czwartek, 28 stycznia 2016

Reakcja BTS : Kiedy przyprowadzają nie wasze dziecko z przedszkola do domu

~Jin~

Podczas kiedy Ty czekałabyś z utęsknieniem w domu za swoim kochanym cukiereczkiem, Twoja szczęśliwa mina szybko zamieniłaby się w rozczarowanie a kącik Twoich ust zacząłby poruszać się nerwowo kierując wzrok raz na Jin'a a raz na dziecko. Tłumacząc swojemu mężowi o co chodzi nie próbowałby się nawet tłumaczyć mówiąc : 

-A skąd ja miałem wiedzieć czyje to dziecko jest? Po prostu powiedziałem te imię, które Ty mi powiedziałaś i przybiegło to dziecko! 





~Suga~

Suga usiadłby na jednym z foteli kładąc rękę na podbródek i przez chwilę przyglądałby się dziecku stojącemu w Waszym salonie, patrząc jednocześnie na swoją ''z mordem w oczach'' żonę : 

-A..ale... - poddałby się z tłumaczeniem czegokolwiek i jedno Twoje spojrzenie starczyło, aby złapał za telefon dzwoniąc do przedszkola. 


~J-hope~

-Jak to odebrałem z przedszkola nie te dziecko co trze.... - zatrzymały się na chwilę zaraz biegając zdenerwowanym po salonie a jego zachowanie nie różniłoby się niczym od zachowania dzieci w przedszkolu - CZYLI TE WŁAŚCIWE DZIECKO JEST TERAZ GDZIEŚ SIEDZĄCE SAMOTNIE?!?! 


~Jimin~

Jimin orientując się jaką pomyłkę popełnił wcale nie pokazywałby po sobie żadnego zdenerwowania a jedynie co to śmiałby się na głos prawie płacząc przy tym i poprzez łzy byłby w stanie powiedzieć tylko : 

-Tak strasznie Cię przepraszam.. po prostu... nauczycielka na moment mnie zagadała no i ten... - i za moment zwinął się na dywanie jak kulka niczym jeżyk nie mogąc przestać się śmiać patrząc na to co zrobił nie zwracając uwagi, iż ma u Ciebie przypał.


~V~

Taehyung jak zwykle zabłysnąłby swoim zachowaniem nie z tej ziemi zachowując się tak jakby kompletnie nic się nie stało. Mając lizaka w buzi mówiłby jedynie oblizując usta przy tym : 

-Powiedziałaś mi, że miała ona jasne brązowe włosy i okulary na sobie - patrzyłby na trójkę dzieci, które przyprowadził do domu i idąc do kuchni krzyknąłby do Ciebie - wybierz sobie te właściwe! 


~Jungkook~

Kookie uroczo podrapałby się po głowie, chwyciłby butelkę z wodą i rozwalił się na kanapie udając niby zmęczonego z samego faktu, że musiał iść po dziecko i zapytałby : 

-Więc... mówisz, że to nie to dziecko? Możesz podać mi więcej szczegółów jak wygląda? - niechętnie, ale dodał - pójdę zaraz jeszcze raz i przyprowadzę te właściwie dziecko. 


~Rap Mon~

-Naprawdę? - patrzyłby na dziecko mówiąc kilka razy, że był pewny, iż wyszedł z tym właściwym przedszkolakiem, zmieniając zaraz zdanie, że małe dzieci wyglądają identycznie - cóż, powiedziałaś, że potrafię być jak słodycz... nic dziwnego, że przyciągam do siebie nie swoje dzieci. 
Westchnęłabyś głęboko będąc poirytowaną i obiecałaś sobie, że już nigdy nie pozwolisz Namjoon'owi odebrać dziecka z przedszkola. 


                                                                         *~~~~~~~~~~* 
Mam do Was pytanie. Powinnam zrobić tak jak uważam ja, ale jesteście czytelnikami i również powinniście wiedzieć oraz napisać o tym co sądzicie - co powiecie na to, aby do opowiadań z Bangtanami dołączyły dwa inne zespoły jak 24K oraz GOT7? prowadziłabym go wtedy z tymi trzema zespołami, bez których niestety ruszyć się nie umiem a że są to moje trzy ukochane grupy pomyślałam, że byłoby ciekawie gdybym pisała z BTS, 24K oraz GOT7. Chcielibyście tak? chcę wiedzieć jakie jest Wasze zdanie na temat mojego pomysłu~ 

20 komentarzy:

  1. TAK, CHCIELIBYŚMY!
    Oj bardzo <3 Chętnie bym przeczytała coś z 24K.
    Uwielbiam Twoje reakcje z BTS <3
    [dirty-breath]

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się buzia sama cieszy widząc, że chcielibyście coś z 24K. Myślę, że i wtedy GOT7 oraz 24 karatowe złota dołączyłyby do postów z BTS z zabawnymi reakcjami~ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK!!! Jak najbardziej TAK!!! Uwielbiam Got7! (może nie najbardziej na świecie, ale teraz to mam straszny problem z wybraniem tego "naj" xd)
    A co do reakcji... V mnie rozwalił. Nadal nie mogę się pozbierać XDD I J-Hope <3 "- CZYLI TE WŁAŚCIWE DZIECKO JEST TERAZ GDZIEŚ SIEDZĄCE SAMOTNIE?!?!"
    Buahahahaha xddd Uwielbiam to <333
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że tak bardzo lubię GOT7 i fajnie by było też z nimi zobaczyć wiele ciekawych reakcji oraz scenariuszy :) Cieszę sie w ogóle że po tak długiej przerwie wróciłaś już sie bałam że nic się nie pojawi na blogu , czekam na następne zarąbiste reakcje z BTS lub Got7 :3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK! TAK TAK TAK!!!! pewnie, że chcemy i to bardzo! <33 Dobrze, że coś takiego będzie, będzie więęęcej czytania!~

    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kyomini kiedyś pytała mnie czy nie chciałabym, aby na blogu było więcej zespołów. Z jednej strony chciałam, ale z drugiej byłoby mi ciężko bo bangtany to mój ulubiony zespół a od długiego czasu odczuwam, że należą też do nich 24K i GOT7, którzy nareszcie zapełnili moją listę trzech pierwszych miejsc. Więc cieszę się, że Kyomini dała mi taką myśl o innych grupach tutaj, ale tylko te trzy byłyby tutaj ciągle widoczne, to moje naj grupy~

      Usuń
  6. Boże czemu ja pomyślałam, ze BTS są zdolni do pomylenia swojego własnego, osobistycznego dziecka z kimś innym?...
    Świetna reakcja, czekam na więcej ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju super! (zresztą jak zawsze :) )
    Mam nadzieje, że kolejne reakcje, scenariusze pojawią się już niedługo, ponieważ ciężko czeka się na coś tak zajebistego :)
    Życzę weny do dalszego pisania oraz mam nadzieję, że znów Nas zaszczycisz swoim talentem ( i to już niedługo )
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolałabym żeby na tym blogu były tylko posty z BTS.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje opowiadania i reakcje są najlepsze <3 dodawaj ich jak najwięcej. Szczerze mówiąc za każdym razem gdy czytam coś Twojego jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu. Zawsze śmieje się do łez. Tak też było i teraz. V wygrał wszystko przyprowadzając 3 dzieci 😂 Kookie też był świetny. Czekam na następne reakcje i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem na tak, fajnie będzie jak będziesz pisać o zespołach które bardzo lubisz, czekam na coś takiego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo tak <3 czekam na 24K :D I jak zawsze świetne reakcję BTS :3
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem na tak! Uwielbiam 24K i GOT7 więc z wielką chęcią będę czekać na dalsze propozycje z innymi grupami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, jak zrobisz reakcje Got7 i 24K, tak samo cudowne jak wszystkie Twoje z BTS, oficjalnie będziesz u mnie blogiem number 1 <3 XD
    A reakcja cudowna, Cukier mnie rozwalił {a gif Namjoona wykończył xD}

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę napisz jakąś reakcję z Bangtanami. A jak będą jeszcze reakcje z Got7 i 24K to będę w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę doczekać się kolejnych reakcji. Byłoby świetnie gdybyś dodała też Got7 i 24K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och no proszę Cię napisz coś wreszcie. Czekamy miesiąc :/ może nie masz weny czas albo coś innego Ci wypadło. Nie zostawiłabyś Nas bez powodu,prawda? Cholernie teksnie za Twoimi scenariuszami prasą reakcjami z BTS... kurczę...wróć do Nas jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam do Was. Zdecydowałam się, że utworze karty z opowiadaniami z GOT7 i 24K i blog będzie o moich trzech ulubionych zespołach <3

      Usuń