piątek, 13 maja 2016

Reakcja BTS : Kiedy ich bliski przyjaciel niechcący uderza pięścią ich dziewczynę

JUNGKOOK

Jungkook nie udawałby, że to co zobaczył mocno go zdenerwowało. Mimo, iż ten, który niechcący uderzył jego dziewczynę był jego przyjacielem, Kookie na pierwszym miejscu miałby Ciebie, choć przyjaciel wcale nie był mu obojętny. 
Chłopak odepchnąłby swojego przyjaciela od swojej dziewczyny nie chcąc, aby do niej podchodził. Chwyciłby Cię za dłoń patrząc ze zmartwieniem na Twoją twarz, tuląc Cię do siebie i głaszcząc czule po głowie, po czym ze łzami w oczach zerknąłby w stronę bliskiego dla niego przyjaciela, mówiąc : 

-Co do cholery myślisz, że robisz? jesteś moim przyjacielem.... prawdziwy przyjaciel nie powinien dopuścić, aby takie coś miało miejsce... nawet jeśli to był zwykły przypadek - chłopak spojrzałby na niego chłodno i wiedział, że przez pewien czas potrwają między Kookim a jego bliską osobą ciche dni. 


TAEHYUNG

Taehyung z ledwością powstrzymałby się, aby nie zrobić tego samego osobie, którą nazywał przyjacielem. Tae z zaciśniętymi zębami podszedłby do chłopaka nie mogąc zapomnieć o tym co przed chwilą zobaczył i przycisnąłby go ściany, szarpiąc go delikatnie za skórzaną kurtkę patrząc prosto w jego oczy, i swoim zwykle niskim tonem głosu oznajmiłby : 

-Nie chcę... kiedykolwiek widzieć.... że zrobiłeś to ponownie... zawsze dawałem Ci rady na wszystko co chciałeś, teraz dam Ci jedną od siebie - Tae zbliżyłby się do jego ucha i dokończyłby słowami - zapamiętaj moje słowa bo drugi raz ich nie powtórzę - puściłby jego kurtkę z zaciśniętych pięści i podchodząc do Ciebie, dysząc jak gdyby był po długiej bójce ucałowałby Cię w czoło chcąc od tego momentu być chłopakiem dającym Ci bezpieczeństwo jak najlepiej potrafi... nawet jeśli chodzi o przyjaciół. 

JIMIN

-Spróbuj zrobić to jeszcze raz.... wtedy nie będę w stanie Ci tego wybaczyć... do końca życia - Jimin nie chciałby bawić się w pokazywanie swojej złości. Chciał załatwić wszystko na spokojnie, jednak w jego sercu pojawiła się mała blizna, która zawsze będzie przypominać mu moment, w którym jego przyjaciel, nawet niechcący podniósł rękę na jego dziewczynę, która była największym skarbem Jimin'a. Chłopak w myślach chciałby, aby jego przyjaciel przepraszał za to za każdym razem kiedy spoglądaliby sobie w oczy, nie chciałby nawet na moment zostawiać Cię samej i stałby się opiekuńczy tak jak jeszcze nigdy dotąd, aby tylko móc chronić tą osobę, której serce bije wraz z rytem bicia jego serca. 

NAMJOON

Namjoon w przeciwieństwie do innych członków zespołu zareagowałby nieco gwałtownie nie myśląc nawet na moment, aby przestać. Chciałby oddać mu dwa razy mocniej i pokazać, że nikt nie ma prawa podnosić ręki na jego dziewczynę i nie obchodziłby go to, że stało się to przypadkiem. Jego przyjaciel chcąc wyjaśnić wszystko Namjoon'owi zostałby odrzucony, gdyż Rap Mon odczuwałby duży ból w środku czując się ''zdradzonym'' przez przyjaciela. 

-Odsuń się..... zrób to o co Cię proszę i odsuń się... proszę - Namjoon błagałby, aby bliska jego osoba mogła na dłuższy czas zostawić go w spokoju. Wiedział, że zawsze może polegać na swoim przyjacielu, ale byłby zły wiedząc, że jego dziewczyna została uderzona właśnie przez niego. 

HOSEOK

-Zapłacisz za dzisiejszy incydent jeśli jeszcze raz zobaczę Cię obok niej, rozumiesz? - Hoseok byłby opanowany lecz stanowczy nie chcąc pokazać, że może od tak po prostu wybaczyć mu to co zrobił jego dziewczynie, którą zawsze chciał chronić jak najlepiej, aby nie doszło do sytuacji takiej, którą widział na własne oczy. Byłoby mu ciężko myśleć o całej sytuacji. Z jednej strony był jego przyjaciel, z którym znał się od dawna, a z drugiej ukochana osoba, dla której dałby sobie wyrwać serce i nawet jeśli byłby zły na przyjaciela, gdyż ciężko byłoby mu wybaczyć to cale zajście, w głębi nadal uważałby go za kogoś z kim może rozmawiać o wszystkim. 

YOONGI

Yoongi podobnie jak Namjoon choć starały się kontrolować swoją złość, nie mógłby jednak powstrzymać się od uderzenia swojego przyjaciela prosto w twarz. Patrzyłby na niego z góry chcąc zrobić to ponownie jednak uznałby, że zapłacił za to co zrobił, a tłumaczenia, że to wszystko stało się pod wpływem jednej chwili go nie obchodziły. Uderzył najdelikatniejszą istotę jaka mogła istnieć, a tego nie mógł puścić nikomu płazem. Zanim Yoongi odszedłby z Tobą, podszedłby do przyjaciela mówiąc : 

-Nie wierzę, że byłem świadkiem takiej sytuacji... i że byłeś w tym Ty, pierwszy raz mam ochotę usiąść i płakać ze złości... zawiodłem się na Tobie - po czym na moment przymknąłby powieki, wstając i idąc nie odwracając się ani na moment.

SEOKJIN

Seokjin podobnie tak jak Hoseok nie chciałby pokazać zbyt gwałtownego zachowania, aczkolwiek nie zostawiłby tego w spokoju. Chciał mieć pewność, że od teraz kiedykolwiek będą się widywać, jego przyjaciel pierwsze zdanie będzie zaczynać przeprosinami i był gotów nawet wymóc to na swojemu najbliższemu kumplowi. 

-Guzik mnie obchodzi czy to stało się przypadkiem czy nie, w żadnym wypadku nie pozwolę, aby to stało się ponownie. Zraniłeś moją dziewczynę i wiedz, że należy jej się to, abyś przepraszał ją tyle razy, aż Ci wybaczy - nie pozostawiając żadnej możliwości powiedzenia czegokolwiek przez przyjaciela, chłopak oddalałby się od niego czując, że w środku zbiera się cała złość, którą wcześniej wstrzymywał. 

9 komentarzy:

  1. Ojej, znowu trudny temat... Aż korci by dowiedzieć się, co dalej! *^*
    Cieszę się, że znowu tyle piszesz, ranyyy <3 Kocham takie reakcje <3
    To co robisz jest wielkie, a moje zdanie już znasz *Q* Czekam na twoją książkę :D ^~^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, na książkę? w takim razie jeśli uda mi się w życiu dojść do tego celu, Wy, moi czytelnicy pomożecie mi w jej tytule <3
      Chciałabym wspinać się jeszcze wyżej, czując Wasze wsparcie moim marzeniem jest napisać tekst piosenki dla jednej z moich ulubionych grup. Wiem, że to brzmi śmiesznie, ale bardzo chciałabym móc napisać chociaż jedną piosenką dla zespołu, który kocham. Chociaż czasem mam momenty tej niepewności moich umiejętności, moje marzenia są głęboko we mnie i mam nadzieję, że chociaż jedno z nich kiedyś się spełni, być może i także te z książką <3

      Usuń
    2. Nie brzmi śmiesznie, ja będę trzymać kciuki, żeby ci się udało, a możliwości masz ogromne! *o*

      Usuń
  2. Wow ale super *w*
    Najbardziej podobała mi się reakcja Sugi.
    Pisz częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje reakcje są wspaniałe <3 Nie mogę doczekać się kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omo, nie mogę uwierzyć w to co właśnie przeczytałam.
    YoonGi, TaeTae oraz Kook...masakra.
    Sądziłam, że dojdzie do bójki u większości z chłopców, ale jednak nie ;)
    Cieszę się, że wróciłaś i że znów mogę czytać twoje cudowne prace ^^
    Reakcje świetne tak jak zawsze. Z niecierpliwością czekam na kolejne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. I co tu napisać ? To było po prostu hipermegaexstrazarąbiście fajne ! Czekam na więcej i życzę wneny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju....ponownie ciężki temat (nie mówię, że mi nie pasi, albo coś)
    Tak ja napisała A.R.M.Y ja również myślałam, że dojdzie tutaj do bójek (kuźwa od razu wojny, nie? :P). Ale wiesz co, kiedy ja bym dostała w twarz nawet przypadkiem...niech świat się mnie boi :P



    No to może ja dam takiego drugiego suchara? :P

    Dlaczego ściany się nie kłócą? '
    Bo międzny nimi jest pokój!


    Jeśli chcesz mogę być osobą, która będzie dawać za każdym razem jakiś żarcik :) Znam ich dość dużo :P
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Suga, mój men <333
    Była to ciekawa reakcja, podobała mi się ;3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń