wtorek, 23 lutego 2016

Reakcja BTS : Kiedy idziesz do ich domu opiekując się nimi gdy są chorzy

Mam nadzieję, że nie przeszkadzają Wam same reakcje Bangtanów, ale tak mi się to spodobało, że nie umiem widzieć końca tych serii. Bawcie się dobrze i przy tej reakcji kochani!~ 
W poście pojawi się skrót ''y/n'' co będzie oznaczać ''your name''. 


JIN


Jin poczułby się bardzo dotknięty oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa, faktem, iż zamiast spędzić dzień w wesoły sposób z bliskimi Ci osobami i bawić się dobrze Ty wybrałaś właśnie jego i opiekowanie się nim kiedy jest chory. W środku poczułby się niezręcznie widząc, że robisz wiele rzeczy za niego i nie chciałby, abyś każdą sekundę poświęcała tylko jemu, ale na zewnątrz pokazywał jednak jak bardzo jest szczęśliwy z Twojego pobytu w jego domu i nie czuł się samotny, bo Ty byłabyś cały czas przy nim. Jin zerkały przed siebie skupiając wzrok w jeden punkt i odezwałby się cichym, ochrypniętym głosem : 

-Wiesz, że wcale nie musiałaś przychodzić tylko po to, aby się mną zająć, ale... jestem szczęśliwy, że jesteś tutaj, dziękuję - nieco zawstydzony zakończyłby słowem ''dziękuję'' i uśmiechnął się szeroko a Ty usiadłabyś zaraz obok niego błyszcząc swoim nieziemskim uśmiechem, który był dla niego lepszy niż lekarstwo. 


SUGA

Suga mimo, iż był chory i leżał plackiem w łóżku pod trzema kołdrami poczułby bardzo ogromną ulgę tego, że tutaj byłaś i nawet podczas mocnego przeziębienia był pełny szalonych i diabelskich pomysłów. Widząc jak bardzo chciałaś pomóc mu we wszystkim po chwili wpadłby na pomysł, aby zrobić z Ciebie swoją mamę i chciałby czerpać z tego korzyść w zabawny sposób. Uniósłby głowę patrząc czy jesteś w pokoju, a kiedy zobaczyłby, że jesteś w innym pomieszczeniu zawołałby Cię w taki sposób, że przeraziłabyś się nie wiedząc co się dzieje. Kiedy Suga ujrzałby, że jesteś obok zamlaskałby mówiąc z uśmiechem : 

-Zaprowadzisz mnie do toalety? - zrobiły szeroki uśmiech złego i wrednego szatana a Twój wyraz twarzy zacząłby go bawić, przez co można byłoby mieć wątpliwości czy Suga aby na pewno był chory. 


J-HOPE

-Y/N GDZIE JESTEŚ?! Nie powinnaś mnie opuszczać nawet na krok! Jestem chory! Potrzebuję opieki, kolejnych leków i nowych paczek chusteczek zapachowych! Y/N! Zaraz wstanę i pójdę po Ciebie i nawet przeziębienie mnie nie powstrzyma! - J-hope wstałby z łóżka dla żartów trzaskając drzwiami co miało Cię przestraszyć, że coś się stało. Po chwili Hobi wyszedłby z pokoju tupiąc nogami i widząc, że idziesz udałby wielkiego aktora niczym w teatrze i padłby przed Tobą zaczynając coś mruczeć pod nosem na co Ty westchnęłabyś czując jak opuszczają Cię wszystkie siły, a widok Hopuśa w głębi duszy byłby dla Ciebie zabawny. 


RAP MON
(Umm... nie zwracajcie uwagi na jimin'a.. xd) 

Przez prawie całą chorobę jedyną rzeczą, którą robiłby Rap Mon byłoby spanie, chrapanie, jęczenie, znów spanie, spanie i spanie gdyż uznałby, że obowiązki jakie ciążyłyby na Tobie przez kilka dni jego choroby mogłyby przyprawić i Ciebie o gorączkę oraz migrenę, więc uznałby, że spanie uratuje Cię od jego wysokich standardów opieki nad nim, a Ty mogłabyś odetchnąć z ulgą. 


JIMIN

Jimin miałby na twarzy swój znany i cudowny promienny uśmiech wiedząc, że poświęcasz swój czas dla niego, aby pomóc mu jak najszybciej wyzdrowieć. Chim Chim podobnie jak Suga nieco wykorzystywałby to, że robisz wiele rzeczy za niego, ale okazałby nieco więcej litości i jedynie co chciałby to to, abyś mogła traktować go jak dziecko co było jego jedynym życzeniem i wiedział, że mu nie odmówisz - nie potrafiłabyś. 


