niedziela, 14 września 2014

Mini gra!


Postanowiłam razem z moją siostrą aby sprawić jakoś, że scenariusze zamówione przez Was kochani będą o wiele szybciej realizowane na moim blogu i oczywiście jeśli zdrowie w pełni mi na to pozwoli to wymyśliłyśmy wspólnie taką małą grę. 
Zasady tej mini gry polegają na tym, że : 
-w pierwszej kolumnie znajdują się wszystkie dni miesiąca i musicie wybrać tylko dzień swojego urodzenia.
-w drugiej kolumnie musicie wybrać tylko swój miesiąc urodzenia.
-zaś w trzeciej kolumnie wybieracie tylko swój ulubiony smak.
Kiedy wszystko złączycie razem czyli : Wasz dzień i miesiąc urodzenia oraz Wasz ulubiony smak złączycie to razem w jedno zdanie a w moim przypadku czy siostry wygląda to tak : 


HyunAh Kim
Dzień urodzenia : 18 - Jungkook
Miesiąc urodzenia : Styczeń - Śpiewa dla mnie...
Ulubiony smak : Cytrynowy - Ponieważ chce się ze mną umówić.
I wyszło : Jungkook śpiewa dla mnie, ponieważ chce się ze mną umówić. 

Min Yoon Gi
Dzień urodzenia : 28 - Jimin
Miesiąc urodzenia : Czerwiec - Droczy się ze mną...
Ulubiony smak : Karmelowy - Ponieważ jestem jego idealnym typem dziewczyny.
I wyszło : Jimin droczy się ze mną, ponieważ jestem jego idealnym typem dziewczyny.

Mamy nadzieję, że dość przejrzyście wytłumaczyłyśmy zasady tej gry i że weźmiecie w niej udział a chodzi tutaj o to, że z tego co Wam wyjdzie będzie łatwiej też napisać mi scenariusz i jeśli ktoś z Was trafi na swojego biasa (wtedy musicie napisać, że trafiliście na swojego biasa) to wtedy te scenariusze pojawiają się na blogu jako pierwsze, jeśli komuś nie uda się trafić na swojego ulubieńca wtedy po prostu napiszę scenariusz z osobą, którą podaliście wcześniej przy zamawianiu scenariusza (a jeśli ktoś wcześniej nie zamawiał opowiadania proszę abyście napisali imię swojego biasa w komentarzu) a jeśli nikomu nie uda się trafić na biasa wtedy scenariusze będą dodawane losowo.
Tak więc mamy nadzieję, że się połapaliście i mamy nadzieję, że choć niektórzy z Was wezmą udział w tej mini grze. 

DZIEŃ URODZENIA : 
1.V
2.J-Hope
3.Suga
4.Jungkook
5.Rap Mon
6.Jin
7.Jimin
8.V
9.J-Hope
10.Suga
11.Jungkook
12.Rap Mon
13.Jin
14.Jimin
15.V
16.J-Hope
17.Suga
18.Jungkook
19.Rap Mon
20.Jin
21.Jimin
22.V
23.J-Hope
24.Suga
25.Jungkook
26.Rap Mon
27.Jin
28.Jimin
29.V
30.J-Hope
31.Suga

MIESIĄC URODZENIA : 
Styczeń : Śpiewa dla mnie...
Luty : Zabiera mnie na ich (BTS) koncert...
Marzec : Daje mi przymierzać swoje ubrania...
Kwiecień : Wozi mnie na swoim rowerze...
Maj : Daje mi całusa...
Czerwiec : Droczy się ze mną...
Lipiec : Trzyma mnie za rękę...
Sierpień : Tańczy dla mnie...
Wrzesień : Daje mi swoją bluzę kiedy jest mi zimno...
Październik : Piecze dla mnie ciasteczka...
Listopad : Przytula mnie...
Grudzień : Robi dla mnie aegyo...

