czwartek, 29 marca 2018

Czwarte urodziny bloga!


Woah! Uwierzycie w to, że mój blog istnieje już równe cztery lata? Tak! Blog został utworzony wraz z dodaniem pierwszego wpisu dokładnie 29 marca 2014 roku, gdzie na początku sama nie byłam pewna czy powinnam go zakładać. Mimo wstydu do pokazywania tego co piszę komukolwiek blog powstał i w sumie nie spodziewałam się, że dotrwa czterech lat i że z miesiąca na miesiąc będę coraz bardziej przez Was zaskakiwana. To niesamowite uczucie kiedy jest ta świadomość tego, że to co tworzę nie idzie na marne i wiem, że jest tutaj ktoś to czeka na moje nowe posty. Bardzo chciałam Wam podziękować za ten kolejny miniony rok, chociaż zawsze zdarzały się pewne wzloty i upadki o czym na pewno większość z Was wie, bo opowiadałam Wam dużo rzeczy z mojego życia, a łatwe jak wiecie nie było i nie jest.


Miniony rok przez pewną połowę czasu nie był łaskawy dla mojego bloga i nieco zaniedbałam Was i to co kocham najbardziej, a wiecie jaki jest tego powód, bo pisałam dość długi list na początku września odnośnie tego co działo się u mnie kiedy przez pięć miesięcy nie dawałam o sobie znać.

Cieszę się, że chociaż z tej przykrej sytuacji udało się wyjść i to co było to już przeszłość, paskudna i nienormalna przeszłość.
Najbardziej jestem szczęśliwa z faktu, że mogę mieć w Was wsparcie i na pewno w większej mierze gdyby nie to to blog nie byłby prowadzony dalej.

Jestem Wam wdzięczna za to wszystko co mi dajecie i że jesteście ze mną. Jestem wdzięczna, że dochodzą do mnie coraz to nowe osoby i cieszę się nawet wtedy kiedy ktoś zawitał tutaj choć na moment.

Tym razem nie będę pisała tego co "osiągnęłam" bo liczbę wyświetleń bloga widzicie jak i liczbę obserwatorów również. Jeśli chodzi o popularne posty kilka z nich przekroczyło 10.000 tysięcy o ile dobrze pamiętam, a najbardziej uwielbiana strona to oczywiście strona z BTS, która posiada 40.499 tysięcy wyświetleń. Zaraz za nią znajduje się strona z zamówieniami na reakcje z łączną liczbą 8.801 tysięcy wyświetleń.

W życiu nie spodziewałam takich wielkich liczb i... jestem Wam wdzięczna z całego serca.
Jak zauważyliście też na moim blogu oprócz BTS znajdują się również GOT7 i niedawno dodane MONSTA X. Oprócz nich chcę dodać także SEVENTEEN, 24K i prawdopodobnie Wanna One.

Cóż mogę więcej dodać? Chyba to, iż mam nadzieję, że na przyszły rok będziemy mogli świętować piątą rocznicę bloga i że nadal pozostaniecie ze mną kochani. Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko. Kocham Was z całego serduszka! ♡


1 komentarz: