ten pomysł tak mogę go wprowadzić w życie.
      No i dziękuję Ci jeszcze raz. Będę dawać małe nowinki co i jak u mnie w nadchodzących postach~

      Usuń
  7. Jejku, współczuję. Jestem bardzo wrażliwą osobą dlatego wiem jak może być Ci ciężko. Tak naprawdę chciałabym żeby każdy mógł żyć w szczęściu i bez problemów. Gdy widzę jaką niesprawiedliwość często po prostu w głowie mi się to nie mieści. Ale niestety często jest tak, że nie mam na to wpływu.
    Co do zachowania brata, kiedyś sama się tak zachowywałam i nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo ranie innych. Na szczęście opamiętałam się i od ponad trzech lat jestem zupełnie inną osobą z czego się cieszę, bo byłam naprawdę straszna. Dlatego mam nadzieję, że Twój brat też w końcu zrozumie co zrobi źle.
    Chciałabym Ci jakoś pomóc, ale w takiej sytuacji jestem bezradna. Jedynie mogę wesprzeć Cię słowami i swoją obecnością tutaj <3 Jestem z Tobą całym sercem!
    Kolejna sprawa to reakcja z Monsta X. Oczywiście jestem za! Uwielbiam ten zespół także ucieszy mnie reakcja z nimi :)
    Ale najbardziej wyczekuje rozdziału 24/7=heaven or hell?. Polubiłam to opowiadanie, więc się cieszę, że nie cały czas działasz i nie masz zamiaru tego zawieszać.
    Ostatnia sprawa to muszę powiedzieć, że uwielbiam Tae na dołączonym gifie. Tak idealnie wygląda... Jak on to robi? Jednocześnie tak uroczo i przystojnie... Ja nie mogę po prostu :D
    Na końcu jedynie dodam, że będę wyczekiwać Twoich kolejnych prac, a także, że życzę Ci powodzenia i wszystkiego co najlepsze, bo na to zasługujesz!
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem życie bywa mega niesprawiedliwe i jak patrzy się na to co się dzieje wokół to odechciewa się wszystkiego. Będąc szczerą i jeszcze tutaj tego nie wyznałam, ale przez to wszystko co się dzieje nabawiłam się dość silnej nerwicy połączonej z małą paranoją i wbijałam sobie wiele rzeczy do głowy przez co w pewnym momencie prawie zaszkodziłam samej sobie. Gdyby nie słowa mamy myślę, że dzisiaj byłoby o wiele gorzej.
      Mój brat... nie przypomina mojego brata. Jego zachowanie sprawia, że czuję jakbym nie miała brata i naprawdę mi brakuje dawnego jego. Dziewczyna się pojawiła i wszystko się poprzewracało i przewraca się nadal.
      I to wsparcie jest dla mnie naprawdę wszystkim co sprawia, że moje serduszko pęka z radości. Jest to dla mnie coś cennego <3
      Cieszę się, że i Ty popierasz pomysł z Monsta X!
      Nie nie! Nie miałabym zamiaru zawieszać 24/7=heaven or hell i właśnie pamiętam jak bardzo wyczekiwałaś każdego rozdziału, który dodawałam dlatego i czwarty wstawię niebawem.
      Haha Tae to taki promyczek nasz kochany, który co by nie robił byłby nieziemski :D
      Dziękuję Ci jeszcze raz! I ja także Cię pozdrawiam bardzo ciepło kochana <3

      Usuń
  8. Będziemy cierpliwi bo warto czekać na Twoje prace ☺️ A co do prywatnych spraw to przede wszystkim TY powinnaś uzbroić się w cierpliwość. Z czasem na pewno wszystko się ułoży jednak teraz, razem z rodzina, musicie wytrzymać ten trudny okres. Życzę Ci jednak dużo siły i wiary ma to ze wszystko się ułoży bo na pewno tak będzie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww dziękuję Ci za to! To było bardzo kochane z Twojej strony. Wrócę jak najszybciej i nawet podczas tego małego rodzinnego kryzysu staram się tworzyć <3

      Usuń
    2. To bardzo dobrze! Pamiętaj, ze zawsze masz nas i zawsze znajdzie się osoba, której będziesz mogła się wygadać ❤️

      Usuń
    3. Ja już się oferuje jakby co XD

      Usuń
  9. Sama coś wiem na temat tej nieprzyjemnej atmosfery w rodzinie. Trzeba mieć nadzieję, że wszystko się ułoży. Pomysł z Monsta X baaaaardzo mi się podoba i to prawda , że brakuje dobrych reakcji z nimi.
    Pozdrawiam Cię i trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie mam nadzieję na coś lepszego i dziękuję, że o tym napisałaś.
      Również cieszę się, że i Ty popierasz dodanie Monsta X do bloga i nie pozostaje mi nic innego jak zacząć z tym działać!
      Dziękuję i również Cię pozdrawiam!

      Usuń
  10. Omo, kochanie współczuję.
    (Tak sarkastycznie to brzmi, przepraszam :'))

    Mniej więcej podejrzewam co czujesz, bo u mnie w domu też ostatnio się źle dzieje, aczkolwiek staram się być dobrej myśli.

    Bardzo chciałabym Ci pomóc, bądź jakoś doradzić, jednak obawiam się, że patrzenie na świat z perspektywy dziecka jakim jestem ja i z perspektywy kogoś starszego ode mnie, raczej nic dobrego, by nie wynikło.

    Wspieram Cię duchowo, żeby Twoje dni rozjaśniało słoneczko i wszystko zaczęło wychodzić na prostą drogę.

    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same Twoje słowa znaczą dla mnie naprawdę wiele i chciałabym Wam wszystkim osobiście podziękować za to cudowne wsparcie, którym mnie obdarowujecie.
      Dziękuję Ci i ja także pozdrawiam Cię cieplutko <3

      Usuń
  11. Dziękuję Ci bardzo za zaufanie, jakim obdarzyłaś nas, czytelników. Jestem pod wielkim wrażeniem, bo nie każdy by się na to zdobył <3
    Sytuacja, w której się znajdujesz na pewno musi być bardzo trudna i bardzo ci współczuję. Ja też miałam w pewnym momencie nieciekawą sytuację w domu, ale tylko przez chwilę, więc nie mam pojęcia, jak się możesz czuć, ale wiedz, że jestem z Tobą :3
    Co do Monsta X, jestem jak najbardziej za :3 Sympatyczni chłopcy, fajne piosenki, czego chcieć więcej? XDD
    Trzymaj się ciepło i nie daj się. Wiem, że dasz radę przez to przejść ;* <333
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że Wam ufam. Jestem tutaj z Wami taki długi czas i wiem, że naprawdę mogę liczyć na takie osoby jak Wy <3
      Bywa ciężko, naprawdę mega ciężko. Czasem nawet olewam samą siebie i pocieszam mamę czy siostrę młodszą bo ja ogólnie zostawiam siebie na samym końcu, wolę pomóc innym niż sobie.
      I jestem bardzo szczęśliwa, że pomysł z Monsta X podoba Ci się! W takim razie już jestem pewna na 100%, że pojawią się oni tutaj na blogu!
      Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam Cię także ciepło <3

      Usuń
  12. Ja dosyc czesto wchodze na Twojego bloga i czytam reakcje,bo bardzo mi sie podobaja.Co do sytuacji w Twoim domu to moge tylko trzymac kciuki aby wszystko sie dobrze skon czylo .Bardzo bym prosila o reakcje Cross gene jesli dasz rade ,jesli nie to nic sie nie stanie.Trzymam kciuki ,trzymaj sie cieplo kochana.Lilith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, nie robię tutaj reakcji z Cross Gene chociaż zespół znam i naprawdę bardzo wielbię. Aczkolwiek nie robię z nimi reakcji, mam nadzieję, że się nie pogniewasz na mnie D:
      Dziękuję Ci za te miłe słowa <3

      Usuń
  13. Smutne... Mam nadzieję że to wszystko się ułoży i wróci do normy... Nie załamuj sie! Proszę! Bądź silna! Hwaiting!


    Co do częstego pojawiania się MONSTA X, jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepraszaj :) bedziemy cierpliwie czekac na kolejne posty a gdy one sie pojawią bedziemy czytac je z ogromnym usmiechem. Nie martw sie i pamietaj ze za kazdą chmurą swieci slonce <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bądź silna moja ulubiona autorko! <3 Trzymam kciuki żeby wszystko u Ciebie się ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie .ze sie nie gniewam.)).Nie martw sie slonko ,glowa do gory..Wszystko bedzie o.k.Lilith

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh.. Długo tu nie zaglądałam. Przesyłam serduszka, motylki, kwiatuszki, puchate kotki i inne urocze rzeczy [i taki duży tulasek jako gest wsparcia :D]
    Wiem jak to jest kiedy w domu się nie układa.. wszystko wokół wtedy traci sens. Ale nie można poddawać się temu depresyjnemu stanowi [Not Today ;)] w którym się wtedy człowiek znajduje! Trzeba działać! C: [bynajmniej w moim przypadku robienie czegokolwiek pomaga] Tak więc mam nadzieję że pisanie dla nas odrywa cię trochę od smutków i przykrość ^^ Trzymam kciuki żeby wszystko się ułożyło u Ciebie :)
    Dużo się uśmiechaj i rób to co kochasz!
    Pozdrawiam :D
    ( szkoda że nie da się wstawiać zdjęć bo bym wkleiła TaeTae jak robi serduszko <3 )

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey Lave! Co słychać? Nie wiem, czy przeczytasz moją wiadomość, ale mam nadzieję, że wszystko w porządku u Ciebie. Trzymaj się i pozdrawiam gorąco! Chciałam Ci to napisać, po prostu, żebyś wiedziała, że nadal tu jesteśmy.
    Fighting!

    OdpowiedzUsuń
  19. Może to co teraz napiszę nie poprawi Ci humoru, ale jest mi bardzo przykro z powodu Twoich problemów i mam nadzieję, że Twój brat będzie taki jak dawniej. Jeśli chodzi o nadchodzące posty jestem na tak, tak samo jak za wprowadzeniem Monsta X na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy wracsz i jak sie masz?😭💞

    OdpowiedzUsuń
  21. Wróć do nas jak najszybciej! ;) Wiele osób tutaj nadal zagląda i czeka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy jeszcze wrócisz? Już zaczyna się 3 miesiąc odkąd wtawiłaś tego posta a dalej nic. Mam nadzieję, że niedługo wrócisz oraz, że sytuacja w rodzinie się ustabilizowała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Martwię się tak długo cie nie ma <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Tęsknie za Twoimi postami :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się doczekać ! :3 Kiedy dodasz coś nowego!
    I nie smuć się niestety są takie sytuacje w życiu i tego nie zmienisz:<

    OdpowiedzUsuń