Ponieważ...(wybierzcie tutaj swój ulubiony smak) : 

Truskawkowy : Lubi mój uśmiech.
Malinowy : Chce aby jego koledzy byli zazdrośni...
Wiśniowy : Jestem wyjątkowa.
Pomarańczowy : Jest we mnie zakochany.
Cytrynowy : Chce się ze mną umówić. 
Jabłkowy : Chce aby inne fanki były zazdrosne.
Jagodowy : Jest moim najlepszym przyjacielem.
Miętowy: Zobaczył mnie stojącą w deszczu.
Karmelowy  : Jestem jego idealnym typem dziewczyny.
Pistacjowy : Uważa, że jestem seksowna.
Czekoladowy : Zauważył, że rozmawiam z innym facetem. 
Waniliowy : Chce zwrócić na siebie uwagę.

W tej mini grze udział mogą brać wszyscy - i osoby, które mają zamówione scenariusze oraz osoby, którym nie udało się wcześniej złożyć zamówień.
Mamy nadzieję, że weźmiecie udział w naszej pokręconej i dziwacznej grze XD 

18 komentarzy:

  1. Czemu pokręcona? właśnie zajefajna ta gra i mimo iż scenariusz dla mnie był już napisany to i tak z chęcią wezmę udział! A wyszło mi coś takiego : J-Hope przytula mnie, ponieważ zauważył, że rozmawiam z innym facetem. No no co za zazdrośnik XD
    Świetny pomysł na zabawę <3
    Silver.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiałam u was scenariusza jeszcze ale mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. A gra jest fajna, że aż sama biorę w niej udział. Wyszło mi coś takiego: Jimin daje mi całusa, ponieważ jestem wyjątkowa xD
    To nie jest mój bias, moi ulubieńcy to Jin i J-Hope. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Omo urocza i bardzo fajna gra, z ogromną chęcią wezmę w niej udział. A więc ja mam coś takiego : Rap Mon robi dla mnie aegyo, ponieważ chce zwrócić na siebie uwagę ;P
    Nie jest on moim biasem bo jest nim J-Hope i mam nadzieję, że niebawem i mnie uda się zamówić u was opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja z chęcią się w to zabawię ;P
    Mnie wyszło coś takiego : J-Hope daje mi całusa, ponieważ jest we mnie zakochany.
    Omom trafiłam na swojego biasa XD <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! Przyjemna i zabawna gierka, więc postanowiłam sama wziąć w niej udział. A wyszło mi: V daje mi całusa ponieważ zauważył, że rozmawiam z innym facetem. Hah, super! Pasuje do niego. xD Tylko szkoda, że nie wyszedł mi Jin albo Jimin, ale cóż... ;-; Chcę więcej! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jimin zabierze mnie na ich koncert ponieważ zobaczył mnie stojącą w deszczu.
    Zawsze wiedziała że będzie opiekuńczym przyjacielem hah.
    Za to jhope jak mój bias wysuszy mi włosy ręcznikiem, wygrałam podwójnie ;)

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc : V robi dla mnie aegyo, ponieważ chce aby inne fanki były zazdrosne.
    Cwaniaczek z niego jeden, nieładnie V, nieładnie xDD <3
    HyeRin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Suga trzyma mnie za rękę, ponieważ zauważył, że rozmawiam z innym facetem.. ~ Jejuś *u* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. J-Hope robi dla mnie aegyo ponieważ zauważył , że rozmawiam z innym facetem .
    jakie to słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Suga robi dla mnie aegyo bo zobaczył mnie stojącą w deszczu .. pokręcone, ale słodkie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. J-Hope robi dla mnie aegyo, bo jest moim najlepszym przyjacielem ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. V droczy się ze mną bo lubi mój uśmiech <3 aww mój kochany *.* (V to mój bias) <33
    ~Jollie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jungkook daje mi swoją bluzę kiedy jest mi zimno, pnieważ jest we mnie zakochany... awww… Mój bias... słodkie <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Jin Daje mi swoją bluzę kiedy jest mi zimno, ponieważ zobaczył mnie stojącą w deszczu.
    Pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jimin daje mi swoją bluze, ponieważ uważa, że jestem seksowna XDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. J-hope trzyma mnie za rękę, ponieważ jestem jego idealnym typem dziewczyny.
    *^*

    OdpowiedzUsuń
  17. Suga trzyma mnie za rękę bo zauważył że rozmawiam z innym facetem^^ keke^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Jim daje mi przymierzyć swoje ubrania ponieważ lubi mój uśmiech :3 ;*

    OdpowiedzUsuń