V

Taehyungie patrząc na to jak dużo serca wkładasz w to, aby pomóc mu we wszystkim w czym tylko mogłaś czułby niesamowite motylki w brzuchu z powodu tego jak bardzo się starałaś i zostawiałaś na końcu swoje własne obowiązki, a jego były na pierwszym miejscu. 
Poprawiając mu poduszkę, która była w kompletnym nieładzie Tae chwyciłby Twoją rękę chcąc spojrzeć na Ciebie i bez wahania oznajmiłby : 

-Teraz przypomniałem sobie dlaczego tak bardzo się w Tobie zadurzyłem - i uśmiechnąłby się promiennie niczym wschodzące słońce na czystym niebie, a Ty miałabyś czerwone policzka przypominające zachód słońca. 


KOOKIE 

Kookie byłby nieco wstydliwy wiedząc, że opiekujesz się nim. Od zawsze był bardzo nieśmiały jeśli był blisko dziewczyn - nawet jeśli byłaś jedną z jego najbliższych osób. Chowałby się pod kołdrą kiedy byłabyś zbyt blisko i zachowywałby się zupełnie jak małe dziecko, które ucieka przed niedobrym i ohydnym lekarstwem, nawet zmieniałby ton głosu na bardziej dziecinny co tylko bardziej sprawiałoby, że Twoje serce robiło się miękkie i miałaś ochotę łapać go za policzka ciągnąc go za nie bez końca. 

~~~~~~

Mam również nadzieję, że będziecie tak samo kochać posty związane z GOT7 i 24K. Zdecydowałam się na to i chciałabym, abyście wspierali moje nowe pomysły~ 

12 komentarzy:

  1. Jak zwykle, uśmiałam się przy tym niesamowicie. Szczególnie reakcja Sugi, bezcenna. Oby tak dalej. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej :) Nie jestem jakąś nową czytelniczką bo czytam twojego bloga od dłuższego czasu, raz nawet próbowałam skomentowac ale Z niewiadomych powodów nie mogłam :'(
    Jednak teraz jestem i od razu mówię, że kocham twoje reakce i to że je wstawiasz nie jest dla mnie ani trochę uciążliwe :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych reakcji i od razu mówię że Kookiś złapał mnie za serce a Yoongiego najpierw bym zdzieliła szczotką a następnie postanowiła się zlitować. Taka zimna baba ze mnie :P
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo urocze, że mam taką sekretną czytelniczkę, jak w filmie sensacyjnym w pozytywnym znaczeniu oczywiście~ <3
      Pracuję też nad scenariuszem, trochę mi wstyd, że zajmuje mi to tyle czasu, ale jak to ja muszę wiedzieć, że to jest naprawdę ''coś'' więc myślę, że jeśli bardziej przyspieszę swoje ruchy dodam scenariusz bardzo prędko, aczkolwiek... ma ten on coś sekretnego, coś z czym jeszcze się nie spotkałam, mam nadzieję, że i nowy scenariusz będzie Ci się mocno podobać!

      Usuń
  3. JIN! TO JEST ZBYT KOCHANE @-@ Ty też dotknęłaś moje serce tym, przez Ciebie mam teraz pełną głowę Jina a jestem na lekcji i nie będę mogła się skupić, nie znoszę Cię ale Cię uwielbiam ❤
    Btw. ładny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww jak zawsze świetne. V oraz Jungkook mnie rozbroili. Potem J-Hope i Rap Monster. Jin również slodko tu się zachował. Natomiast Jimin i Suga...oj chłopcy chłopcy coś czuję że szybko wyzdrowiejecie XD
    Z niecierpliwością czekam na kolejne reakcje :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam urodziny 28 lutego, czy w tą niedzielę... Bardzo bym chciała kolejne reakcje BTS w tym dniu :) Wiesz taki świetny prezent urodzinowy ^^
    Jak każde Twoje reakcje i te są świetne :D
    Mam nadzieję, że niedługo pojawią się kolejne (nie poganiam oczywiście) bardzo lubię czytać Twoje scenariusze i w ogóle jestem ogromną fanką Twojego bloga! Jesteś chyba jedyną osobą, która ma taki przyciągający styl pisania :)
    Także...życzę dużo weny i mam nadzieję, że zaszczycisz mnie/Nas swoimi dziełami już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny? O jeju to ja już mam coś specjanego do dodania! tym bardziej na urodziny dla mojej czytelniczki ♡

      Usuń
  6. kolejna reakcja <3 \(^_^)/ wiwat Unnie i jej genialna Wena! *w tym momencie moja Wena posyła mi mordercze spojrzenie*No co?._. ..
    już mówiłam jak bardzo lubię twoje reakcje a ponieważ bts to mój UB zespół.. <3 <3 <3 moje serducho rośnie gdy je czytam :D posyłam uściski i życzę dużo inspiracji!
    ~Lusia
    p.s w końcu użyłam tego pseudo xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteem bardzo na na TAK jesli chodzi o GOT7 <3 24k tez bedzie milo zobaczyc :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, nie mam pytań, bo jak zawsze CUDOWNE, tylko... Co wyprawia Jimin na tym gifie Namjoona? xD

    OdpowiedzUsuń