niedziela, 16 kwietnia 2017

Wesołego jajka!


''Wesołego jajka, 
aby święta były dla Was niczym bajka.
Pysznych darów z koszyczka wielkanocnego, 
oraz ducha pogodnego.
Na stole samych pyszności, 
jak i dom pełen gości!
udanego dla Was Mokrego Poniedziałku Lanego, 
no i oczywiście z okazji Świąt Wielkanocnych wszystkiego najlepszego  
dla Was moi kochani i nie pozwólcie, abyście zostali wodą całkowicie oblani!''



Chociaż rymowane wierszyki piszę od czterech lat tak nie wiem czy jestem w tym dobra, jednak chciałam tym razem inaczej zacząć życzenia i mam nadzieję, że mi się to udało! 
Życzę Wesołych Świąt wszystkim tutaj, którzy są ze mną i wiecie jak bardzo jestem Wam wdzięczna za tą obecność mimo mojego czasem kruchego braku czasu. 
Mam nadzieję, że te Święta Wielkanocne mijają Wam wszystkim dobrze? Pamiętajcie, aby nie dać się jutrzejszego dnia, ale i Wy nie szczędźcie wody na swoich bliskich~! 
Trzymajcie się moi kochani i wyczekujcie nowych postów ode mnie! 

Wesołego jajka! <3 

2 komentarze: