piątek, 1 kwietnia 2016

Liebster Award VI


Jestem naprawdę wzruszona kolejną już nominacją do Liebster Award. Dziękuję za szóstą już nagrodę, a nominację otrzymałam od Rits u. Sama buzia mi się cieszy kiedy widzę ile osób jest tutaj ze mną, dziękuję Wam z całego serca 
A teraz pytania od Rits u : 

1.Co jest Twoją pasją? 
To co kocham chyba najbardziej na świecie - prowadzenie bloga o scenariuszach. Nie umiem się z tym rozstać odkąd w wieku 11 lat pierwszy raz miałam pomysł na scenariusz, który przypominał dawne czasy, jak rządził król i królowa, a zwykła dziewczyna była zakochana w księciu. Trudno uwierzyć, że ta pasja trwa aż do dzisiaj, kiedyś nie myślałam o tym poważnie, ale dziś już wiem, że bez bloga byłabym zwiędniętym tulipanem, którego korzenie zostały wyrwane. A tak zostałam szczęśliwym tulipanem, który przetrwał nawet zimę dzięki komuś, komu będę dziękować na zawsze. Dziś nie ma jej już przy mnie, nasze drogi się rozeszły, ale jeśli tu zagląda, czyta i chociaż robi to raz na jakiś czas, chcę aby wiedziała, że nigdy jej tego nie zapomnę, że mnie namówiła, bo była pierwszą, która zauważyła, że mam potencjał i widziała jak traktuję to poważnie. 

2.Podaj proszę jakiś twój ulubiony inspirujący lub motywujący cytat.
Cytat, który jest myślę, że bardzo znany wielu osobom "Wolałbym zginąć niż żyć bez żadnej pasji''. Te słowa Kookiego są dla mnie bardzo inspirujące.

3.W jakiego kraju kuchni gustujesz najbardziej?
Nie jestem pewna tak do końca, aczkolwiek kuchnia włoska bardzo mi smakuje, lubię niektóre potrawy Koreańskie, ramen to niebo w ustach~

4.Jaki tytuł nosi książka, którą ostatnio przeczytałaś?
Z braku czasu nie miałam okazji przeczytać żadnej książki, nawet przyznam, że nigdy mnie do tego nie ciągnęło, myślę, że powodem tego, że dziś nie lubię czytać jest szkoła. Nauczyciele za bardzo wmuszali czytanie, co zniechęciło mnie do lektur, książek. 

5.Oglądasz dramy? Jak tak to jakiego rodzaju są one najczęściej? Jeśli jednak nie, czemu?
Oczywiście, że oglądam dramy, bardzo je lubię. Lubię z gatunków romanse, komedie, czasem kryminalne, historyczne i romantyczne połączone z komedią. Z wielką chęcią mogę polecić Wam Cheer Up, Innocent Man, Shut Up : Flower Boy Band, Dream High, Man Who Came From The Stars, Werewolf Boy (film). 

6.Z czym wiążesz swój przyszły zawód?
Kiedyś w głowie miałam tylko języki obce, języki obce i języki obce. Do dzisiaj tak mam, ponieważ lubię uczyć się nowych języków, aczkolwiek niedawno zdałam sobie sprawę, że pisanie mocno mnie trzyma i jestem rozdarta pomiędzy byciem tłumaczem a pisarką i... chciałabym otworzyć schronisko dla zwierząt bądź pracować w nim. Zwierzęta to moja miłość, nie umiem im odmówić pomocy, a każde, które spotykam i jest bezdomne zabrałabym do siebie. Serce mi pęka kiedy muszę je zostawić i iść.. także jeszcze nie jestem do końca zdecydowana.

7.Największe marzenie w życiu?
Móc tańczyć i grać na gitarze, ale nie udało się niestety, w tym kierunku los mi nie sprzyjał.

8. Podchodzisz do tego co daje nam życie w negatywny czy pozytywny sposób?
Nie zawsze potrafię myśleć o czymś w pozytywny sposób, często nawet jeśli coś mam od życia mam odczucie, że nadal mi źle i wcale mnie nie cieszy wiele rzeczy, aczkolwiek... staram się zmienić to w jaki sposób patrzę na wszystko, bo przecież nie wszystko musi być tylko w negatywnym stopniu widziane, dlatego powoli zaczynam bardzo doceniać to co mam na jak najbardziej pozytywny sposób.

9.Najsłodsze kłamstwo czy gorzka prawda?
Wiele razy doświadczyłam oba na własnej skórze, dlatego wybieram gorzką prawdę.

10. Patrząc na super moce EXO, którą chciałabyś mieć? 
Chyba teleportację, chociaż telekineza też jest ciekawa.

11.Ulubiony gatunek muzyczny?
Cóż, na pierwszym miejscu K-pop, k-hiphop, czasem rock, dubstep i.. i to w sumie chyba tyle. 

Czy chciałabym kogoś nominować? w ostatnim czasie mój wolny czas to trzy godziny przed spaniem i gdyby nie to, na pewno częściej czytałabym blogi, więc na razie powstrzymam się z nominacjami, aczkolwiek mam takie na oku, na których byłam przeglądnąć scenariusze, które podesłali mi moi czytelnicy więc jestem pewna, że te blogi znajdą się następnym razem w nominacjach LIebster Award <3 

3 komentarze:

  1. Ciesze się, że Twój blog tryska teraz energią. Mam nadzieje że będzie się to rozwijać i pozytywnie na Ciebie wpłynie, powodzenia.

    Tokki

    OdpowiedzUsuń
  2. To my dziękujemy, że z Nami jesteś <3 Dziękujemy za wspaniałe scenariusze, reakcje, i wiele innych <3
    Pozdrawiam ciepło~

    OdpowiedzUsuń