środa, 22 czerwca 2016

PLAY BTS #2!

Pamiętacie kiedy pierwszy raz robiłam tego typu grę, w której musieliście wybrać tylko jedno z dwóch? pomyślałam dziś, że zrobię tego i drugą część, aby oprócz reakcji i scenariuszy od czasu do czasu pojawiało się coś innego, przy czym mam nadzieję będziecie mogli bawić się równie dobrze jak i przy dwóch wcześniej wymienionych rzeczach, które dodaję! 
Na fanpage'u wspomniałam dzisiaj, że szykują się dwie nowe reakcje oraz scenariusz z Sugą i myślę, że nowa reakcja powinna pojawić się jeszcze przed końcem tego tygodnia. 
A teraz nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do udziału drugiej części gry i mam nadzieję, że będziecie bawić się przy tym dobrze! 



1.Wolałabyś, aby V oświadczył Ci się na koncercie BTS czy aby J-Hope przygotował dla Ciebie niespodziankę, spędzając z nim noc a nad ranem zadałby pytanie czy za niego wyjdziesz? 

2.Wolałabyś, aby Jin zapytał o Twój numer telefonu podczas fanmeeting'u czy wpaść na ulicy na Sugę, który miałby na twarzy maskę i na początku nie wiedziałabyś na kogo tak naprawdę wleciałaś, lecz Suga rozpoznałby Cię od razu podczas ich spotkania z fanami, o czym powiedziałby Ci w sekrecie? 

3.Wolałabyś iść przez ulicę z Kookim przebranym za Iron Man'a wydając okrzyki bohatera czy być w basenie z Jimin'em i być świadkiem jak podczas pływania gubi w wodzie swoje bokserki? 

4.Wolałabyś sytuację, w której utkwiłabyś z Rap Mon'em w saunie a ten miałby niecne plany wobec Ciebie, czy wolałabyś utknąć w windzie z V, z którym zasnęłabyś w środku, będąc w objęciach i obudzilibyście się rano kiedy pomoc przyszłaby, aby Was wyciągnąć? 

5.Wolałabyś usłyszeć z ust Hobiego, że nie potrafi bez Ciebie żyć czy dostać list z tekstem piosenki od Sugi, który byłby zakochanym anonimem w którym wyznałby swoją miłość do Ciebie? 

6.Wolałabyś po długiej nieobecności Jimin'a, który był z chłopakami na trasie koncertowej powiedzieć mu, że za nim tęskniłaś i móc przeżyć z nim swój pierwszy raz, będąc pod wpływem silnych emocji czy stchórzyć przed pierwszym razem z Kookim, który miałby te same odczucia co Ty wobec całej sytuacji? 

7. Wolałabyś, aby V zrzucił na Ciebie balon z wodą, będąc zmoczoną jak kura po deszczu, czy aby Rap Mon strzelił Ci w pośladek z pistoletu na kulki? 

8.Wolałabyś zostać przyłapaną przez Hobiego podczas kiedy byłabyś wpatrzona w jego usta czy abyś to Ty przyłapała Sugę, który niechcący podglądałby Cię jak zdejmujesz z siebie bieliznę? 

9.Wolałabyś powiedzieć nieprawdę Jimin'owi, aby nie sprawić mu przykrości czy aby Rap Mon powiedział nieprawdę Tobie a podczas jego rozmowy z chłopakami dowiedziałabyś się, że skłamał wobec Ciebie? 

10.Wolałabyś sytuację, w której nie znałabyś BTS, ale podczas wyprawy do Korei wpadłabyś na Jin'a, zakochując się w nim od pierwszego wejrzenia nie wiedząc, że chłopak jest sławny czy móc zostać zauważoną przez V podczas koncertu, który ukradkiem podałby Ci adres gdzie mogłabyś go znaleźć po koncercie, chcąc się z Tobą spotkać chociaż na chwilę? 

9 komentarzy:

  1. 1.V
    2.Cukr
    3.Kusząca ta druga opcja ( ͡° ͜ʖ ͡°)...ale jednak Kookie~
    4.V
    5.Suga
    6.Jimin,tu już nie mogę Ci odmówić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    7.Rape Mon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    8.Hobi
    9.Jimin
    10.V (NO JAK MOGŁABYM ICH NIE ZNAĆ?PRZECIE TO MOJE DZIECI SO)
    Z niecierpliwością czekam na nowe wpisy! *uzależniona ale się oszukuje*
    Hwaiting!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się pobawię :D
    1. J-Hope <3 (wewnętrznie krzyczę: TAK!!!)
    2. Suga ^w^
    3. Jimin (..ja nic nie widziałam :P )
    4. RapMon (uff.. duszno mi)
    5. J-Hope <3
    6. Jimin (chodź tu do mnie.. Aww.. ;D)
    7. V (czekaj no niech ja znajdę kran i wiadro to się doigrasz ;> )
    8. J-Hope.. a może Suga.. nie umiem się zdecydować *.* ah te dylematy :/
    9. I tu był naprawdę ciężko ale ostatecznie RapMon
    10. Jin ( Witaj przystojny nieznajomy ;) )

    No i się pobawiłam :) fajnie było ^^
    Chce więcej! Prrooszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź jest tylko jedna ... V

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. V
    2. Jin
    3. Kookie
    4. V
    5. Suga
    6. Kookie
    7. V
    8. Suga
    9. Rap Mon
    10. Jin
    Świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. HOPIŚŚŚ MA LOVE! <3
    2. Jin, ty podrywaczu XD <3
    3. Taa, kuszący Jimin, ale jednak Ciastek XD
    4. ... Rapmon! XD *coś się gorąco zrobiło...ekhm*
    5. Hopiś (again)
    6. Noniemogęno Jimin, wygrałeś XD
    7. V (Kulki z takiego pistoletu są cholernie bolące XDDD Coś o tym wiem)
    8. Suga, no bo ten... *NIE MAM WYTŁUMACZENIA, ALE ME GUSTA*
    9. Rapmon, nie potrafię kłamać, potrafię wybaczać... Trochę.
    10. Jin, come to ma city XD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha co do siódmego punktu również coś o tym wiem, dlatego kiedy przypomniałam sobie to bolesne doświadczenie z pistoletu na kulki postanowiłam je tutaj dodać. Dzisiaj się z tego śmieję, lecz wtedy nie bardzo chciało mi się z tego żartować XD

      Usuń
  6. Excuse me? Mogę link do pierwszej części? + kocham cię i tego bloga XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww nie ma sprawy! proszę bardzo http://bulletproof-boys-scouts.blogspot.com/2015/12/play-bts.html

      I dziękuję Ci bardzo! <3

      Usuń
  7. Fajna zabawa :D
    1.V
    2.Jin
    3.Ciastek xD
    4.V
    5.Suga
    6. ciastko 🍪 :3
    7.V
    8.Suga, ciekawi mnie jego opinia xD
    9.Rapmon
    10 . Ji ^^

    OdpowiedzUsuń