niedziela, 6 kwietnia 2014

Just One Day [MV]


Czekałam , czekałam aż wreszcie się doczekałam...
Nowy teledysk BTS Just One Day jest niesamowity , z resztą jak ich wszystkie...^^ 
...w zasadzie nie wiem co mam dopisać więcej gdyż mimo iż to nowy teledysk chłopaków z ich mini albumu to ja czuję się dosłownie jakby był to ich comeback , który czuję jakby był niedawno choć mieli go dwa miesiące temu. 
Moje uczucia oraz myśli do nowego MV BTS to coś w stylu - OMG to jest alfjljhjkhaldj...<333 
Panowie wyglądają cudownie , niesamowicie , nieziemsko no i...i po prostu są idealni <3 
Zatem obejrzyjcie najnowszy teledysk Just One Day.




A jak Wam podoba się nowy teledysk od panów z Bangtan Boys? 

3 komentarze:

  1. Ja mam zapalenie ucha i tak bardzo mnie boli, ale to nie mogło przeszkodzić mi w 10 minutowym założeniu słuchawki na ucho i oglądnięciu MV. Po protu krzywiłam się (oczywiście z bólu), uśmiechałam i zacieszałam jednocześnie. Mama stała w drzwiach, pokręciła głową, westchnęła i poszła >DD Po prostu jak widzę ich słodkie spojrzenia, to aż czuje wszystkie emocje które chcieli przekazać ową piosenką, ta mimika i ten taniec... i moje Jhope feels kvkdjskdjs po prostu aż mnie rzucało we wszystkie strony ! XD

    Kyomini

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oni mogą być tacy słodcy i seksowni jednocześnie? Przecież to nieludzkie ^^
    Uwielbiam to MV. Różni się od innych, ale i tak jest cudowne.
    Jin z kwiatkiem <3
    Ok, nie mam czasu pisać więcej. Muszę obejrzeć jeszcze raz! ^^

    OdpowiedzUsuń