środa, 11 marca 2015

''Jak zareagowałby Twój chłopak, gdyby zobaczył Cię w towarzystwie innego chłopaka''


~JIN~
Jako, iż jest to chłopak, który na zewnątrz jest łagodny jak baranek zaś w środku to twardy i zdecydowany zawodnik w 100% nie mógłby ukryć swojej zazdrości widząc Ciebie w pobliżu innego chłopaka. Nie chcąc robić zamieszania po prostu podszedłby delikatnie dając do zrozumienia rywalowi, że tylko Jin jest dla Ciebie stworzony. 


~SUGA~
Z początku mogłoby wydawać się, że Suga to chłopak, który kocha wyłącznie i tylko muzykę, aczkolwiek jeśli w grę wchodzi dziewczyna, jego ukochana nie darowałby temu, który zbliżyłby się do jego księżniczki. 


~J-HOPE~
J-Hope na początku pomyślałby sobie jedynie *co ma on, czego nie mam ja do cholery?!*  po czym szybko pozbyłby się swojego rywala, który podrywałby jego dziewczynę zamieniając wszystkie poważne rzeczy w żart i to przy swojej dziewczynie pokazując, że nie ma szans, aby jakikolwiek inny mężczyzna oprócz HoSeok’a, spojrzał na Ciebie. 


~RAP MONSTER~
Rap Mon zawsze wie jak imponować swojej dziewczynie, która zawsze patrzyłaby na niego z wielkim zachwytem. Rap Mon widząc jak obcy facet próbuje dotykać jego dziewczynę miałby ochotę rozszarpać go na strzępy….ale  dopiero po tym gdy wykonałby samodzielnie napisany utwór do swojej ukochanej i mógłby to zrobić przy wszystkich, aby wiedzieli, że jesteś tylko jego.


~JIMIN~
-Nie chcę być niegrzeczny, ale wydaje mi się, że przekroczyłeś limit czasu rozmawiając z moją dziewczyną – Jimin poruszałby brwiami kilka razy i posłałby spojrzenie typu *jeśli za moment stąd nie pójdziesz, źle to się dla Ciebie skończy* po czym mógłby triumfować z faktu pozbycia się rywala. 


~V~
Taehyung może wydawać się niedojrzałym mężczyzną, ale w rzeczywistości nie wahałby się powiedzieć do chłopaka, który podrywałby jego dziewczynę – Znikaj stąd albo dostaniesz takiego kopa w cztery litery, że nie pozbierasz się przez tydzień, obiecuję – po czym przytuliłby swoją ukochaną uśmiechając się cwaniacko do siebie.


~JUNGKOOK~
Młody udawałby, że wcale nie jest zazdrosny i aby nie robić przykrości swojej dziewczynie, dałby jej jedynie małego całusa w skroń odchodząc z zaciśniętymi pięściami i czerwonymi policzkami obmyślając mały plan zbrodni na obcym mężczyźnie.


Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły, mile widziane w komentarzach!

9 komentarzy:

  1. Jak idealnie ich znasz ^^ Cała prawda o chłopakach <3 Pozdrawiam ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to jest w sumie wymyślanie fanfic'ów jedynie i nie brałam tego pod ich charaktery czy to jacy są na codzień, chociaż co do niektórych tutaj z bangtanów pasują do dane opisy 8)

      Usuń
  2. ''Jimin mrugnąłby brwiami kilka razy'' czy na pewno tak miało być? Przepraszam jak źle zrozumiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie masz rację, popełniłam błąd, ale wniosłam poprawki więc wszystko powinno idealnie teraz grać ze sobą.

      Usuń
  3. Chim Chim i V najlepsi :P
    To może zrób co takiego,, Jak zareagowałby chłopak gdyby przypadkiem zobaczył Cię nagą" liczę na wyczepiste zachowania XD
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już było 8D

      Usuń
    2. Omo racja, to już było, teraz spojrzałam w swoje ''archiwa'' 8)

      Usuń
    3. po co patrzeć w archiwa jak to jest parę postów niżej.

      Usuń
    4. Nie zorientowałam się na początku w ogóle, dopiero jak zostało napisane, że takowy pomysł już został dodany i był on przetłumaczony to zobaczyłam, że naprawdę tak było, poważnie się nie zorientowałam, następnym razem będę musiała bardziej bacznie realizować każde napisane pomysły.

      Usuń