piątek, 23 grudnia 2016

Merry Christmas!★


Cóż, wiem, że powinnam to zrobić dopiero jutro, aczkolwiek kocham ten czas w roku tak mocno, że nie mogłam czekać z życzeniami do jutra, chcąc zrobić to już dzisiaj, ponieważ o ile pamiętam zawsze pisałam życzenia na blogu dzień przed Wigilią. 
Życzenia chciałam złożyć nie tylko osobom, które są dla mnie bliskie i z którymi piszę na co dzień czy przebywam od czasu do czasu. Osobami bliskimi jesteście dla mnie także Wy, moi kochani czytelnicy, którzy mają specjalne miejsce w moim sercu, każdy z osobna. 
Ten kończący się już 2016 rok przyniósł mi wiele niespodzianek, aczkolwiek także nieco smutku choć przypominając sobie wszystko co się zdarzyło więcej było chwil radości. 
Wraz z rodziną udało nam się przeprowadzić do miasta, w którym mieszka cała nasza rodzina i trudne to będzie do uwierzenia, aczkolwiek te Święta będą szczególnie specjalnie, ponieważ będą to pierwsze Święta od prawie dwudziestu jeden lat, które spędzimy razem, jako cała rodzina. Musiałam czekać prawie dwadzieścia jeden lat na ten moment i chociaż jestem twarda na zewnątrz w środku jestem miękka jak galareta i całe emocje ukazują się gdy jestem choć chwilę sama. 


Również wielką niespodzianką była dla mnie ta rosnąca liczba wyświetleń na blogu czego w życiu się nie spodziewałam i nie sądziłam, że kiedykolwiek zobaczę tak dużą liczbę i tylu czytelników, którzy są ze mną i dziękuję każdemu z osobna za tą miłość do moich postów, do bloga i do wszystkiego. 
Chciałam Wam zatem życzyć spokojnych, udanych, szczęśliwych, zdrowych, pogodnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Spędźcie je kochani ze swoimi najbliższymi osobami bo nikt nie jest tak ważny i bliski naszemu sercu jak rodzina oraz przyjaciele. Życzę Wam dużo prezentów pod choinką. Dużo uśmiechu na twarzy i aby nie znikał on przez całe Święta aż do Sylwestra a nawet i dalej. Smacznego karpia i wszystkich innych wigilijnych potraw na Waszych stołach. Życzę Wam spełnienia Waszych najskrytszych marzeń, tych wielkich oraz tych małych i mam nadzieję, że spełnią się one jak najszybciej.
Dziękuję Wam, ze jesteście ze mną już tak długi czas. To znaczy dla mnie tak bardzo wiele, że nawet gdybym chciała nie wiem jak mogę podziękować Wam kilkoma słowami jak nawet nie mogę zrobić tego jednym, ponieważ dajecie mi ogrom radości.
Obiecuję, że nadchodzący 2017 rok także będzie zapełniony nowymi postami. Szykuję także nowy wygląd bloga od początku stycznia i będzie mnóstwo nowości! 
Wyczekujcie także kochani na posty, które pojawią się w najbliższym czasie a jak widzieliście czeka na Was scenariusz z Kookim, który mam nadzieję uda mi się dodać w Święta. 
Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego co najlepszego i Wesołych Świąt moi kochani! Kocham Was mocno 


9 komentarzy:

  1. Tobie i twojej rodzinie oraz przyjaciołom również Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku <3
    Przedewszystkim życzę ci z całego serca by wena cię nie opuściła w nowym roku oraz w żadnym innym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww dziękuję Ci ślicznie i wzajemnie kochana! <3

      Usuń
  2. My tez ci bardzo kochamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i szczęśliwego Nowego Roku 😘 uwielbiam Twojego bloga 😍 czytam go juz któryś raz z rzędu 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie i wzajemnie! <3 I dziękuję także za te kochane słowa, wiele to dla mnie znaczy <3

      Usuń